ارسال به دیگران پرینت

فال | فال انبیا

فال انبیا روزانه | فال انبیا دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

برای مشاهده فال انبیا دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در ادامه این خبر باما همراه باشید.

فال انبیا روزانه | فال انبیا  دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

 

برای مشاهده فال انبیا دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در ادامه این خبر باما همراه باشید.

فال انبیا روزانه متولدین فروردین

حضرت ذوالقرنین

شما فردی با همت و اراده هستید اگر از این استعداد استفاده کنید به توفیقات خوبی دست می یابید در زندگی شما سفرهای دور دیده می شود با خطرهایی در زندگی مواجه میشوید افراد زیادی مطیع شما یا تحت پوشش شما قرار خواهند گرفت ، سفر حج را در طالع دارید اگر قصد جهانگردی دارید اقدام کنید کارهای سخت برای شما اسان میشود آنچه را که مقصود دارید اگر مصلحت باشد انجام خواهد شد از جانب عده ای خظری شما را تهدید میکند که به یاری خدا رفع خواهد شد.


فال انبیا روزانه متولدین اردیبهشت

حضرت محمد

ای صاحب فال! بشارت باد تورا که دشمنان تو مقهور شوند و مراد دل حاصل شود و فرمان خدا را انجام دهتا خداوند یار تو باشد و یکی تورا دوست می دارد و شب و روز در حق تو دعا می کند واز برکت دعای او عمرت دراز شود و کارت بالا گیرد و خداوند تو را نگاه می دارد و در کار خود صبر کن وراز دل با کسی نگو تا ایمن باشی . روز شنبه و دوشنبه بر تو مبارک است و اگر غایب داری خبر خوش بشنوی و به مراد دل برسی . ازدروغو غیبت حذر کن تا عاقبتت نیکو گردد. انشاء الله تعالی.


فال انبیا روزانه متولدین خرداد

حضرت خضر

ای صاحب فال ! بشارت باد تو را که در دولت به روی تو باز است و از این به بعد شاد و خرم می شوی و کارت گشاده شود و سفری در پیش داری که آنجا به راحتی می رسی و تو را بینند و محبت در دلشان پیدا شود و فایده زیاد بینی ، اما راز دلت را به کسی نگوو درسه روزبا هیچکس خصومت نکن واز روزها سه شنبه، و پنجشنبه بر تو مبارک است و دل به چیزی بسته ای که زود میسر می شود و حاجتی کهداری به زودی بر آورده می گردد. دعای چشم زخم نگه دار تا ایمن باشی ان شاء الله . صدقه زیاد بده که روزیت افزوده شود.


فال انبیا روزانه متولدین تیر

حضرت شیث

صاحب فال ! شخصی تو را به زبان گرفته است ( با چرب زبانی تو راراضی نگه می دارد) اما دوست تو خواهد بود. تو در کار خود داری کن ، این دوسه روز کار تو بالا خواهد گرفت و از گناهان گذشته خود توبه کن که ستارتواز نحسی ( یا برج نحس) بیرون آید که هیچ کار تو انجام نگیرد و رازخود با احدی نگو و با کس جنگ و خصومت نکن. و اما تو را فرزندی باشد که روزی او فراخ و قدمش بر تو مبارک و میمون است. باید که با کستندی نکنی و سخن دوستان بشنوی تا راحتی یابی و تو را پیش از این رنجی رسیده بود و نشانی آن بر تو مانده که دلیل بر درازی عمراست و از غم و محنت فرج یابی . در نماز کاهلی مکن وآن را سبک نشمار. ان شاء الله.


فال انبیا روزانه متولدین مرداد

حضرت الیاس

ای صاحب فال مژده باد تو را که آن قصد و آرزویی که سالها در دل داری به زودی به تو می رسد ان شاء الله . باید که شکر کنی ، سفری در پیش داری که از آن نفع بسیار به تو خواهد رسید و زود به سلامت برمی گردی و اگر نیت پیوند داری بدون مشورت عمل نکن که پشیمان شوی و خدای تعالیتو را حج روزی کند و زیارت پیغمبر (ص) دریابی . روز شنبه و پنجشنبه برای تو مبارک است و کاری که می کنی راست می آید و تندی مکن و صبر کن که کارها به صلاح تو آید اما چون ماه نو بینی بر روی خوش صورت نگاه کن تا بر تو خوش بگذرد و چیزی از غیب به تو برسد که روشنایی تو می باشد و از جائی که امید نداری به مراد دل برسی انشاء الله تعالی . از حال همسایه ها پرسش کن و اگر حاجتی داری انجام ده.


فال انبیا روزانه متولدین شهریور

حضرت شیث

ای صاحب فال ! شخصی تو را به زبان گرفته است ( با چرب زبانی تو راراضی نگه می دارد) اما دوست تو خواهد بود. تو در کار خود داری کن ، این دوسه روز کار تو بالا خواهد گرفت و از گناهان گذشته خود توبه کن که ستارتواز نحسی ( یا برج نحس) بیرون آید که هیچ کار تو انجام نگیرد و رازخود با احدی نگو و با کس جنگ و خصومت نکن. و اما تو را فرزندی باشد که روزی او فراخ و قدمش بر تو مبارک و میمون است. باید که با کستندی نکنی و سخن دوستان بشنوی تا راحتی یابی و تو را پیش از این رنجی رسیده بود و نشانی آن بر تو مانده که دلیل بر درازی عمراست و از غم و محنت فرج یابی . در نماز کاهلی مکن وآن را سبک نشمار. ان شاء الله.


فال انبیا روزانه متولدین مهر

حضرت ذوالقرنین

سوی تو باز آید و اگر حا جتی داری روا شود.از روزها ، روزهای شنبه و پنجشنبه بر تو مبارک است و امسال نیز بر تو مبارک خواهد بود ، ان شاء الله . قدر عمرت را بدان و آن را بیهوده تلف نکن.


فال انبیا روزانه متولدین بهمن

حضرت داوود

ای صاحب فال! بشارت باد تو را که بر سه قوم مهتری کنی و جمله در فرمان تو باشند. این چند روزه در اندوه بودی صبرکن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . امسال رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت . تا سه روز دیگرخشنود می شوی و اگر غایبی داری خبر او می رسد و کارها به مراد تو خواهد شد ان شاء الله . در نماز کوشاباش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.


فال انبیا روزانه متولدین اسفند

حضرت یوسف

ای صاحب فال ! از بزرگان بهره بینی و سخن دوستان را قبول کن که تو را نفع می رسد و اگر چیزی از تو غایب شد، به تو باز رسد و اگر قصدی داری دو سه هفته دیگر صبرکن و از طرف دو سه کس غم و اندوه به تو رسیده است که به خیر و سلامتی بگذرد و روز یکشنبه و آدینه بر تو مبارک باشد و به مراد برسی . انشاء الله.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه