ارسال به دیگران پرینت

امام جمعه | امام جمعه موقت تهران | صحبت‌های امام جمعه موقت تهران

گرانی‌ها صدای امام جمعه موقت تهران درآورد | خطبه‌های امام جمعه موقت تهران

در این مطلب به صحبت‌های امام جمعه موقت تهران در نماز جمعه امروز می‌پردازیم.

گرانی‌ها صدای امام جمعه موقت تهران درآورد |  خطبه‌های امام جمعه موقت تهران

گرانی‌ها صدای امام جمعه موقت تهران درآورد

در این مطلب به صحبت‌های امام جمعه موقت تهران در نماز جمعه امروز می‌پردازیم.

امام جمعه موقت تهران گفت: موضوع قیمت خودرو و عدم ثبات قیمت کالاهای اساسی موجب آزار مردم شده است.

حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طی سخنانی اظهار داشت: کسی که اطاعت از خدا و رسول را در زندگی نصب العین خودش قرار دهد خداوند او را هم قافله چهار کاروان می‌کند که آنها همواره مورد لطف و عنایت خداوند هستند و هیچگاه غضب الهی به آنها راه ندارد.

وی افرود: سلوک در ماه رمضان موجب رسیدن به مقام شهدا و صالحان می‌شود لذا نباید از زیارتنامه‌های معصومین غفلت کرد زیرا این زیارتنامه‌ها گنج‌هایی است که ائمه برای ما به امانت گذاشته‌اند. این زیارتنامه‌ها می‌تواند انسان را از فرش به عرش برساند و زیارت جامعه کبیره پرمحتوا ترین زیارت و دانشگاه امام شناسی و کلاس خودسازی است.

صدیقی ادامه داد: قرآن حقیقتی است که خدواند آن را در بر گرفته است و بر اساس بیان خود قرآن تنها انسان‌های پاک و مطهر می‌توانند به حقیقت قرآن دست یابند. البته هرقدر شناخت ما از انسان‌های مطهر بیشتر شود شناخت ما از قرآن هم بیشتر می‌شود.

انتقاد امام جمعه تهران از فضای مجازی و حمایت تلویحی از قالیباف+ویدئو

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: فلسفه روزه تقویت اراده است و برکات زیادی دارد. روزه انسان را در جبهه صابرین و مقاومت دارای علم می‌کند لذا اینکه شما یک ماه با نفس خود در افتادید گنجی را بدست آوردید اما نگهداشتن آن سخت تر است.

وی اظهار داشت: شعار سال را رهبر فرزانه انقالب سال مهار تورم و رشد تولید معرفی کردند یعنی اولویت سال ۱۴۰۲ و حساسیت همه قوا و عناصری که ایمان و اعتقاد به انقلاب اسلامی دارند، باید مهار تورم و رشد تولید باشد و به این امر باید به چشم حضور در جبهه نگاه کرد.

صدیقی تاکید کرد: هرکس در حد امکانات قانون یو سخت افزای و نرم افزاری که دارد باید در این مسیر تلاش کند. از اول انقلاب دولتها مردم را در عرصه اقتصاد مشارکت نداند و اقتصاد دولتی عرصه را برای مردم تنگ کرد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: حال رهبر انقلاب می گوید مسئله اقتصاد اولویت دارد و این موضوع در فرهنگ و امنیت کشور هم اثرگذار است. لذا این افسار گسیختگی قیمت ها و این گرانی و بی ارزش شدن پول ملی در تراز یک ملت شجاع و دارای روح ایمان که ۴۴ سال با قوی ترین شیاطین روزگار رودرو شدند نباید از این بیشتر مایه آزار مردم بشود و بخصوص وابستگی اقتصاد به نفت و به دلار کاهش یابد و تصمیمات سه قوه باید در کنار هم این وابستگی‌ها را قطع کرده و کنترل همه ابعاد بایک برنامه ریزی جامع و پیگری خوب عمل کنند.

وی عنوان کرد: این طرح‌های نمیه تمام هم معلول عدم پیگری‌ها بوده است. من با اعتمادی که به رئیس جمهور فرهیخته و جهادی دارم اما به عنوان یک طلبه علاقمند به ایشان عرض می‌کنم خودرو که در اختیار خود دولت است چرا باید این مسئله همچنان باعث آزار مردم بشود. از سوی دیگر این عدم ثبات قیمت ها موجب آزار مردمی شده است که در همه جا از دولت و نظام حمایت کردند که دنیا از این دوام حمایت مردم متحیر مانده است. قیمت کالاهای اساسی باید در اندازه‌ای باشد که مردم بتوانند از آنها به راحتی استفاده کنند و مسئله ارزش پیدا کردن پول ملی هم باید در اولویت قرار بگیرد.

صدیقی تصریح کرد: با وقوع انقلاب اسلامی تکانی در تاریخ پیش آمد و پدیده جدیدی تاریخ را تغییر داد اما به تدریج اوضاع به نفع انقلاب اسلامی و به زیان مستکبران رقم  خورد. روزی آمریکا خود را در سرنوشت همه کشورها دخیل می‌دید و هر دستوری می‌داد جهان سوم در اختیارش بود اما امروز آمریکا در اداخل گرفتار دو قطبی و کسری بودجه و مشکلات امنیتی است و دولت ها یکی بعد از دیگری ضعیف تر از دولت قبل می شود.

فوتبال بازی کردن یک امام جمعه در مسجد غوغا به پا کرد! + ویدئو

امام جمعه  موقت تهران گفت: در سیاست خارجی هم آمریکا مهمترین ابزارش این صهیونیست‌ها بودند که حال می‌بینید امروز بحرانی ترین وضع  و تظاهرات چند صد هزار نفری را تجربه می کنند و اقتدار جبهه مقاومت در حدی است که در کرانه باختری هم مردم مسلح شدند و هر روز عملیات نظامی می‌کنند و دولت صهیونیستی در شرایطی است که بزرگان خودشان هم می گویند به هشتاد سالگی نمی رسند.

وی ادامه داد: آمریکا با همه تعلقی که به صهیونیست‌ها داشت نتوانست مشکلات اسرائیل را حل کند. آمریکای لاتین حیات خلوت آمریکا بود اما روسای جمهور آن منطقه امروز  مخالف آمریکا هستند لذا قدرت خارجی آمریکا هر روز تضعیف می‌شود و تحریمش علیه ایران هم کارگر نشد و عکس آن نتیجه گرفت. اعراب منطقه را علیه ایران شوراندند اما عکس آن نتیجه گرفتند و امروز ایران به عنوان محور منطقه است و نقشی تعیین کننده در سرنوشت جهان دارد.

صدیقی گفت: استکبار در حال فروریختن و پرچم اسلام در حال برافراشته شدن است و ما باید دست برتر را در این تحولات داشته باشیم و در تراز خون شهید سلیمانی و همه شهدا با دیپلماسی حساب شده و نافذ جایگاه برتر خودمان را حفظ کنیم.

منبع : اقتصاد آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • علی ارسالی در

      پسرش می‌خواد خودرو بخره!

    • ناشناس ارسالی در

      ادم هاج و واج میمونه این بلایی که شما ها طی این چند ده باسو مدیریت بر سر ما اوردید حالا برای رد گم کردن همه منتقد گرانی یکی ماشین یکی مرغ یکی مسکن ما را چرا دست انداختید

    • ناشناس ارسالی در

      وقتی که شوری غذا یا آش (البته دیگه فرقی برای مردم نداره) صدای آشپز هم در میاره

    • ناشناس ارسالی در

      حاج آقا.... زعمل کار بر آید به سخندانی نیست

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه