ارسال به دیگران پرینت

امام جمعه | امام جمعه تهران

راه نجات اقتصاد ایران از نظر امام جمعه تهران | مردمی سازی تنها راه نجات است

برای اطلاع از صحبت‌های امام جمعه تهران درمورد راه نجات اقتصاد ایران در ادامه این خبر باما همراه باشید.

راه نجات اقتصاد ایران از نظر امام جمعه تهران | مردمی سازی تنها راه نجات است

راه نجات اقتصاد ایران از نظر امام جمعه تهران

برای اطلاع از صحبت‌های امام جمعه تهران درمورد راه نجات اقتصاد ایران در ادامه این خبر باما همراه باشید.

حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران که در دانشگاه تهران برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: همیشه در جستجوی پاداش الهی باشید و نسبت به ظالم و دشمنی همیشگی و نسبت به مظلوم یاری همیشگی داشته باشید.

وی ادامه داد: روز قدر دارای ظرفیت معنوی خاصی است و هنوز آثار لیله القدر در همه نقاط زمین وجود دارد. فضیلت دهه آخر ماه مبارک رمضان باید مد نظر ما باشد چرا که دهه بسیار حساسی است و در سیره اولیا خدا نسبت به آن توجه ویژه ای وجود دارد.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: یک هفته پیش رو را بسیار قدر بدانید و جدی تر و با نشاط تر نسبت به خودسازی و استفاده از ظرفیت‌های مهمانی خدا اهتمام داشته باشیم.

حاج علی اکبری تصریح کرد: یکی از قله‌های مرتفع ماه رمضان شب و روز عید سعید فطر است و درواقع روز جایزه است.

وی با اشاره به شعار سال، عنوان کرد: مردمی سازی اقتصادی کشور از نگاه رهبری راه نجات اقتصاد و اعتلای کشور است. دولت باید مداخله خود را در این باره به حداقل برساند.

حجت الاسلام حاج علی اکبری با بیان اینکه شما را به تقوای الهی دعوت می‌کنم، افزود: همیشه در جستجوی پاداش الهی باشید و در همه کارهایتان نظم داشته باشید و روابط داخلی خودتان را اصلاح کنید.

اظهارنظر جدید صدیقی درمورد رهبری | صدیقی: معتقدیم رهبری از بالا تعیین شده

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان به دهه پایانی خودش رسیده است و شب اصلی قدر را پشت سر گذاشته‌ایم و خداوند را شاکریم و امیدواریم بهترین مقدرات فردی، خانوادگی و امتی برای همه به دعای مستجاب حضرت بقیه الاعظم (عج) مقدر شده باشد.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: روز قدر دارای ظرفیت معنوی خاصی است و بنا بر روایات معتبری که وجود دارد، روز قدر از شرافت لیله القدر بهره و نصیب دارد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری تصریح کرد: امروز (جمعه) برای کم و کاستی‌هایی که در شب قدر داشتیم اهتمام داشته باشیم.

وی گفت: در سیره اولیای خدا نسبت به دهه آخر رمضان توجه ویژه ای وجود دارد. پیامبر اکرم (ص) این یک دهه را به مسجد می‌رفتند و اعتکاف می‌کردند.

خطیب نماز جمعه تهران اظهار داشت: شب ۲۷ ام این ماه را که پیش رو هست را قدر بدانیم. از چهل و پنجمین دعای صحیفه سجادیه در خداحافظی از رمضان غافل نباشیم.

وی با بیان اینکه عیدی ما در روز عید فطر حضور در نماز عید فطری است که در او به نایب امام زمان مان به رهبر عزیزتر از جانمان اقتدا کنیم، ادامه داد: امیدواریم از مقدرات لیله القدری ما حضور در نماز عید فطر باشد.

حاج علی اکبری گفت: شما را دعوت به تقویت روابط و صله رحم می‌کنم.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به موضوع حجاب، گفت: در این رابطه آخرین دیدگاه امام عالی قدرمان را دریافت کردیم و مسئولان هم اعلام نظر کردند. رییس جمهور هم اعلام موضع کردند و وزارت کشور هم بیانیه داد. برادران و خواهران موضوع زیست عفیفانه و سلامت اجتماعی و امنیت اخلاقی جامعه موضوع دست کمی نیست و از مصادیق برجسته تقوای اجتماعی است.

وی بیان کرد: دشمنان بر خلاف تلاش برنامه ریزی شده‌ای که در این ارتباط داشتند با سد استوار هویت دینی جامعه ایرانی مخصوصاً جامعه دختران و بانوان رو به رو شدند اما در جماعتی ظهور و بروز مخاطره آمیزی پیدا کرد تا جایی که بانوان کم حجاب هم اعتراض کردند.

حاج علی‌اکبری افزود: مطالبه ما مواجهه با برنامه با این مساله است که همه ابعاد مساله در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی با مسایل قانونی به طور سلبی و ایجابی مورد توجه قرار گیرد و ان‌شاءالله این بیماری اجتماعی با همراهی مسئولان و دعای مردم درمان خواهد شد.

وی با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: امسال روز قدس متفاوتی را تجربه کردیم از این جهت که هیچ گاه رژیم صهیونیستی اینقدر مستاصل و بیچاره و در محاصره و اهتزار نبوده که الان است. از طرفی جبهه مقاومت هیچ گاه اینقدر سر حال و فعال نبوده است.

وی افزود: امروز بعد از لیله القدر شاهد حضور روشن و معنادار و قوی مردم در راهپیمایی هستیم و خدای متعال این عمل صالح بزرگ را از همه شما برادران و خواهران و همه مومنان در جهان قبول کند.

خطیب نماز جمعه تهران در پایان خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله امام راحل ما و شهدای بزرگی که این میراث را برای ما گذاشتند از این راهپیمایی بزرگ میلیونی شاد و خرسند کند.

منبع : اقتصاد آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه