ارسال به دیگران پرینت

رتبه بندی معلمان

خبر جدید دولت درباره حقوق معلمان | آخرین جزئیات درباره رسیدگی به اعتراض رتبه بندی معلمان

اخباری که امروز مورد بررسی قرار می دهیم شامل آغاز رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان و رسیدگی فوری به اعتراضات معلمان در رتبه‌بندی و ۱۱ مرحله ثبت نام در نوبت دوم کنکور و دیگر موضوعات مشابه است که در ادامه مرور می کنیم.

خبر جدید دولت درباره حقوق معلمان | آخرین جزئیات درباره رسیدگی به اعتراض رتبه بندی معلمان

رتبه بندی معلمان دغدغه‌ای دیگر در حوزه آموزش و پرورش است که پس از گذشت حدود ۱۰ سال از تصویب آن اکنون تصویب لوایح آن در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است.طرح  رتبه‌ بندی معلمان از اقداماتی است که در وهله اول برای ارتقای کیفیت آموزشی و سپس در راستای بهبود وضعیت معیشت معلمان در نظر گرفته شده است.طرح رتبه بندی معلمان  یکی از طرح های پر سرو صدای این روزها در مجلس است . زیرا با انجام طرح رتبه بندی معلمان حقوق معلمان افزایش چشمگیری خواهد داشت. 

اخباری که امروز مورد بررسی قرار می دهیم شامل آغاز رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان و رسیدگی فوری به اعتراضات معلمان در رتبه‌بندی و  ۱۱ مرحله ثبت نام در نوبت دوم کنکور و دیگر موضوعات مشابه است که در ادامه مرور می کنیم.

نوه دهقان فداکار قاتل شد! | جنایت عاشقانه در کرج

آغاز رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان

 محسن زارعی رئیس سنجش و پایش آموزش‌وپرورش در یک برنامه تلویزیونی اظهارداشت: بازنگری و رسیدگی به اعتراضات از امروز آغاز شد و مدت زمان آن بستگی به نوع اعتراض صورت گرفته دارد.

زارعی بیان داشت: رسیدگی به اعتراض درباره مدرک سریع‌تر از رسیدگی اعتراض به نحوه رسیدگی صورت می‌گیرد.

خیانت بی شرمانه زن جوان به همسرش | او با فروشنده لباس زنانه رابطه نامشروع برقرار کرد!

 رسیدگی فوری به اعتراضات معلمان در رتبه‌بندی؛ بررسی بیش از ۵۴میلیون سند در این رابطه

سرپرست وزارت آموزش و پرورش بر رسیدگی به اعتراضات "رتبه‌بندی" معلمان به‌عنوان مسئله فوری و جاری آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: بیش از ۵۴میلیون سند در حوزه رتبه‌بندی معلمان بررسی شد که این مقدار سند آمار بسیار زیادی است.

میوه ای که میل جنسی شما را 2 برابر میکند | میوه ای بینظیر برای افزایش میل جنسی !

رضامراد صحرایی با ابراز تبریک ایام ماه مبارک رمضان و آرزوی توفیق قبولی عبادت‌ها و نیایش‌ها در این ماه مبارک و تبریک میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: اولین جلسه خود را برای درک بیشتر مسائل آموزش و پرورش و معلمان به تشکل‌های فرهنگیان اختصاص داده‌ام، زیرا می‌دانم تشکل‌ها با کف مدرسه و معلمان ارتباط نزدیکی دارند.

 ۱۱ مرحله ثبت نام در نوبت دوم کنکور

 11 مرحله ثبت نام در نوبت دوم آزمون سراسری تیر ماه ۱۴۰۲ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

در مرحله اول ثبت نام برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری تیر ماه ۱۴۰۲، داوطلبان باید کد سوابق تحصیلی ۱۹ رقمی را از سایت وزارت آموزش و پرورش دریافت کنند.

در مرحله دوم دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام باید از روی سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور صورت بگیرد و داوطلبان موظف هستند شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما را بطور کامل مطالعه کنند.

در مرحله سوم داوطلبان باید سریال ثبت نام را به تعداد گروه آزمایشی و گروه علاقه‌مندی (هنر و زبان‌های خارجی) را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت نمایند و هزینه خرید آن را پرداخت کنند. در مرحله چهارم داوطلبان باید با ورود به سایت سنجش آموزش کشور و سامانه آزمون سراسری ۱۴۰۲ نسبت به ثبت نام اقدام کنند. در واقع داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (دی ماه ۱۴۰۱) با استفاده از کد ملی و رمز دریافتی از طریق پیامک سازمان سنجش می‌توانند ثبت نام خود را در نوبت دوم نیز انجام بدهند و در مرحله بعد داوطلبان باید صفحه عضویت در سامانه آزمون سراسری ۱۴۰۲ را تکمیل کنند و متقاضیان جدید نیز در این صفحه وارد و به ثبت نام خود اقدام نمایند.

هشدار سازمان سنجش به کنکوری‌هایی که سوابق تحصیلی ندارند/ تاثیر هولناک نمره صفر سابقه تحصیلی در کنکور

دکتر عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با حضور در برنامه صف اول تلویزیون به تشریح جزئیات نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ و همچنین برنامه‌های آتی سازمان  سنجش در خصوص این آزمون پرداخت و گفت: بر اساس مصوبه جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی داوطلبان در دو نوبت می توانند در کنکور امسال شرکت کنند و نمره ای که داوطلب کسب می‌کند تا ۲ سال اعتبار دارد. در واقع بالاترین نمره کل برای پذیرش ملاک قرار می گیرد و بررسی های آماری ما در آزمون نوبت اول نشان داد اغلب داوطلبان برای محک زدن خود در آزمون شرکت کرده بودند و در نوبت دوم آزمون داوطلبان بیشتری شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ در هر نوبت از آزمون که شرکت کنند یک بسته نمره را دریافت خواهند کرد که این نمرات کاملا مستقل از همدیگر هستند، اظهار کرد: بر این اساس نمره کنکور دی و تیر ماه داوطلبان از یکدیگر مستقل هستند و هر کدام از نمرات که بالاتر باشد ملاک پذیرش قرار می‌گیرد.

درآمد چهار میلیون دلاری دانشگاه علوم پزشکی تهران از جذب دانشجو

 دکتر محمدحسین آیتی معاون بین‌الملل دانشگاه در حاشیه دیدوبازدید نوروزی خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران، درباره عملکرد حوزه بین‌الملل دانشگاه در سال ۱۴۰۱ توضیح داد.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، افتتاح دانشگاه سبطین در شهر کربلا را به‌عنوان اولین شعبه بین‌الملل دانشگاه، اتفاقی بزرگ و تاریخی خواند و گفت: در این دانشگاه توانستیم در سه رشته پزشکی، پرستاری و فیزیوتراپی موفق به جذب ۲۰۷ دانشجو شویم.

وی جذب دانشجویان بین‌الملل در سال ۱۴۰۱ را نیز موفقیت آمیز دانست و افزود: در سال گذشته توانستیم در مجموع دو ترم مهر و بهمن حدود ۳۸۰ دانشجوی بین‌الملل جدید را جذب کنیم.

آراء ۹۴ درصد پرونده های حقوقی دانشگاه‌ها به نفع وزارت علوم صادر شد

درباره اینکه چند درصد از مسائل حقوقی مربوط به دانشگاه ها به نتیجه رسیده است گفت: موارد مختلقی بوده که در این دولت به نتیجه رسیده است واراء حدود ۹۴ درصد از مواردی که در مراجع قضایی مطرح بوده به نفع وزارت علوم بوده است.

وزیر علوم ادامه داد: املاک، مستغلات و موارد مختلقی است که ارجاع داده شده و الحمدالله با توجه به بدنه کارشناسی قوی که در دفتر حقوقی وزارت علوم وجود دارد موفق به رای مثبت شده است.

وی افزود: شورای عالی حقوقی از ابتدای فعالیت وزارت علوم در دولت سیزدهم فعال و متولی بررسی حوزه کارشناسی حقوقی در مجموعه های وزارت علوم شد و تاکنون نظرات و مصوباتی که داشته است راهگشای گره های وزارت علوم بوده که به صورت ماهانه و مستمر درحال برگزاری است.

 ثبت نام ۲۵۵ هزار نفر در کنکور/ مهلت ثبت نام تا دوشنبه

مهلت ثبت نام داوطلبان برای شرکت در نوبت دوم کنکور سراسری از ۱۵ فروردین ماه آغاز شده و داوطلبان تا پایان روز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه برای ثبت نام مهلت دارند.

براساس اعلام رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تا شب گذشته حدود ۲۵۵ هزار داوطلب برای شرکت در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ ثبت نام کردند.

برگزاری مراسم احیا شب های قدر در دانشگاه صنعتی شریف

 

 مراسم احیاء شب‌های قدر با سخنرانی حجت‌الاسلام امینی‌نژاد و مناجات‌خوانی حجت‌الاسلام رشدی و نوای حاج محمد رستمی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

این مراسم در تاریخ ۲۰ و ۲۲ و ۲۴ فروردین ساعت ۲۱ در سالن مرحوم استاد جباری دانشگاه شریف برگزار خواهد شد.

مهلت ۱۰ روزه به معلمان ۹ استان/ مستندات رتبه‌بندی را در سامانه بارگذاری کنید

آنگونه که مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده، مرحله دوم بررسی نتایج رتبه‌بندی و بارگذاری مدارک و مستندات از روز گذشته، هجدهم فروردین ماه تا روز چهارم اردیبهشت به مدت ۱۰ روز کاری برای استان‌های تهران، مرکزی، خراسان‌ رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، اردبیل، مازندران، خراسان شمالی و خراسان‌ جنوبی فعال است.

 

در ادامه اطلاعیه مذکور آمده است: بارگذاری مستندات برای سایر استان‌ها در روزهای آتی فعال و از کانال اطلاع‌رسانی مرکز به اطلاع همکاران خواهد رسید.

فرهنگیان در استان‌های مذکور می‌توانند با مراجعه به درگاه my.medu.ir  از قسمت نتایج رتبه‌بندی نسبت به بارگذاری مدارک در بندهای مورد اعتراض خود اقدام کنند.

اینفوگرافیک | نکات مهمی که باید درباره کنکور سراسری امسال بدانید

کنکور سراسری سال جاری برای نخستین بار است که به شیوه دو نوبتی و با افزایش سهم سوابق تحصیلی برگزار می‌شود.

آغاز ثبت نام آزمون زبان انگلیسی MSRT از ظهر امروز

اولین آزمون زبان msrt در سال جدید، روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و ثبت‌نام این آزمون از ساعت ۱۲ امروز شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت. حوزه های برگزاری در تقویم آزمون درج می شود.

تصویب رشته کاردانی فنی تولید واقعیت مجازی در دانشگاه جامع علمی کاربردی

علیرضا جمالزاده سرپرست دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه علمی کاربردی گفت: واقعیت مجازی یکی از تکنولوژی‌هایی است که در حال پیشرفت سریع است ، این تکنولوژی به افراد امکان می‌دهد یک محیط ساختگی که وجود واقعی ندارد و یا در زمینه هایی که تجربه واقعی می تواند پر ریسک یا پرهزینه باشد را از این فضا تجربه کنند.

وی در ادامه اظهار داشت : تکنولوژی VR موارد استفاده گسترده‌ای دارد که می‌تواند به عنوان یکی از ابزارهای مدرن و کاربردی به ویژه در آموزش، پزشکی، بازاریابی، رشته برق و تحقیق و توسعه صنایع مختلف استفاده شود لذا این رشته بر مبنای برنامه تحولی و نیازآفرینی و با مشارکت تیمی از متخصصان و صاحب نظران، با هدایت مستقیم دانشگاه جامع علمی کاربردی با هدف تربیت نیروهای متخصص و ماهر برای این بخش از نیاز‌های حوزه فناوری اطلاعات و رایانه در ذیل گروه صنعت در سال جاری تدوین و تصویب شد.

 انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران برگزار می‌شود

انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران ۲۰ اردیبهشت ماه، به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

انتخابات الکترونیک انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۹ الی ۲۲ در سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی به آدرس cultural.ut.ac.ir برگزار خواهد شد.

 مطابق ماده ۵ آئین‌نامه تأسیس و فعالیت انجمن‌های علمی دانشجویی، هر دانشجوی شاغل به تحصیل در رشته مرتبط با موضوع فعالیت انجمن می‌تواند به عضویت انجمن درآید و در آن انجمن به فعالیت بپردازد.

 جذب ۱۰۰ هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی با آزمون استخدامی

ئیس امور جذب، بکارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی از جذب ۱۰۰ هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی در ماه‌های آتی خبر داد و گفت: آزمون‌های استخدامی سال ۱۴۰۲ به شکلی متفاوت برنامه‌ریزی شده تا کیفیت، عدالت، سرعت و تنوع در جذب نیرو به عنوان اولویت‌های سازمان اداری و استخدامی کشور، در این دوره از آزمون‌های استخدامی مدنظر قرار گیرد.

پرداخت وام تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی حداکثر تانیمه اول اردیبهشت

دکتر حمید رئیسی معاون تسهیلات صندوق رفاه با اعلام این خبر گفت: بر اساس ابلاغ اعتبار وام تحصیلی نیم سال دوم 1402-1401 به دانشگاه های علوم پزشکی کشور، تاکنون وام تحصیلی بیش از ۶۰ درصد از دانشجویان متقاضی وام تحصیلی پرداخت و مبلغ وام به حساب دانشجویان واریز شده است.

وی افزود: درصدی از دانشجویان که هنوز وام خود را دریافت نکرده اند انشالله تا نیمه اول اردیبهشت ماه این وام به حساب آنان واریز خواهد شد.

 ثبت‌نام بیش از ۳۰۰ هزار داوطلب در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام از ۱۵ فروردین ماه آغاز شده و تا ۲۱ فروردین سال جاری ادامه دارد.

 

 

 
 

 

 

 

 

 

منبع : مه شو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه