ارسال به دیگران پرینت

تجاوز | تجاوز به دختر دانشجو

تجاوز 5 مرد در مرند به دختر دانشجو در جلوی چشمان نامزدش! | حکم اعدام صادر شد

برای اطلاع از جزئیات تجاوز به دختر دانشجو در مرند با ما در ادامه همراه باشید.

تجاوز 5 مرد در مرند به دختر دانشجو در جلوی چشمان نامزدش! | حکم اعدام صادر شد

تجاوز به دختر دانشجو

برای اطلاع از جزئیات تجاوز به دختر دانشجو در مرند با ما در ادامه همراه باشید.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند استان آذربایجان شرقی از صدور احکام اعدام برای ۵ نفر از متهمان متجاوز به عنف در شهرستان مرند خبر داد.

 یوسف ضیامهر از صدور احکام اعدام برای پنج نفر از متهمان متجاوز به عنف در شهرستان مرند خبر داد و اظهار کرد: دادگاه کیفری استان آذربایجان شرقی پس از رسیدگی و تشکیل جلسات متعدد محاکمه و بررسی اسناد و مدارک موجود، هر پنج نفر متهم پرونده را به اعدام محکوم و در خصوص سایر اتهامات، چهار نفر از متهمان را به ۱۰ سال حبس محکوم کرده است که طبق قانون، اشد مجازات قابل اجرا خواهد بود.

شیاطین دستگیر شدند! | ماجرای تجاوز جنسی دو مرد با ترفند خوراندن آبمیوه مسموم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند ضمن تقدیر و تشکر از زحمات قضات دادگاه کیفری استان آذربایجان شرقی، تأثیر احکام این چنینی را در برقراری امنیت جامعه و عبرت آموزی برای متجاوزان به حقوق مردم اساسی دانست و تأکید کرد: دستگاه قضائی در برخورد با این نوع جرایم با احدی مماشات و مسامحه نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: پرونده مذکور در ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در شهرستان مرند مفتوح شد و به محض وصول شکایت، با وجود اینکه هویت متهمان معلوم نبود لکن طی تحقیقات پلیسی و قضائی هر پنج نفر شناسایی و بازداشت شده و به جرم خود اقرار کردند.

در اردیبهشت سال ۱۴۰۱، یک مورد آدم‌ربایی در یکی از پارک‌های شهرستان مرند واقع در استان آذربایجان شرقی به پلیس گزارش شد که طی آن پنج نفر در یکی از تفرجگاه‌ها یک دختر دانشجو را که با نامزدش در حال صحبت بود، ربودند و نسبت به آزار و اذیتش اقدام کردند. آدم ربایان که دارای سابقه شرارت بودند کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس دستگیر شدند و متهمان پس از دستگیری به اقدامات مجرمانه خود اقرار کردند.

پس از دستگیری متهمان، برابر دستور دادستان شهرستان مرند آدم ربایان در سطح شهر گردانده شدند تا درس عبرتی باشد برای مخلان نظم و امنیت عمومی که این اقدام دستگاه قضائی، مورد استقبال شهروندان قرارگرفته و رضایت مردمی را در پی داشت.

منبع : اعتماد آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • محمد ارسالی در

      خدایا نامزد این دختر چه کشیده .اعدام برای این افراد کمه باید این چنین مواردی انها را در ملاع عام بسته و از مردم یا خانواده قربانیان خواسته شود هر کس به دلخواه خود تکه ای از اعضای بدنشان را بریده و بخورد خودشان بدهند باشد تا درس عبرتی گردد اساسی

    • ناشناس ارسالی در

      سلام بهترین مجازات رادرنظرگرفتن تآدرس عبرتی هم برای دیگران باشه

    • سعید پایه ارسالی در

      کاش به این زودی اعدامشون نمی‌کردند اینها باید چندسال باحکم اعدام زندانیان میکردند هر روز هم شلاقشون میزدنند تا هم جسمشان هم روحشون هر روز در عذاب باشه بعد از چند سال که خوب عذاب کشیدند اعدامشان می‌کردند

    • کرامت.بیگلری ارسالی در

      سلام.باید.مردم.ببینند.هرکدام.500.ضربه.شلاق.و سپس.اعدام.شوند.درس.عبرت.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه