ارسال به دیگران پرینت

شکر | قیمت شکر | شکر کیلویی چند

شکر گران میشود | قیمت جدید شکر در بازار سال جدید

دبیر انجمن تصفیه‌کنندگان شکر گفت: با اتخاذ سیاست ممنوعیت واردات در زمان برداشت، قیمت هر کیلو شکر درب کارخانه به ۲۰ تا ۲۲ هزارتومان رسیده است.

شکر گران میشود  | قیمت جدید شکر در بازار سال جدید

دبیر انجمن تصفیه‌کنندگان شکر گفت: با اتخاذ سیاست ممنوعیت واردات در زمان برداشت، قیمت هر کیلو شکر درب کارخانه به ۲دبیر انجمن تصفیه‌کنندگان شکر می‌گوید: با افزایش تقاضا در پیک مصرف همچون ماه رمضان و ۶ ماهه نخست سال، احتمال افزایش قیمت شکر در صورت عدم واردات وجود دارد.

 

دبیر انجمن تصفیه‌کنندگان شکر گفت: با اتخاذ سیاست ممنوعیت واردات در زمان برداشت، قیمت هر کیلو شکر درب کارخانه به ۲۰ تا ۲۲ هزارتومان رسیده است.

 

غلامحسین بهمنی، دبیر انجمن تصفیه‌کنندگان شکر گفت: قیمت کنونی هرکیلو شکر درب کارخانه به ۲۰ تا ۲۲ هزارتومان رسیده است.

 

دبیر انجمن تصفیه‌کنندگان شکر سیاست گذاری نادرست در خصوص ممنوعیت واردات از اوایل مهرماه به بهانه حمایت از تولید داخل را علت اصلی نوسان قیمت شکر اعلام کرد و افزود: با توجه به آنکه ممنوعیت واردات و صادرات عامل اصلی ایجاد بحران در بازار شکر است، بنابراین دولت از اتخاذ تصمیمات خلق الساعه و دخالت در اقتصاد باید پرهیز کند.

 

بهمنی ادامه داد: بنابر آمار سالانه یک میلیون و ۵۰۰ تا یک میلیون و ۶۰۰ هزارتن شکر در داخل تولید و کسری ۸۰۰ هزارتن تا یک میلیون تن از طریق واردات تامین می شود.

 

دبیر انجمن تصفیه کنندگان شکر گفت: تا قبل از ممنوعیت واردات، قیمت شکر تابع عرضه و تقاضا بود که متاسفانه دخالت دولت در قیمت گذاری بازار را دچار چالش کرد.

 

او گفت: با افزایش تقاضا در پیک مصرف همچون ماه رمضان و ۶ ماهه نخست سال، احتمال افزایش قیمت شکر در صورت عدم واردات وجود دارد.۰ تا ۲۲ هزارتومان رسیده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه