ارسال به دیگران پرینت

هشدار | هشدار نارنجی | هشدار نارنجی در استان تهران

تهران هشدار نارنجی گرفت | هشدار هواشناسی به تهران

در روز دوشنبه کاهش نسبی دما و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است

تهران هشدار نارنجی گرفت | هشدار هواشناسی به تهران

بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران امروز آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و در مناطق پر تردد شهری در بعضی ساعات همراه با غبار رقیق محلی پیش بینی می‌شود.

 

همچنین پیرو هشدار سطح نارنجی شماره یک در تاریخ پنجم فروردین ماه ۱۴۰۲، از عصر امروز تا سه‌شنبه با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی، آسمان نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و با توجه به ویژگی‌های سامانه‌های این فصل گاهی وزش باد شدید موقتی (در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ) و در ارتفاعات بارش باران و برف گاهی کولاک برف و پدیده مه مورد انتظار است.

 

در روز دوشنبه کاهش نسبی دما و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است.

 

طی روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه پدیده غالب وزش باد و در بعضی ساعت‌ها وزش باد نسبتا شدید تا شدید به ویژه در نیمه جنوبی استان پیش بینی می‌شود.

 

آسمان تهران فردا دوشنبه (۷ فروردین) نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۸ فروردین) نیمه ابری و در بعضی ساعت‌ها رگبار باران با احتمال رعد و برق و گاهی وزش باد شدید در شب به تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.  

 

آپارتمان مبله محبوب مجاز شرقی (طبقه دو)، در تهرانadv_logo

آپارتمان مبله محبوب مجاز شرقی (طبقه دو)، در تهران

 

مشاهده و رزرو

yektanet-logo-signتبلیغ

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه فیروزکوه و فیروزکوه آلودگی ـ امین آباد با کمینه دمای صفر درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه هواشناسی استان بود.

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه