ارسال به دیگران پرینت

قتل پسر پنج ساله | قتل و سوزاندن پسر پنج ساله

ماجرای قتل هولناک پسر 5 ساله در سیستان و بلوچستان | سوزاندن بچه با دستان بسته!

در این خبر به ماجرای قتل پسر پنج ساله‌ای در یکی از روستاهای تابعه شهرستان هیرمند می‌پردازیم؛ ماموران کودک را در حالیکه دستهایش از پشت بسته و تمامی نواحی بدنش به طرز بدی سوخته بود، یافتند.

ماجرای قتل هولناک پسر 5 ساله در سیستان و بلوچستان | سوزاندن بچه با دستان بسته!

ماجرای قتل هولناک پسر 5 ساله در سیستان و بلوچستان

در این خبر به ماجرای قتل پسر پنج ساله‌ای  در یکی از روستاهای تابعه شهرستان هیرمند می‌پردازیم؛ ماموران کودک را در حالیکه دستهایش از پشت بسته و تمامی نواحی بدنش به طرز بدی سوخته بود، یافتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از قتل فجیع کودک پنج ساله در شهرستان هیرمند و دستگیری عاملان قتل در کمتر از یک ساعت خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان اظهارداشت: در پی تماس تلفنی شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل بر اثر سوختگی در یکی از روستاهای تابعه شهرستان هیرمند بلافاصله ماموران انتظامی در محل جنایت حاضر شدند.

وی بیان کرد: ماموران پلیس پس از حضور در محل مشاهده کردند که کودکی حدودا پنج ساله در حالیکه دستهایش از پشت بسته و تمامی نواحی بدنش سوخته بود به طرز فجیعی به قتل رسیده است.

ماجرای قتل خونین نو عروسی 18 ساله | قاتل: آبرویم را برده بودند من هم برای انتقام همسر او را کشتم!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بلافاصله تیمی از کارآگاهان ویژه قتل وارد عمل شده و با انجام تحقیقات و اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته در این خصوص در ابتدا سه نفر از متهمان به هویت های معلوم شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیات های جداگانه ای در کمتر از یک ساعت دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

وی با اشاره به اعتراف متهم اصلی به همراه ۲ نفر از همدستانش به جرم ارتکابی بعلت استفاده از مواد افیونی توهم زا خاطرنشان کرد: قاتل پس از مصرف مواد مخدر توهم زا به طرز فجیعی کودک را به قتل می رساند که در این خصوص پرونده ویژه تشکیل و به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شد.

منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • شهرام ارسالی در

      خدایا لحظه ای مارا به حال خودمان وامگذار.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه