ارسال به دیگران پرینت

فال | فال روزانه

فال روزانه سه شنبه۲۳ اسفند | فال امروز

برای اطلاع از فال روزانه متولدین هر ماه امروز ۲۲ اسفند ماه باما همراه باشید

فال روزانه  سه شنبه۲۳ اسفند | فال امروز

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۲۳ اسفند را در ورانداز مطالعه میکنید 

فال روزانه متولدین فروردین

امروز روز رسیدن به خانه و خانواده است. شما باید سعی کنید کارهای باقی مانده از خانه تکانی را به پایان برسانید و هر چیز اضافه ای که در خانه مانده است را دور ریخته و به افرادی که به آنها نیاز دارند هدیه کنید. شما پیش از پایان یک کار، کار دیگری را شروع می کنید و اگر این طور پیش بروید در پایان روز می بینید با وجود این که تمام روز در حال دویدن از این طرف به آن طرف بوده اید در نهایت کار چندانی را به انجام نرسانده اید. اگر می خواهید این اوضاع آشفته را به نفع خودتان تمام کنید، هیچ کاری را پیش از اتمام کار قبلی شروع نکنید. در یک مسئله خانوادگی نظر شما پرسیده می شود، اگر حرفی می زنید سعی کنید تلخ نباشید. اگر از خودگذشتگی یا محبتی می کنید منت نگذارید و نشان ندهید که از روی اجبار است، کم کم خواهید دید که این کار ارزشش را داشته و دوست داشتن و محبت دیگران را برایتان به ارمغان می آورد

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

اموز خیلی رمانتیک و احساساتی شده اید و اگر این اواخر شکافی بین شما و عشقتان ایجاد شده بوده است امروز از میان خواهد رفت و اوضاع بین شما خیلی بهتر خواهد شد. شاید بتوانید با یک شام رمانتیک دو نفره صمیمیتی خیلی بیشتر بین خودتان ایجاد کنید. شما امروز بیش از اندازه مثبت اندیش هستید و فکر می کنید هر وعده ای که به دیگران بدهید را می توانید عملی کنید. خوشبختانه امروز آنقدر خلاقیت دارید که به شما کمک می کند هر کاری که دلتان می خواهد را انجام دهید. برای انجام یک کار بیش از حد برنامه ریزی می کنید، بعضی چیزها از کنترل شما خارج است، کمی آسان تر بگیرید تا بتوانید زودتر دست به کار شوید. دیدار با شخصی در مکانی که توقعش را ندارید غافلگیرتان می کند. از شخصی که در اطرافتان زندگی اش در ظاهرش خلاصه شده فاصله بگیرید تا آرام‌تر زندگی کنید.

فال امروز متولدین خرداد

شما دارید به سرعت خودتان را با تغییراتی که دارند در محیط اطرافتان ایجاد می شوند هماهنگ می کنید. شاید از اطرافیانتان کمی فاصله گرفته و سرتان را به کارهای خودتان گرم کنید، اما این فقط به خاطر آن است که می خواهید تمام حواستان را روی تطبیق دادن خود با این تغییرات متمرکز کنید و هیچ مشکلی با اطرافیانتان ندارید. اگر حالا بخواهید به یک باره زندگیتان را زیر و رو کنید ممکن است مدتی طول بکشد تا اوضاع به روال عادی اش بازگردد. در حال حاضر منطق حکم می کند تنها تغییراتی جزئی ایجاد کنید تا وضعیتتان قابل تحمل تر شود. یک درد جسمانی مزمن و کهنه شده و این روزها امانتان را بریده، حتما با یک پزشک متخصص در مورد آن مشورت کنید. انجام یک معامله خرید یا فروش باری را از روی دوشتان بر می دارد و اعصابتان آرام‌تر می شود. حرف های شخصی روی شما تاثیر عمیقی می گذارد.

فال روزانه متولدین تیر

امروز حس ششم و قدرت تخیل شما قدرتی فوق العاده پیدا کرده اند و ناگهان تمایل شدیدی به انجام کارهای هنری مثل نقاشی و یا نوشتن پیدا کرده اید. این میل درونی خود را دست کم نگیرید و به قدرت خود مجال بروز بدهید. دلتان می خواهد خودتان را از موقعیتی که شما را محدود کرده است نجات دهید و فکر کردن به این موضوع شما را بسیار هیجان زده کرده است، ولی عاقلانه تر این است که کمی بیشتر صبر کنید. در یک بحث کاری یا خانوادگی بیش از حد روی نظرتان پافشاری نکنید، تاثیر معکوس می گذارد. با شنیدن اسم شخصی نفستان تنگ می شود، صبور و خوددار باشید. کاری که انجامش به نظرتان غیر ممکن است انجام خواهد شد و لبخند رضایت بر لبتان خواهد نشست.

فال فردا متولدین مرداد

امروز مورد بررسی قرار دادن وضعیت اقتصادیتان به صورت جدی را باید جزء اولویت های اصلیتان قرار دهید. متاسفانه فعلا نمی توانید تعادل لازم را در وضعیت اقتصادیتان ایجاد کنید، ولی باید از درآمدهای فعلیتان بیشترین بهره را ببرید تا بتوانید در آینده به ثبات اقتصادی مورد نظرتان برسید. در نگرش خود نسبت به زندگیتان دقت بیشتری داشته باشید و نگرشتان را کاربردی تر کنید. مشکلات را برای خودتان بزرگ نکنید و با منطق برای حل آنها برنامه ریزی کنید. هر کس در توانایی نیکی نکند در ناتوانی سختی می بیند، در حد توانتان به شخصی در اطرافتان که به کمک شما بسیار احتیاج دارد کمک کنید، وضع مالی او خوب نیست اما می تواند زمان سختی شما یار و همراهتان باشد، او به گونه ای دیگر جبران می کند.

 فال امروز متولدین شهریور

امروز ممکن است نسبت به برخی از باورهای خود دچار تردید شده باشید. ذهنتان پر شده است از سوالهای بی جوابی که ناگهان برایتان اهمیت ویژه ای یافته اند. شما باید مدت زمانی بسیار طولانی برای یافتن پاسخ این سوالها به خودتان فرصت بدهید و با وسواس و تمرکز دنبال جواب آنها نباشید. شما این روزها خیلی احساساتی شده اید و دلتان می خواهد از زیر بار محدودیت هایی که دارید فرار کنید. شاید دیگران مثل شما نباشند، سعی نکنید به زور آنها را با خودتان همراه کنید و رفتار آرامی داشته باشید. در مورد یک مسئله خانوادگی شاید زیاد جالب نباشد تا از شما نظری خواسته نشده دخالتی بکنید یا حرفی بزنید. بهتر است انرژی تان را جای دیگری خرج کنید. حامل خبری خوب برای دیگران خواهید شد. در مورد کارتان سعی کنید تا می توانید خودتان را بروز نگه دارید و از قافله عقب نمانید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز ممکن است ذهنتان درگیر پیدا کردن معنای واقعی زندگی و دلیل حضورتان در این دنیا باشد. شاید خودتان نخواهید به این موضوع اعتراف کنید، اما قطعا این مسئله زمان زیادی شما را به خود مشغول خواهد کرد. زیاد خودتان را نگران این موضوع نکنید، زیرا گاهی سالیان سال طول می کشد تا کسی به دلیل واقعی بودنش پی ببرد. سعی کنید از زندگی روزمره خود و جزئیات آن بیشتر لذت ببرید، شاید حتی با این کار جواب این سوالتان را پیدا کنید. برای رفتن به جایی تدارک خواهید دید. می خواهید برای شخصی هدیه ای بگیرید، یادتان باشد هدیه لزوما نباید گران باشد تا به چشم بیاید. کاری را انجام دهید که می دانید خوشحالش می کند. در رابطه احساسی‌تان همه چیز همانطور که می خواهید پیش خواهد رفت. به فکر ادا کردن نذرتان باشید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز شاید کمی درونگرا شده باشید و بخواهید خودتان را از دیگران و دنیای پر شور و جنب و جوش آنها کنار بکشید. شما شخصی متفکر با باورهای عمیق معنوی هستید و کاملا طبیعی است اگر گاهی از اجتماعی که غق در مادیات و مصرف گرایی شده است دلزده شده و بخواهید از آنها فاصله بگیرید. در روزهای باقی مانده تا سال نو از خرج کردن پولتان برای چیزهایی که ضروری نیستند خودداری کنید، وگرنه پشیمان خواهید شد! به زودی یک مسافرت لذت بخش خواهید داشت، بهتر است پولتان را برای رفتن به سفر پس انداز کنید. اگر می خواهید زندگی راحت تری داشته باشید، کمی به دیگران آسان تر بگیرید و توقعتان را کمتر کنید. زمانی که از لحاظ مادی در رفاه به سر می برید، به فکر نیازمندان هم باشید. عکس العمل کار نیک تان به شما بر می گردد. کارهایتان را با عشق انجام دهید و پیشرفت هایتان را در ذهنتان بزرگتر کنید.

فال روزانه متولدین آذر

در حال حاضر علاوه بر مسئولیت های عادی و همیشگی که در خانه و محل کارتان دارید در اجتماع اطرافتان نیز از شما انتظارات زیادی دارند، اما در این شرایط شما باید کمی خودخواهانه رفتار کنید. اگر بخواهید خودتان را در این مسیر قربانی کنید و این کار اصلا منطقی نیست، خودتان را باید اولویت اصلیتان قرار بدهید. امروز ممکن است اطلاعاتی به شما داده شود که احساسات فردی که آنها را در اختیارتان می گذارد بر صحت آنها تاثیر گذاشته باشد. حواستان را جمع کنید و جوانب خوب بسنجید و هر چیزی را که می شنوید چشم بسته قبول نکنید. برای انجام یک معامله خرید یا فروش کمی دست نگه دارید. آرام آرام از شخصی که به اندازه کافی برای شما و عشق شما ارزش قائل نیست فاصله بگیرید. یادتان باشد که شما نمی توانید هیچ کس را تغییر بدهید مگر خودتان را. برای انجام کاری از شما دعوت خواهد شد

فال روز متولدین دی

امروز ناگهان میل شدیدی به فرار از تمام کارها و مسئولیت هایی که به عهده تان هستند احساس می کنید، این احساس بیقراری که در شما به وجود آمده است به احتمال زیاد تحت تأثیر فشار زیادی است که این اواخر به خودتان وارد کرده اید. مسئولیت های اجتماعی، کارهای خانه و براورده کردن نیازها و انتظارات خانواده شما را به جایی رسانده اند که احساس می کنید دیگر نمی توانید ادامه دهید. حالا که تا اینجای کار را طاقت آورده اید کمی دیگر هم صبر کنید تا تعطیلات سال نو فرا برسد و بتوانید با خیال راحت هر چقدر که می خواهید استراحت کنید. برای مهربانی ها و چشم و دل پاکی تان ارزش بیشتری قائل شوید. شما مستحق این هستید که کسی عاشقتان باشد. برای رسیدن به هدفتان مجبور می شوید بخشی از برنامه ریزی تان را تغییر بدهید. قدر خودتان را بدانید و به خواب و استراحت‌تان بیشتر اهمیت بدهید. استقلال خود را حفظ کنید.

فال متولدین بهمن

در ذهن شما تمیزی و نظافت جایگاهی ویژه دارد و از این که خانه تان مرتب و منظم باشد بسیار لذت می برید، اما امروز که به خانه نگاه می اندازید و می بیینید خانه تکانی هنوز تمام نشده است خیلی ناراحت می شوید. به جای این که غصه بخورید سعی کنید کمی بیشتر وقت گذاشته و امروز کارهایتان را تمام کنید تا بتوانید با خیال راحت از روزهای زیبای باقی مانده تا سال نو و صد البته از تمیزی چشم نواز منزلتان لذت ببرید. از یاد نبرید که اعمال کوچک می توانند نتایج بسیار بزرگی را به همراه داشته باشند. کارهایی را که در طول هفته انجام می دهید روی کاغذی بنویسید و کمی در مورد تک تک آن ها فکر کنید و انگیزه تان را از انجام آن کارها مشخص کنید. ببینید آیا در زندگی خوشحال هستید، آیا به سمت خواسته و آرزوهاهایتان حرکت می کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز حالتان کمی به هم ریخته است و احساس مریضی و بی حالی می کنید. این خستگی ناشی از فشار کاری شدیدی است که این اواخر تحمل کرده اید و نشان دهنده این است که استرس زیادی به شما وارد شده است. شما باید به خودتان کمی استراحت بدهید و بیخیال همه چیز شوید. امروز انگار هیچ کس نمی خواهد به حرف های شما گوش کند و هر چه بیشتر سعی می کنید صدایتان شنیده شود کمتر به شما اهمیت داده می شود. این موضوع ممکن است روی رابطه شما و عشقتان هم تأثیرگذار باشد، احتیاط کنید. اگر در تحصیل و یا در تجارت و کسب و کار به راهی که باید نرفته اید، حالا وقت آن است که به فکر تغییر باشید. هر دعوایی می تواند یک روز به آشتی بینجامد، کینه و انتقام را فراموش کنید و راه بخشش را پیش بگیرید. در مورد نیت تان یادتان باشد، هر کاری سعی و کوشش خودش را می طلبد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه