ارسال به دیگران پرینت

فال | فال روزانه

فال روزانه متولدین هر ماه | فال روزانه پنجشنبه ۲۹دی 1401

برای اطلاع از فال روزانه متولدین هر ماه امروز پنجشنبه ۲۹دی ماه باما همراه باشید.

برای اطلاع از فال روزانه متولدین هر ماه امروز پنجشنبه ۲۹دی ماه باما همراه باشید.

پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۲۹ دی ماه و فال روزانه فردا بیست ونهم دی ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۹ دی ۱۴۰۱ را می خوانیم

فال روزانه فردا فروردین ( پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ )

ممکن است در انجام کارها ماهر باشی اما این دلیل نمی‌شود که در حوزه عشق و دوست داشتن هم چنین مهارتی را داشته باشی.

تو فرد بااستعدادی هستی. کافی است از این استعداد و توانایی در زمینه‌های مختلف استفاده کنی تا هم تغییری در زندگیت رخ دهد و هم پرنشاط و فعال باشی.

بهتر است سری به پزشک خود بزنی. چون نگرانی‌های تو را نسبت به بعضی از عوارض جسمی برطرف خواهد کرد. خستگی و افسردگی بیشتر دلایلی روحی دارد و آنها را باید بطرف کرد.

یک مشکل اداری و یا دعوای حقوقی پایان می‌گیرد، هر چند ممکن ایت تو از نتیجه آن راضی نباشی. به زودی شرایطی برای پیشرفت و توسعه کارت فراهم می‌شود.

 

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

ایده های زیادی مانند رودی خروشان در سرتان سرازیر شده اما نمی توانید آنها را مدیریت کنید. در این شرایط نوشتن بهترین روش برای نظم دادن به آنهاست. زمینه های زیادی است که دوست دارید در آنها فعالیت کنید، از تفریحی گرفته تا تحصیلی و کاری و … اما به تنهایی از پس آنها بر نخواهید آمد. بهتر است با دوستان تان مشورت کنید و از آنها نیز نظر بخواهید. از آنجا که ذهن تان مه آلود است، تا همه چیز برایتان روشن و واضح نشده از تصمیم گیری خودداری کنید. نذری دارید که بهتر است هرچه زودتر ادا کنید، به زودی به نیتتان خواهید رسید. روی مسئله ای که نگران چگونگی انجامش هستید بیش از حد حساسیت نشان ندهید، خودتان کارها را خراب می کنید از وسواس فکری و چند باره فکر کردن به یک موضوع بپرهیزید، این کار فقط شما را خسته و کلافه می کند، تصمیم بگیرید و به تصمیم تان احترام بگذارید.

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. احتمال زیادی وجود دارد که دزد به اموالتان بزند. به نفع شماست که شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید. غم و غصه‌های زیادی دارید و بار ناراحتی‌های زیادی را بر دوش می‌کشید، امروز زمان مناسبی است که غصه‌های خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.    امروز با فرد زنده‌دلی آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید. همسر یا عشق ‌زندگیتان از دنده چپ بلند شده و حوصله ندارد. در این شرایط برای جلوگیری از هرگونه مشاجره، عشق ‌زندگیتان را به حال خودش رها کنید و بگذارید برای مدتی تنها باشد.

 

 

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ )

دچار یک حالت روحی می‌شوی که برایت غریب است. دوست داری خیلی کارها انجام دهی و در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی که باید در راه درست خرج کنی. اگر با خودت رو راست باشی منبع این انرژی هم پیدا می‌شود!!

همیشه خوردن غذاهای پختنی می‌تواند به بدن تو آسیب برساند. در هر وعده غذایی سبزیجات و میوه‌جات را هم بگنجان تا ویتامین مناسب هم به بدنت برسد.

در زمینه کاری یا درسی به موفقیتی می‌رسی که در آینده برایت منفعت مالی زیادی خواهد داشت.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز نبوغ در شما سر به فلک می کشد طوری که می توانید در هر زمینه ای نظر دهید و پیشرفت کنید. فعالیت در گروه های اجتماعی می تواند در بالا بردن سرعت کارتان موثر باشد. اما تا جایی که امکان دارد با افرادی همکاری کنید که می شناسید. به زودی فردی را ملاقات می کنید که در گذشته زندگی شما نقش پررنگی داشته است. شاید بد نباشد که فرصت دیگری به او دهید و یک بار دیگر شانس تان را امتحان کنید. روزهای پر از هیجانی در انتظارتان است. فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت در کار برایتان پیش خواهد آمد، اگر نترسید و درخواستتان را مطرح کنید به آنچه که می خواهید می رسید. دلتان برای کسی که سالهاست ندیده ایدش بسیار تنگ است، خود کرده را تدبیر نیست با روزگار کنار بیایید. برای اوج گرفتن باید بارتان را کم کنید. با خودتان منصف باشید خطایی اگر کرده اید بپذیرید و جبران کنید.

یکی از اطرافیان شما امروز به موفقیتی چشمگیر دست میابد و باعث افتخار شما می‌شود. این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و در این دستاوردها سهیم باشید. به فکر سرمایه‌گذاری در انجام کاری هستید، اما بهتر است این کار را با دقت بیشتری انجام دهید.   تصمیم مهمی در پیش رو دارید. برای اتخاذ این تصمیم عجله نکنید و پس از مشورت با افراد باتجربه، تصمیمی بگیرید که صلاح شما و دیگر اعضای خانواده را به دنبال داشته باشد. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز فرصتی برای خلوت با خودتان پیدا می‌کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کار خاصی می‌کند تا زمینه خوشنودی شما را فراهم نماید. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به ایشان ثابت نمایید که شما هم از هر کاری برای خوشنودی ایشان دریغ ندارید.

 

 

 

 




فال روزانه فردا خرداد ( پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ )

نمی‌شود بعضی چیزها را در خود پنهان کرد. زیرا آثار و علائم آن از قیافه ظاهری و بخصوص چشم‌ها بیرون می‌زند. یاس و نومیدی را از خود دور کن، چون برای خود تقدیری داری و آن را دنبال می‌کنی.

در شرایط ایده‌آلی از لحاظ سلامتی قرار داری. پس باید مراقب باشی و با ورزش و خوردن غذای مناسب، سلامتی‌ات را تضمین کنی.

وضعیت اقتصادی تو در حد نرمال است و فعلا مشکلی وجود ندارد. باید همیشه هوشیار و آماده باشی تا دچار بحران نشوی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

مدت هاست کتاب خواندن را رها کرده اید. شاید فکر کنید که این کتاب ها تنها جنبه سرگرمی دارند اما اینطور نیست. شما چیزهای زیادی را از آنها خواهید آموخت، بی آنکه بدانید. پس در هفته زمانی را به این کار اختصاص دهید. به زودی در شرایطی چالش برانگیز قرار خواهید گرفت اما به خوبی از عهده آن بر خواهید آمد. تنها کافی است اعتماد به نفس خود را حفظ کنید تا دیگران از شما سو استفاده نکنند. لجبازی و جنگیدن فقط باعث شده دور یک مسیر باطل بچرخید، نه به خاطر دیگران بلکه به خاطر خودتان هم که شده مسئله را رها کنید و شاکر باشید، فردا به هیچ کس قول داده نشده. با مشکلات مالی تان فعلا کنار بیایید اوضاع به زودی روبه راه خواهد شد. از جایی خبری به شما خواهد رسید که شنیدنش را باور نخواهید کرد. صبرتان به بار خواهد نشست.

عازم سفری هستید اما در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد و بهتر است که مسافرت را به آینده موکول نمایید. پولی که از کسی قرض کرده‌اید را امروز تحت هر شرایطی که شده، بازپس دهید.  به خاطر داشته باشید که دخالت‌های بی‌جا در کارهای همسر یا عشق ‌زندگیتان چیزی به غیر از دلخوری به دنبال ندارد.  مشکلی سر راه شما قرار می‌‌گیرد، این مشکل را بیش‌از‌حد بزرگ نکنید و مطمئن باشید با مشکلی طرف نیستید که راه‌حلی برای آن پیدا نشود.  به خاطر داشته باشید که تلاش‌هایتان بی‌نتیجه نخواهد ماند و مزد زحمت‌هایی که امروز می‌کشید را در آینده دریافت خواهید کرد. فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. روزی همراه با عشق و محبت را در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان سپری می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و محبت خود را به عشق زندگیتان ثابت کنید.

 

 

 




 

فال روزانه

 

 

فال روزانه فردا تیر ( پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ )

دوباره فرصت خوبی در اختیار تو گذاشته خواهد شد که این بار نباید آن را از دست بدهی. کسی که فرصت‌ها و موقعیت‌های عاطفی زندگیش را از دست می‌دهد فقط در زندگی حسرت نصیبش می‌شود. از وقت‌های استفاده کن.

بهتر است فکر سودهای بزرگ را فعلا از سرت بیرون کنی چون الان زمان مناسبی برای اجرای برنامه‌های تو برای بدست آوردن سود مالی نیست. در این مدت به کارهای عقب‌افتاده‌ات برس و فعلا به همین اوضاع رضایت دهی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

اگر به دنبال کاری که با مهارت تان در ارتباط هست می گردید، امروز بهترین زمان است زیرا که ذهن تان آمادگی لازم را دارد. به فکر تغییری در زندگی تان هستید اما قبل از شروع به هر کاری خوب جزییات را در نظر بگیرید. مثبت و منفی های زیادی وجود دارد که می تواند در تصمیم تان تاثیرگذار باشد، بنابراین محتاط تر عمل کنید. در انتهای روز تلفنی به شما می شود که برایتان غیر منتظره است. اگر چه خسته اید و نای حرف زدن هم ندارید اما سعی کنید با انرژی هر چه تمام تر صحبت کنید. نتیجه خوب آن را خواهید دید. برای گرفتن هر تصمیم سرنوشت سازی بهتر است کمی بیشتر صبر کنید. در اطرافتان شخصی گرفتار است، همان قدر که از دستتان بر می آید کمکش کنید و خودتان را سرزنش نکنید. اگر کسی به شما پیشنهاد سفری داد بی معطلی بپذیرید و برای رفتن تدارک ببینید. شما نیاز دارید که هرچه سریع تر در محیط اطرافتان تغییری ایجاد کنید.

بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و سبک زندگی سالمی را درپیش بگیرید. اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید.  مشکلی در سر راه‌ شما قرار دارد، این مشکل را به تنهایی نمی‌توانید حل کنید و بهتر است که چاره کار را از بزرگان فامیل جویا شوید. روزگار از در ناسازگاری با شما وارد می‌شود و ممکن است در چند روز آینده مشکلات دشواری سر راه شما قرار بگیرد. اجازه ندهید این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند. مشکلات را به هر قیمتی که شده از سر راه بردارید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. فکرهای خلاقانه‌ای دارید و ایده‌های بکری در سر شماست. امروز فرصتی مهیا می‌شود تا این ایده‌ها را اجرا کنید و به دستاوردی چشمگیر در زندگی برسید. سفری غیر منتظره در پیش دارید و این سفر برنامه‌هایی که از پیش آماده کرده‌اید را حسابی به هم می‌ریزد. میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان شکرآب می‌شود و روزی همراه را با دلخوری را در پیش دارید. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به گونه‌ای رفتار کنید تا در پایان روز همه‌چیز به‌خوبی و خوشی تمام شود.

 

 

 




فال روزانه فردا مرداد ( پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ )

سوالهای مهمی مطرح می‌شود که در حال حاضر جوابی برای آنها نداری. کسی از تو درخواستی می‌کند که فعلا باید خوب به آن فکر کنی و بعد جواب بدهی. زندگی عاطفی تو به زودی دچار تغییرات چشم‌گیری می‌شود.

به رغم آنکه توانمندی خوبی در حل مشکلات و تحمل سختی‌ها داری با این حال بعضی وقت‌ها از کوره در می‌روی و به این و آن پرخاش می‌کنی. این نوع برخوردها هم دیگران را می‌رنجاند و هم سلامتی‌ات را به خطر می‌اندازد.

 

به فکر خریدن کفش و کلاه آهنی باش چون یک بحران مالی در راه است که خود را باید برای مقابل با آن آماده کنی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

اگر مدتی است که به فکر مسافرت های هوایی هستید، امروز زمان خوبی است تا جستجوی لازم را انجام دهید و برای هدفی که در سر دارید برنامه ریزی کنید. هیجان و انتظارات شما در چنین روزی زیاد است و از ماجراجویی لذت می برید، پس تا روزتان تمام نشده کاری هیجان انگیز انجام دهید. رفتن به کنسرت، بازی کردن یا حتی ورزش هم می تواند انرژی شما را تخلیه کند. از دست دوستی دلگیرید. اما این ناراحتی شما بی مورد است. اگر به دنبال مقصر می گردید، بهتر است به دنبال شخص دیگری جز او باشید. نگران مسئله ای کاری هستید، اولویت هایتان را در نظر بگیرید تا مشکل به چشمتان کوچکتر شود. آبی که ریخته شده به جوی بر نمی گردد، دست از مرور چند باره یک موضوع بردارید و بیش از این خودتان را آزار ندهید. مشکلات پیش آمده اخیر باعث بی حوصلگی و کم طاقتی شما در برابر خطاهای کوچک دیگران شده، این حالت روحی شما با خبر خوشی که به زودی به دستتان خواهد رسید برطرف می شود.

غصه‌های زیادی در دل دارید و احساس افسردگی می‌کنید. اجازه ندهید این احساس وخیم‌تر شود. چاره‌ای برای ناراحتی‌های خود بیندیشید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالیتان خاتمه پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در آینده مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوایتان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید. به دام عشق گرفتار شده‌اید و در عشق محبوبی می‌سوزید، به همین دلیل امروز می‌خواهید کار را یکسره کنید و عشق‌تان را به معشوق ابراز نمایید، اما روز خوبی را برای ابراز عشق انتخاب نکرده‌اید و اگر نمی‌خواهید معشوق دست رد به سینه شما بزند، ابراز عشق را به آینده موکول نمایید. رویاپردازی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان برنامه‌ریزی و پشتکار می‌گذرد. توانایی چشمگیری در متقاعد کردن اطرافیان دارید، امروز از این روحیه به نفع خود بهره بگیرید.

 

 

 




فال روزانه فردا شهریور ( پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ )

با یک تماس تلفنی و یا فرستادن یک پیغام یا نامه می‌توانی به او بفهمانی که به فکرش هستی. خاطرات گذشته، همیشه منبع و ذخیره‌ای روحی و معنوی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

پول و ثروتی بدست می‌آوری اما در نحوه خرج کردن آن باید دقت داشت. این ثروت بادآورده نیست که با بذل و بخشش‌هایت آن را به باد دهی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز باید بیش از روزهای دیگر به فکر حساب و کتاب خود باشید. اگر پول هایتان را با برنامه خرج کنید، می توانید هر ماه مقداری از آن را کنار بگذارید تا برای روز مبادا به کارتان آید. چند روزی است کلافه اید و حوصله ندارید. این احساس به خاطر اتفاقات اخیری است که برای شما یا خانواده تان افتاده، نگران نباشید، زیرا به زودی روزهای خوش باز خواهند گشت. در کنار دوستان بودن در این شرایط بهترین مرهم برایتان است. انجام فعالیت های هیجان انگیز نیز می تواند استرس را از شما دور کند، پس تا می توانید فعالیت بدنی داشته باشید. جوابی که منتظر و نگرانش هستید به زودی خواهید شنید و شما دوباره همان شخصیت با ظرفیتی می شوید که می توان روی او حساب کرد. در رابطه با مسائل احساسی هفته گرم و خوبی خواهید داشت. او را تحت تاثیر قرار داده و بی بهانه برایش هدیه ای بخرید. به میهمانی های مختلفی دعوت شده اید که در یکی از آن ها شخصی که برای دیدنش اشتیاق فراوانی دارید ملاقات خواهید کرد.

احساس می‌کنید انرژی سابق را ندارید و زود خسته می‌شوید. سبک زندگیتان را تغییر دهید و با خوردن غذاهای سالم و ورزش، انرژی بیشتری بدست آورید. امروز یکی از دوستان قدیمی با شما تماس می‌گیرد و درخواست کمک مالی دارد، به رغم اینکه دوست دارید به این فرد کمک کنید، بهتر است که این کار را انجام ندهید چرا که کمک مالی به ایشان، در آینده شما را به لحاظ مالی در مضیقه قرار خواهد داد.  برای دید و بازدید به منزل یکی از فامیل‌های نزدیک دعوت شده‌اید. این مهمانی بهانه‌ای است تا دیداری با اعضای خانواده تازه کنید و حسابی خوش بگذرانید. اشتباهی که همسر یا عشق ‌زندگیتان مرتکب شده را ببخشید و به بزرگواری خود را به ایشان ثابت کنید. پندو‌اندرز بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را آویزه گوش کنید.  به خودتان وعده‌داده‌اید که کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصتی برای استراحت پیدا کنید، اما نقشه‌هایتان نقش برآب می‌شود و مجبور خواهید شد کارهای غیرمترقبه‌ای انجام دهید و وقتی برای استراحت دست‌ نمی‌دهد.

 

 

 

 



 

 

 

فال روزانه مهر

حکایت امروز تو مثل روزهای گذشته است. باز هم رفتار گذشته را تکرار می‌کنی، فرصت‌های طلایی را از بین می‌بری و بعد، مدتی را به حسرت آن می‌نشینی!!! به این ترتیب فرصت‌های دیگری هم نفله می‌شود!

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

در حال حاضر اوضاع اقتصادی تو ثابت است. اما روند کارها ناگهان تغییر خواهد کرد. این حوادث برعکس آن چیزی جریان دارد که تو انتظارش را داشتی. باید با صبر و حوصله تصمیمی اتخاذ کرد تا دوباره اوضاع روبراه شود.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

 
امروز فرصتی برایتان فراهم می شود تا منبع مالی تان را بالا ببرید. شاید حتی مجبور شوید که زمینه کاری تان را نیز به کل تغییر دهید. نگران نباشید زیرا همکاران تان می توانند به شما کمک کنند تا راه و چاه را به خوبی بشناسید. جذابیت شما زبانزد خاص و عام است اما نباید این موضوع غرور کاذب به شما دهد. هر چه خاکی تر باشید افراد بیشتری را به سمت خود جذب خواهید کرد. اگر هدفی در سر دارید اما از شروع آن مردد هستید، باید بگوییم که هیچ چیزی غیرممکن نیست. بهتر است سعی کنید واقع بین باشید. زندگی را به خودتان آسان تر بگیرید. در رابطه عاطفی تان اگر قصد دارید مسئله ای را روشن کنید و چیزهایی را توضیح دهید، این هفته زمان خوبی برای رفع کدورت ها در رابطه شماست. حواستان باشد که به هیچ وجه مسئولیت کاری را که نمی توانید انجام دهید به گردن نگیرید. حواستان به اطرافیانتان بیشتر باشد.

روز خوبی برای همسر یا عشق ‌زندگیتان نیست و باید از ایشان در بستر بیماری پرستاری کنید. اما جایی برای نگرانی وجود ندارد زیرا نشانه‌های بهبودی عشق‌زندگی‌تان را مشاهده خواهید کرد و تا چند روز آینده ایشان از بستر بیماری خلاص خواهد شد. اندوخته خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید. امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که بازخورد چشمگیری داشته باشد. از روحیه جذاب و خوش‌مشربی که دارید برای پیدا کردن دوستان و ارتباط‌های کاری جدید کمک بگیرید.  همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز سراپا گوش به حرف‌های شما می‌دهند و در حل مشکلات شما را تنها نمی‌گذارند.  به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارت‌های جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید.

 

 

 




فال روزانه فردا آبان ( پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ )

این تردیدهای توست که اراده‌ات را ضعیف کرده و باعث می‌شود تا فرصتهای مهمی را از دست بدهی. پس این تردیدها را باید از خودت دور کنی.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

دچار رکود اقتصادی شده‌ای. احتیاجی به خشم و خروش نیست. بر اعصابت مسلط باش چون تو با خونسردی و عقلانیت بهتر میتوانی خود را از این تنگنا نجات داده و روزهای بهتری را تجربه کنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

یکی از بهترین روزهای زندگی تان را در چنین روزی تجربه خواهید کرد. روابط عاطفی شما مستحکم تر از قبل می شود، پروژه هایی که آغاز کرده اید به خوبی پیش می روند و… اگر اهداف دیگری نیز در سر دارید، امروز بهترین زمان برای برداشتن اولین قدم هاست. اگر مجردید و شخصی نظرتان را جلب کرده است، امروز حتما جواب مثبت را خواهید گرفت. از آنجا که روزی پر از هیجان در پیش دارید، به مصرف مواد غذایی خود نیز اهمیت دهید تا انرژی لازم را برای ادامه مسیر داشته باشید. در کارهای گروهی فعال باشید و ایده ها و نظریات خود را در جمع دوستان مطرح کنید تا ببینید چقدر در رسیدن به خواسته هایتان شما را همراهی می کنند، قدر دان این همراهی و محبت باشید تا روزافزون باشد. شخصی بدون قصد بد حرفی زده که شما را رنجانده است، بهتر است در رفتارتان با او تجدید نظر کنید. در رفاقت کوتاهی نکنید.

نگاهی مثبت به زندگی دارید و این روحیه شما را به فردی با نشاط و انرژی تبدیل کرده که اجازه نمی‌دهید مشکلات سد راه شما شوند. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که اطرافیان از این رفتار شما درس خواهند گرفت. اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌ستان به دخل‌و‌خرجتان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید. امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. انسان مردم‌داری هستید و اطرافیان را به خود جذب می‌کنید، امروز از این روحیه برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر استفاده کنید.  شرایطی برای دستیابی به یکی از آرزوهای دیرینه‌تان پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و هر لحظه به آرزوهایتان نزدیکتر شوید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات دلخواه برسید. امروز از آن روزهاست که همسر یا عشق ‌زندگیتان بیشتر از همیشه به شما ابراز محبت خواهد کرد.

 

 

 

 




فال روزانه فردا آذر ( پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

 

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

ممکن است مجبور شوید که ساعات زیادی را پای تلفن صرف کنید. حتی باید به خاطر منافع دیگران جر و بحث کنید، پس سعی کنید که انرژی جسمی و روانی زیادی داشته باشید. موضوعی ذهن شما را درگیر کرده است و دوست دارید که اطلاعات خود را در مورد آن افزایش دهید، اما بهتر است که با هر کسی در این مورد صحبت نکنید زیرا ممکن است که به ضررتان تمام شود. البته دلیلی هم ندارد که دیگران از کارهای شما سر در آورند. اینترنت می تواند منبع اطلاعات خوبی برایتان باشد. شما بسیار نکته سنج هستید اما اگر آن را کنترل نکنید این هفته شما را به دردسر می اندازد. حد و اندازه را نگه دارید. شخصی مثل یک فرشته درست سر بزنگاه به کمکتان خواهد آمد، حواستان را جمع کنید که خطر از بیخ گوشتان خواهد گذشت. معامله ای که مدتهاست در فکر انجامش هستید بهتر است همین حالا انجام دهید. خرید را بیش از این به تعویق نیندازید.

انسان مردم‌داری هستید و قدر دوستان و آشنایان را می‌دانید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده‌اید از دوستان و آشنایان کمک بگیرید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز برای جلب رضایت شما خودش را به آب‌و‌آتش خواهد زد تا لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. قبل از انجام کارهای مهم، جوانب کار را بررسی کنید. در غیر این صورت کاری انجام می‌دهید که پشیمانی زیادی برایتان به دنبال خواهد داشت.  روزی سرشار از لحظه‌های ناب عاشقی انتظار شما را می‌کشد.

 

 

 

 




 

 

 

 

فال روزانه فردا دی ( پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ )

باید نسبت به آینده‌ات مطمئن باشی. لزومی ندارد که همیشه دیگران این تضمین را به تو بدهند که همه چیز درست و روبراه است! وقتی خودت در مورد انتخابت یقین داشته باشی و با خود صادقانه رفتار کنی، کافی است و حالا این تو هستی که به خودت روحیه می‌دهی.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

در خرج کردن پول کمی متعادل باش. آنقدر خرج می‌کنی که کم می‌آوری، در صورتی که بیشتر مخارج در اصل غیرضروری بوده. باید کمی صرفه‌جویی کنی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شما فرد قدرتمندی هستید اما امروز کمی حساس می شوید طوری که حرف های معمولی دیگران هم آزارتان می دهد. تا جایی که امکان دارد از مکان های استرس زایی چون بیمارستان یا اداره پلیس دوری کنید. زیرا انرژی منفی آنها به شما نیز منتقل می شود. پس از یک روز سخت کاری، دوستان تان را به خانه تان دعوت کنید و با هم خوش بگذرانید. شاید هنوز نتیجه لازم را از تلاش هایتان نگرفته باشید اما استراحت در هر مرحله ای برای شما واجب است. دوستی منتظر تماس شماست، گفتگو با او را در اولویت کارهایتان قرار دهید. طرف مقابلتان را امتحان کنید تا خیالتان آسوده شود، با شک و دودلی سر کردن فقط زندگی را به خودتان سخت می کند، مرگ یکبار شیون هم یکبار. روزهای شلوغی را پیشت سر می گذارید چه از لحاظ عاطفی و چه از لحاظ کاری، این دقیقا همان چیزیست که روحیه ماجراجوی شما را راضی می کند پس بهانه گیری نکنید و غر نزنید.

روحیه‌ای‌ منفی‌باف دارید و از زمین و زمان گله می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه کار دستتان بدهد، مثبت‌گرایی را در زندگی در پیش بگیرید و افکار منفی را دور بریزید.  سرمایه‌گذاری در بازار املاک و مستغلات، سود چشمگیری را نصیب شما خواهد کرد. از این سرمایه‌گذاری درس بگیرید و در آینده با سرمایه‌گذاری‌های هدفمند، درآمد بیشتری روانه حسابهای بانکی خود کنید. مشاجره‌ای که میان اعضای منزل صورت گرفته را ختم به خیر کنید.  چشمتان به دلبری پری‌چهره می‌افتد و به او دل می‌بازید. این عشق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه نمایید.  روز خوبی را برای انجام کارهای مذهبی یا خیرخواهانه در پیش دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کارها، شرایط آرامش خود را فراهم کنید. بر این باور هستید که همسر یا عشق ‌زندگیتان فرشته است و چیزی برای شما در عشق و محبت کم نمی‌گذارد. این باور امروز به اثبات می‌‌رسد و عشق و محبت بی‌پایانی را تجربه می‌کنید. یکی از دوستان هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه محبت خود را به شما ثابت می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبتهای ایشان باشید.

 

 

 

 




فال روزانه فردا بهمن ( پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ )

باید زمان بیشتری را صرف بازنگری اعمال و رفتار خود در گذشته کنی. باید تجربه‌های گذشته‌ات را به دقت مرور کنی تا دوباره دچار همان مشکلات نشوی و انتخاب درستی داشته باشی.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

 

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

باید کاری داشته باشی یا پیدا کنی که مطابق با شان و مقام تو باشد. رضایت شغلی فقط به درآمد و یا حقوق آخر ماه نیست. وقتی کاری را دوست نداشته باشی با عشق و علاقه به آن نمی‌پردازی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

ارتباط با دوستان و شریک زندگی تان به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت به شرط این که صادق باشید و احساسات خود را آزادانه بیان کنید. از آنجا که فعالیت های گروهی می تواند نتیجه مطلوب را به شما بدهد. پس لجبازی را کنار بگذارید و با دیگران مشارکت کنید. امروز تماس های زیادی به شما خواهد شد و ایمیل های زیادی برایتان ارسال می شود. سعی کنید تمام آنها را همین امروز پاسخ دهید تا اگر موضوع مهمی در جریان است، هر چه سریع تر بررسی شود. جهت خرید و یا نقل مکان باید تصمیم بگیرید، کار را برای خودتان سخت نکنید شما به خوبی می دانید که کارهای واجب تری دارید که باید به آن ها بپردازید. تلاش های شما بالاخره جواب خواهد داد حتی اگر کارها با سرعتی که شما توقع دارید پیش نرود. شما ذاتاً هنرمند و مدیر هستید، از هردوی این توانایی ها هم زمان بهره ببرید.

نگران‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نخواهد کرد. با ادامه ولخرجی راه به جایی نخواهید برد. از امروز راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید.   امروز بیشتر از همیشه دلتان هوای همسر یا عشق ‌زندگیتان را خواهد کرد. تغییری در زندگی شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول ناخوشایند به نظر می‌رسد، اما غم به دل خود راه ندهید. با تغییری روبه‌رو هستید که در نهایت به نفع شما تمام می‌شود. امروز از آن روزها است که اگر دست به خاک بزنید، طلا می‌شود. اجازه ندهید چنین لحظه‌هایی به راحتی از کف شما برود و از فرصت‌هایی که امروز سر راه شما قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید. عازم سفری غیرمنتظره و ناگهانی خواهید شد. مطمئن باشید دستاوردهای چشمگیری در این سفر انتظار شما را می‌کشد. از حواس‌پرتی و سهل‌انگاری برحذر باشید و با تمرکز بیشتری کارهای امروز را انجام دهید.  به رغم اینکه همیشه احترام دوستان و آشنایان را نگه می‌دارید، امروز کسی از رفتار شما ناراحت می‌شود. این ناراحتی را از دل ایشان بیرون کنید و به وی ثابت نمایید که قصد بی‌احترامی نداشتید.

 

 

 

 




فال روزانه فردا اسفند ( پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ )

فرصت‌ها را نباید از دست داد. کسی که اول فرصتهایش را از دست می‌دهد و بعد برای از دست دادنش غصه می‌خورد، دچار جهل مرکب شده. اگر تو از این گروه هستی برایت دعا می‌کنم تا حالت خوب بشه!!

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

روزهای خوشی در انتظار توست. وضعیت مالی تو رو به بهبودی است. پس مراقب باش که دست به ماجراجویی نزنی چون فرصت‌های خوبی را از دست می‌دهی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

پروژه ای را که مدت هاست آغاز کرده بودید، امروز تمام می شود. این تغییر بر افزایش درآمد شما نیز موثر خواهد بود و انرژی رفته تان را دوباره احیا خواهد کرد. اگر به فکر پروژه های دیگری هستید، پیشنهاد می کنیم که هر چه سریع تر استارت آنها را بزنید وگرنه نفع چندانی برایتان به همراه نخواهد داشت. در این رفت و آمدها فردی را ملاقات می کنید که در نگاه اول از نظر شما رفتارهای غیرطبیعی از خود بروز می دهد اما دست از پیش داوری بردارید و منتظر اتفاقات بعدی باشید. شنیدن خبری شگفت زده و خوشحالتان می کند. به سفری خواهید رفت که برای آرامش جسم و روحتان بسیار لازم است. کار یا کمکی از شما خواسته شده که به دلیل مشغله های کاری و زندگی انجام آن را به تعویق انداخته اید، بهتر است هرچه زودتر آن را انجام دهید وگرنه وجهه همیشه مدد رسانتان را در برابر دیگران خدشه دار می کنید.

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. امروز بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری و رسیدن به سودی چشمگیر است. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده ‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌ها است که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند.   شرایطی مهیا می‌شود تا دانش و مهارت خود را افزایش دهید و یک‌سروگردن بالاتر از رقبا قرار بگیرید. ایده‌های خلاقانه‌ای به ذهن شما رسیده است. مطمئن باشید که اجرای این ایده‌ها دستاوردهای چشمگیری را برای شما به دنبال خواهد داشت. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز شما را با معنای عشق واقعی آشنا می‌کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه