ارسال به دیگران پرینت

ایران خودرو | سورن پلاس دوگانه سوز

با پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید! | فروش ۳۵ مدل خودرو در طرح ویژه ایران خودرو | حراج آخر سال ایران خودرو آغاز شد

وزارت صمت اسامی خودروهایی که قرار است از مسیر پیش فروش گسترده خودرو در دسترس متقاضیان قرار گیرد را اعلام کرد.

 با پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید! | فروش ۳۵ مدل خودرو در طرح ویژه ایران خودرو | حراج آخر سال ایران خودرو آغاز شد

 بر اساس خبر منتشر شده در این طرح پیش فروش علاوه بر دو خودروساز بزرگ کشور شاهد حضور خودروسازان خصوصی نیز هستیم. مدیران صمت به گونه ای برنامه ریزی کردند که علاوه بر ایران خودرو و سایپا محصولات کرمان موتور، آرین موتور پارس، ایلیا، مدیران خودرو، فردا موتور و مکث موتور در دسترس متقاضیان قرار گیرد.

ایران خودرو با 13 محصول در صدر جدول تنوع خودروهای عرضه شده در طرح فروش گسترده خودرویی صمت قرار دارد. آبی های جاده مخصوص وانت آریسان، پژو ۲۰۷ با گیربکس اتومات، پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی، پژو ۲۰۷ Tu3، دناپلاس با گیربکس دستی، تارا با گیربکس دستی، تارا با گیربکس اتوماتیک، سورن پلاس دوگانه سوز، سمند سورن پلاس بنزینی، دناپلاس با گیربکس اتومات و موتور توربو شارژ، پارس ساده، پارس ELX XU7P و پارس سفارشی XU7P را به خریداران عرضه می کند.  پشت سر ایران خودرو مدیران خودرویی ها قرار دارند. این خودروساز خصوصی هفت محصول خود را از سبد محصولاتی خود خارج کرده و به این ضیافت پیش فروش خودرو آورده است. طرفداران محصولات مدیران خودرو می توانند آریزو ۶ پرو اکسلنت، آریزو ۵ توربو، تیگو ۸ پرو مکس، ایکس ۲۲ پرو، ایکس ۵۵ پرو، تیگو ۷ پرو اکسلنت و تیگو ۸ پرو را انتخاب کنند. جایگاه سوم جدول تنوع محصول در فروش خودرویی صمت به سایپا اختصاص دارد. نارنجی های جاده مخصوص بسته خودرویی شامل شاهین و عنوان کوییک را پشت ویترین عرضه 500 هزار دستگاهی خودرو چیده اند.

علاوه بر شاهین با گیربکس دستی چهار مدل کوییک شامل کوییک R با گیربکس اتومات، کوییک R با گیربکس دستی، کوییک با گیربکس اتومات و کوییک S قابل خریداری است.

دیگر خودروساز خصوصی یعنی کرمان موتور نیز چهار محصول خود را در تیررس متقاضیان قرار داده است. این خودروها عبارتند از  جک K7، پیکاپ T8، جک S3 و جک S5 . پشت سر کرمان موتور نیز فردا موتوریی ها قرار دارند. این خودروساز خصوصی  دو محصول شاسی بلند خود یعنی Fmc-sx5 وFmc-t5 را به همراه محصول جدید خود که یک خودروی MPV به نام Suma m4 به این مهمانی خودرویی آورده است. سه برند دیگر خودروساز خصوصی یعنی آرین موتور پارس، مکث موتور و ایلیا نیز هر کدام با یک محصول حضور دارند. آرین موتور پارس لاماری ایما را عرضه می کند و مکث موتور و ایلیا نیز به ترتیب تیارا و دایون Y5 را در اختیار متقاضیان قرار داده اند.

آن طور که سخنگوی صمت پیش تر اعلام کرد متقاضیان برای شرکت در این طرح فروش باید مبلغ 100 میلیون تومان را در حساب های وکالتی خود ذخیره کنند. البته بازه برگزاری این طرح فروش تا پایان فروردین ماه سال 1402 به نوعی به طول می انجامد. از امروز 20 اسفندماه امسال تا 23 اسفندماه متقاضیان می توانند  اقدام به ذخیره مبلغ پیش پرداخت در حساب های وکالتی خود کنند. طی روزهای 26 اسفندماه تا 28 اسفندماه 1401  مشتریان می توانند مراحل ثبت نام خود به همراه خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند و در نهایت فرآیند نوبت دهی برای اوگذاری خودروهای عرضه شده تا پایان فروردین ماه سال آینده به طول خواهد انجامید.

 

 

 

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه