ارسال به دیگران پرینت

ایران خودرو | محصولات ایران خودرو

آغاز فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو با پیش پرداخت کم | حراج نوروزی برای همه‌ی مردم بدون قرعه کشی

برای اطلاع از جزئیات حراج نوروزی محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی با ما در ادامه همراه باشید.

آغاز فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو  با پیش پرداخت کم | حراج نوروزی برای همه‌ی مردم بدون قرعه کشی

محصولات ایران خودرو

برای اطلاع از جزئیات حراج نوروزی محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی با ما در ادامه همراه باشید.

ایران خودرو محصولات خود را پیش فروش کرد.محصولات ایران خودرو به صورت قرعه کشی ارائه می شد که محصولات ایران خودرو طرفدار زیادی دارد.محصولات ایران خودرو با قیمت جدید ارائه میشود. گروه صنعتی ایران خودرو در فروش این هفته خود، سه محصول راناپلاس با سقف شیشه‌ای، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک را به صورت فوق‌العاده و با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می کند. 

زمان ثبت نام خودروهای وارداتی برای متقاضیان اعلام شد

عبدالله توکلی لاهیجانی مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت از فروش یکپارچه انواع خودرو‌های داخلی از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه خبر داد.

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت از فروش یکپارچه انواع خودرو‌های داخلی از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه خبر داد.

عبدالله توکلی لاهیجانی در خصوص فروش این هفته خودروسازان، گفت: در این طرح فروش، ایران خودرو، سایپا و خودروسازان بخش خصوصی محصولات خود را ارائه می‌کنند.

وی اضافه کرد: در این طرح، قرعه کشی انجام نمی‌شود و همه ثبت نام کنندگان، خودرو دریافت خواهند کرد.

توکلی لاهیجانی تصریح کرد: زمان تحویل خودرو بین سه ماه تا یکسال برای متقاضیان متفاوت خواهد بود؛ همچنین در صورت عدم تمایل مشتریان به دریافت خودرو با زمان انتظار بیشتر، می‌توانند انصراف خود را اعلام و پول خود را از حساب وکالتی خارج کنند.

قرعه کشی ایران خودرو جزئیات فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش 7 محصول ایران‌خودرو 

پس از گذشت دو هفته از اجرای طرح فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو که دومین‌ دوره عرضه توسط خود ایران‌خودرو پس از اتمام عمر سامانه تخصیص یکپارچه خودروها بود، حال این گروه خودروسازی چهلمین طرح فروش فوق‌العاده عادی و سی‌ویکمین طرح پیش‌فروش یکساله محصولات خود را با قرعه‌کشی از امروز (پنجشنبه) به مدت چهار روز به مرحله اجرا در آورده است.

این در حالیست که ایران‌خودرو، همزمان با این طرح (فروش عادی)، هشتمین مرحله از فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات ایران‌خودرو ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (ویژه مادران) و چهارمین فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات در قالب طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را اجرایی می‌کند.

در این مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو، در هر سه قالب (عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده) دو محصول سورن‌پلاس و پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU۷p را عرضه کرده است.

جزئیات قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو

بر اساس اعلام شرکت ایران‌خودرو پیش از ظهر امروز مراسم قرعه‌کشی دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یک ساله محصولات این شرکت با حضور نهادهای نظارتی آغاز شده است.

در طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو ۵ محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، پژو ای ال ایکس، پژو ۲۰۷دستی مجهز به فرمان برقی و پژو ۲۰۷اتوماتیک ۶سرعته دو رنگ عرضه شده است.

همچنین در طرح پیش‌فروش یک ساله تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربو شارژ دستی مجهز به گیربکس ۶ سرعته و فرمان برقی، دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک و رانا پلاس به متقاضیان عرضه شده است.

شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین با قیمت قطعی به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) از روز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ تا تکمیل ظرفیت خبر داده است.

حال ایران‌خودرو در راستای طرح حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، همزمان با عرضه خودرو هایما S۷ در بورس کالا، از امروز (یکشنبه ۸ آبان ماه) طرح فروش این خودرو (هایما S۷) بدون قرعه‌کشی را برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم به بعد آن‌ها از ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد، به دنیا آمده باشد، اجرا می‌کند.

متقاضیان از امروز تا زمان تکمیل ظرفیت (البته حداکثر تا تاریخ ۸ بهمن ۱۴۰۱ ) فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند. مادرانی که در طرح‌های سابق موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند در طرح جاری ایران‌خودرو ثبت‌نام کنند.

در پایان فرآیند ثبت‌نام، متقاضی جهت پرداخت وجه خودرو، به درگاه پرداخت اینترنتی هدایت شده و می‌تواند اقدام به واریز وجه کند؛ واریز وجه صرفا به صورت اینترنتی بوده و به وجوه واریزی از طرق غیر سایت مذکور، ترتیب اثری داده نخواهد شد. (امکان واریز وجه در یک تراکنش از طریق تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب دارای قابلیت پرداخت، میسر است اما با توجه به احتمال محدودیت سقف پرداخت در برخی از کارت‌های بانکی، لازم است متقاضیان تا پیش از اقدام به ثبت‌نام از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی خود اطمینان حاصل کنند.)

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد، سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن شرکت نخواهند بود و شماره تلفن همراه معرفی شده بایستی به نام فرد متقاضی باشد.

ایران خودروپس از وجه واریز و پیش از ایجاد قرارداد، اطلاعات مادران واریز وجه کرده، به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود؛ در صورت عدم احراز شرایط تولد فرزند دوم و مابعد، بر اساس ابلاغیه مجلس شورای اسلامی، ثبت‌نام متقاضی غیر فعال شده و وجوه پرداختی ظرف مدت ۲۰ روز کاری مسترد می‌شود.

فروش فوری ایران خودرو در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده از ۵آبان به مدت ۴ روز آغاز شده است. در این طرح ۵ خودرو عرضه شده است و برندگان از طریق قرعه کشی مشخص می شوند. اما چه کسانی می توانند در این طرح شرکت کنند و متقاضیان این طرح باید چه نکاتی را در نظر داشته باشند؟

فروش فوری ایران خودرو در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده غیر از تاکسی برای آبان ماه۱۴۰۱ با عرضه ۵ خودرو آغاز شده است. در این طرح خودروهای سورن پلاس، پژو پارس سال، پژو پارس با موتور سفارشی XU۷p، پژو ۲۰۷ دستی و خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک عرضه شده اند. قیمت خودروها در این طرح قطعی و موعد تحویل آن ۳ ماه پس از واریز وجه نهایی است.

شرایط خودروهای فرسوده مطابق با آئین نامه از رده خارج کردن خودروها فرسوده و آئین نامه موضوع ماده ۸ قانون هوای پاک است؛ بر اساس این آیین نامه سن مرز فرسودگی، سنی است که وسایل نقلیه موتوری به علت طول عمر و میزان کارکرد، دچار افت عملکردی و ایمنی شده و نیازمند تعمیرات و نگهداری فنی بیشتر است و مشمول افزایش دفعات سالیانه معاینه فنی می‌شود.

فروش ایران خودرو

در این آیین نامه سن فرسودگی خودروهای شخصی شامل سواری، استیشن(ون) و سواری کار برابر با ۱۵ سال است. سن فرسودگی وانت پایه گازسوز ۱۴ و وانت بنزینی، دوگانه سوز و دیزلی برابر با ۱۳ سال تعیین  شده است.

بر اساس اطلاعات مندرج در اطلاعیه ایران خودرو، افراد متقاضی باید موارد زیر را در نظر داشته باشند:

قبل از احراز صلاحیت دارنده خودروی فرسوده از سوی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت و اعلام منتخبین قرعه کشی ایران خودرو و طی مراحل اسقاط خودروی فرسوده، متقاضیان امکان واریز هیچگونه وجهی را به ایران خودرو نخواهد داشت.

خطیبی گفت: در نمایشگاه تحول صنعت خودرو قرارداد برای تولید خودروی اقتصادی امضا شد که در حال آماده سازی مقدمات آن هستیم.

شرکت ایران خودرو لیست قیمت محصولات خود را ویژه مهرماه ۱۴۰۱ را منتشر کرد.

وام خرید خودرو ۳۰۰ میلیونی با سود ۲۱ درصد

وی تصریح کرد: تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی در بازه زمانی سه ساله  و با سود ۲۱ درصد بدون کارمزد و در قالب ۹ چک چهار ماهه در نظر گرفته شده است و سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت لیزینگ ایران خودرو خواهد بود.

شعبانی افزود: مشتریان برای خرید این محصول می توانند با مراجعه به درگاه فروش اینترنتی ایران خودرو  یا نمایندگی های مجاز، نسبت به ثبت نام اقدام کنند و پس از اعتبار سنجی، فرآیند دریافت اسناد، ثبت نام نهایی و تحویل خودرو به متقاضی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان این که متقاضیانی که دارای پلاک فعال خودرو هستند نیز می توانند در فروش های لیزینگ شرکت کنند، بر رعایت موضوع عدم خرید از خودروسازان داخلی ظرف ۱۸ ماهه اخیر تاکید کرد و گفت: جهت رفاه حال مشتریان خودرو تا پایان اقساط سه ساله دارای بیمه و گارانتی خواهد بود.

مدیرعامل لیزینگ ایران خودرو به مزایای این روش برای مشتریان اشاره کرد و گفت: در شرایطی ‌که مشتریان امکان تامین اعتبار برای خرید خودرو را نداشته باشند شرکت ایران خودرو در کنار مشتری قرار گرفته و شرایط مطلوبی را برای خرید خودرو بدون واسطه و به صورت اقساطی فراهم می‌کند.

ایران خودرووی خاطرنشان کرد: در مراحل بعدی فروش بر اساس شرایط بازار خودرو، سایر محصولات ایران خودرو به صورت اقساطی به مشتریان عرضه خواهد شد.

وی از فروش لیزینگی خودروهای دست دوم در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این بخش از فروش لیزینگ محدود به محصولات ایران خودرو نبوده و محصولات سایر خودروسازان را نیز در بر می گیرد.

شعبانی از آمادگی برای فروش لیزینگ در سایر حوزه های غیر خودرویی از جمله لوازم خانگی خبر داد و گفت: هماهنگی لازم با شرکت نیرومحرکه ایران خودرو برای فروش لیزینگی موتور سیکلت نیز صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در طرح های فروش لیزینگی، هماهنگی لازم برای تامین اعتبار صورت خواهد گرفت و دیگر ضرورتی برای مراجعه مشتریان به بانک ها و موسسات مالی وجود ندارد.

شعبانی در پایان گفت: هماهنگی برای فروش محصولات سایر خودروسازان از طریق لیزینگ ایران‌خودرو صورت گرفته و در آینده نزدیک نوع محصول و شرایط عرضه آن اعلام خواهد شد.

طبق گفته مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو هایما اس 5 از تاریخ ششم مهرماه به صورت اقساطی در شرکت لیزینگ ایران خودرو عرضه خواهد شد.

در این طرح هایما اس 5 با تسهیلات 300 میلیون تومانی به فروش می‌رسد که این مبلغ در بازه سه ساله و با سود 21 درصد بدون کارمزد در نظر گرفته شده و در قالب 9 چک 4 ماهه خواهد بود. لازم به ذکر است سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت لیزینگ ایران خودرو می‌ماند.

متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند از روز چهارشنبه ششم مهرماه با مراجعه به درگاه فروش اینترنتی ایران‌خودرو یا نمایندگی‌های مجاز این خودروساز نسبت به ثبت‌نام اقدام‌ کنند که پس از اعتبار سنجی، ثبت‌نام متقاضی نهایی خواهد شد و خودرو به خریدار تحویل می‌‎شود.

نکته لازم به تذکر آن است که متقاضیان دارای پلاک فعال خودرو نیز می‌توانند در این طرح شرکت کنند. گفتنی است هایما اس 5 تا پایان اقساط سه ساله، بیمه و گارانتی دارد.

هایما اس 5 جدید چه مشخصاتی دارد؟

از مشخصات خودرو هایما اس 5 جدید می‌توان به پیشرانه 1.5 لیتری توربو، قدرت تولید 161 اسب بخار، قدرت تولید 233 نیوتن‌متر گشتاور، دیفرانسیل جلو، جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک آتی، حالت تیپ ترونیک جعبه دنده، حالت اسپرت و برقی جعبه دنده، 6 کیسه هوا 10 نقطه‌ای، سانروف، دوربین 36. درجه، استارت دکمه‌ای، رینگ آلومینیومی، کروز کنترل، تریم داخلی چرم و پارچه، تهویه اتوماتیک، سنسور باد تایر، صندلی‌های برقی جلو، سنسور پارک عقب، سامانه کنترل حرکت در سربالایی و… اشاره کرد.

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه ای بر ادامه تولید محصول ۲۰۷ اتوماتیک دو رنگ طبق تقاضای مشتریان تاکید کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی انتشار برخی اخبار کذب و نادرست در شبکه های اجتماعی مبنی بر توقف تولید محصول ۲۰۷ دو رنگ، تاکید می‌شود این خودرو براساس تقاضای مشتریان در حال تولید بوده و توقفی در خطوط تولید آن صورت نگرفته است.

بر همین اساس از مشتریان محترم تقاضا می‌شود، اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با محصولات ایران‌خودرو را صرفا از کانال‌های اطلاع رسانی این شرکت از جمله سایت خبری ایکوپرس به نشانی ikcopress.ir و کانال‌های رسمی در شبکه‌های اجتماعی داخلی دنبال کنند و به شایعات از منابع نامعتبر توجه نکنند.

‍‍‍‍‍محصول جدید ایران خودرو به نام دنا پلاس دورگه همه را شوکه کرده است.

فروش فوری با قیمت قطعی محصولات هایما از امروز آغاز شد.

شرکت ایران خودرو طرح فروش نقدی فوری خانواده هایما (بدون قرعه کشی) با موعد تحویل ۳۰ روزه را با شرایط جدول ذیل ارائه می نماید:

زمان شروع این طرح از ساعت ۱۱ صبح امروز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ آغاز و  تا تکمیل ظرفیت و حداکثر تا مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ ادامه خواهد داشت.

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.

ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

سند خودروهای واگذاری شده از طریق این بخشنامه در رهن نمیباشد.

برای دریافت کد کاربری و کلمه عبور، لازم است شماره تلفن و شماره شبای معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

بدیهی است تبعات ناشی از عدم اعلام شماره شبا و تلفن همراه صحیح، بر عهده متقاضی میباشد .

حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایر خودروسازان ۴۸ ماه میباشد.

ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب بر روی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) الزامی است.

منبع : مه شو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • عدالت ارسالی در

      عجب کشور ازسال ۹۷ شروع کرده ۵سال مردم نابود کرده دیگر خانواده ها هیچ امید ندارن خداوند این مسئولین کشور را نابود کند انشالله

    • احمد ارسالی در

      سلام،دولت وخودروسازان بایدخودروهای فرسوده را باشرایط استثنایی وفوق العاده جایگزین کند،اگر به فکرش نباشند آینده نه چندان دور بامشکل بزرگی روبروخواهدشد،ازلحاظ مصرف سوخت وآلایندگی،وخسارت به محیط زیست

    • عثمان ارسالی در

      عثمان محمودی

    • بهی ارسالی در

      من گواهینامه دارم هیچ ماشینی هم ندارم فرزند 2تا پسر دارم ولی شامل طرح مادرانه نمیشه پولی هم ندارم که بزارم تو بانک شامل قرعه کشی بشه اینهمه نفر ثبت نام کردن بدون هیچ پولی برنده شدن حواله فروختن صاحب ماشین شدن ماهم 30بارثبت نام کردیم برنده نشدیم پس این وسط حق ما چی میشه ؟؟؟؟؟کی صاحب خودرو میشیم ۹۰میلیون باپول کارگری چجوری میخواد جور بشه؟؟؟؟؟؟؟؟

    • عبدالله ارسالی در

      خجالت ، خجالت

    • امیر ارسالی در

      خبر های قدیمی وبدرد نخور

    • Binam ارسالی در

      با سلام
      بخاطر افزایش تعداد بازدید از سایت، چرا مطالب بیخود و دروغ و تاریخ گذشته میذارین؟
      وقت مردم رو تلف میکنین، این چه وضعیه تو این مملکت؟!!! همه دروغ و کلک و دزدی!!! شما هم وقت و انرژی ما رو میدزدین

    • رضا ارسالی در

      خیلی بی شرفید،خیلی......

      • ناشناس ارسالی در

        شما دروغ گو هستید

        ما به خودرو شما احتیاج نداریم

        خبر های دروغ هم نزارید خودروسازا ابرویی ندارن که از این بدترش نکنید

    • ناشناس ارسالی در

      خیلی خبرهای افتزا تاریخ گذشته بدردخوری دارید

    • علی ارسالی در

      آقای خالی باف
      حذف قرعه کشی از دروغای شاخ دار شما بود که هیچکس باور نداشت
      قرعه کشی آشکار دور از چشم مردم رو بردین زیر پتو وموقع در اوردنش کردینش قرعه کشی پنهانی زمان تحویل
      خدا ازتون نگذره که این همه گرونی و تورم رو ایجادمیکنید با دروغای زنجیروارتون

    • علی ارسالی در

      دیگه این دروغا رو ببندید و تمام کنید
      نظام خرابتر ازین نکنید در چشم مردم
      چرا جو‌ می فروشید جای گندم
      قطعات خودرو های دست چندم
      چرا دزدیده اید و نم فروشید
      شما مصداق آیه کم فروشید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه