ارسال به دیگران پرینت

فال | فال عشق | فال عشق امروز

فال عشق روزانه | فال عشق امروز شنبه۲۰ اسفند ۱۴۰۱

می‌خواهید از میزان عشق امروز مخاطب خاصتان آگاه شوید؟ فال عشق روزانه‌ی خود را هر روز اینجا در ۵۵ آنلاین بخوانید.

فال عشق روزانه | فال عشق امروز  شنبه۲۰ اسفند ۱۴۰۱

فال هفته عشق برای متولدین فروردین:

این هفته پیامی عاشقانه از فردی که مدت‌ها به فکر او بودی، دریافت خواهی کرد و متوجه خواهی شد که عشقتان دوطرفه است. یک رابطه‌ی عاشقانه یا یک دوستی بزرگ در حال شکل‌گیری است. معمولا این‌گونه روابط از یک اتفاق ساده شروع می‌شود ولی در طول زندگی ادامه می‌یابد.

 فال هفته عشق برای متولدین اردیبهشت:

این هفته دوست یا همسرتان از اشتباهی که ناخواسته مرتکب شده اید، چشم‌پوشی می‌کند که این برای شما بسیار تأثیرگذار است. یک هدیه‌ی کوچک می‌تواند گره‌گشای مشکل بزرگی باشد، مشروط بر اینکه از روی عشق و محبت باشد. در واقع این محبت و دوستی است که حلّال مشکلات بوده و خارها را به گل تبدیل می‌کند.

فال هفته عشق برای متولدین خرداد:

این هفته با یک گفتگوی دوستانه و صمیمی مشکلات و سوء‌تفاهم‌ها حل خواهد شد. سائلی در زندگی عاطفی‌ات اتفاق می‌افتد که نباید در مورد آن سهل‌انگاری کرد. اگر با عقل و منطق و به دور از احساسات با این مشکل برخورد کنی، به سرعت مشکل حل شود.

♋ فال هفته عشق برای متولدین تیر:

این هفته با فردی که مدت‌ها به فکر او بودی، زمانی را سپری کرده و خاطره‌ی عاشقانه‌ای را خواهید ساخت. یشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد بررسی قرار داد سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری بگیری و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

♌ فال هفته عشق برای متولدین مرداد:

این هفته یک مکالمه‌ی حضوری یا تلفنی تو را بسیار خوشحال و ذوق‌زده می‌کند. چراغ یک رابطه در حال خاموشی است! اگر به فریاد آن نرسی به زودی به تقویم خاطرات گذشته می‌پیوندد. برای حفظ روابط باید به آنها بها داد و برایشان وقت صرف کرد.

♍ فال هفته عشق برای متولدین شهریور:

این هفته فرصت مناسبی برای ابراز عشق به عشقتان است و هفته ای فوق‌العاده‌ای برای شما خواهد شد. تو از تعهد دوری می‌کنی چون فکر می‌کنی تو را درگیر خواهد کرد و یا از گیر افتادن می‌ترسی؛ اما باید قبول کنی این بخشی از زندگی است که می‌تواند شیرین هم باشد.

♎ فال هفتگی عشق برای متولدین مهر:

دوباره عشق و دوستی رونق تازه‌ای می‌گیرد. چراغ عشق را باید همیشه روشن نگه‌داشت تا به خوشبختی رسید. مشکلات زیادی در این راه وجود دارد و با مخالفت اطرافیانت مواجه می‌شوی. بهتر است به فکر چاره باشی و یا از خیرش بگذری.

فال هفتگی عشق برای متولدین آبان:

کسی پیدا می‌شود که تو را خواهد فهمید. در کنار او میتوانی خیالی آسوده داشته باشی و به آرامش برسی. عشق یک طرفه زیان‌آور خواهد بود. این عشق می‌تواند مدت‌ها ادامه داشته باشد بدون اینکه به تغییر یا تحولی منجر شود. بهتر است که مهربانی و عشق دو طرفه باشد تا تغییر ایجاد کند

♐ فال هفتگی عشق برای متولدین آذر:

با کسی دیدار خواهید داشت که مدت ها از او بی خبر بوده‌اید و این دیدار باعث می‌شود که یکسری خاطرات گذشته برایتان تداعی شود. کمی استراحت کن و به احساساتت اجازه بده تا زندگی را رنگ و رویی تازه بزنند. همه چیز را نمی‌توان براساس سود و زیان محاسبه کرد. گاه عشق فرمانی می‌دهد که مهم‌تر است.

♑ فال هفتگی عشق برای متولدین دی:

از جانب کسی که دوستش داری، خبری امیدوار کننده می‌رسد. عشق در همسایگی توست. اما تو هنوز نمی‌دانی چه میخواهی و چه نمی‌خواهی!! باید زمان بگذرد تا تو متوجه بعضی حقایق بشوی.

♒ فال هفتگی عشق برای متولدین بهمن:

چراغ یک رابطه در حال روشن شدن است! پس از دغدغه های زیاد با آغوش باز و روی گشاده‌ی دوست یا همسرت مواجه می‌شوی که بسیار آرامش‌بخش است.

♓ فال هفتگی عشق برای متولدین اسفند:

با انجام یک توافق ، آرامش برقرار خواهد شد. مان مناسبی برای ابراز احساسات به عشقتان است. با درایت کامل این امر صورت می‌گیرد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه