ارسال به دیگران پرینت

قتل | قتل نوزاد | قتل نوزاد به دست پدر

کشتن نوزاد ده ماهه به دلیل گریه های زیاد | قاتل چه کسی است ؟

قتل نوزادی ۱۰ ماهه به دلیل گریه های زیاد قاتل معتاد بود

کشتن نوزاد ده ماهه به دلیل گریه های زیاد | قاتل چه کسی است ؟

قتل نوزادی ۱۰ ماهه به دلیل گریه های زیاد قاتل  معتاد بود

سرهنگ "شهرام امیریان " در خصوص این خبر گفت: در پی ارجاع پرونده ای با موضوع مرگ مشکوک نوزادی 10 ماهه به پلیس آگاهی شهرستان بررسی موضوع در دستورکارقرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی قضائی و احضار پدر نوزاد وی در تحقیقات اولیه عنوان کرد نوزاده 10 ماهه وی روی اپن آشپزخانه بوده که ناگهان متوجه افتادن وی بر روی زمین و سپس فوت شدن وی شدم

کشته شدن یک روحانی با شلیک گلوله + تصویر

جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت:با توجه به شواهد و آثار ضرب و جرح بر روی بدن کودک ماموران را برآن داشت نسبت به موضوع حساسیت بیشتری به خرج دهند .

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته از پدر نوزاد، نامبرده با مشاهده مدارک و مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و راز قتل نوزاد 10 ماهه اش را اینگونه بیان کرد که در روز حادثه بدلیل استعمال مواد مخدر درحال خودم نبودم و زمانی که نوزادم گریه میکرد وی را مورد ضرب و شتم قرارداده و سپس وی خفه کردم.

سرهنگ"امیریان"با اشاره به معرفی قاتل به مراجع قضائی اظهار کرد: دریافت آموزش های کنترل خشم وپیشگیری از آسیبهای اجتماعی (اعتیاد و..) و مراجعه به کارشناسان روانشناسی برای حل مشکلات از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری می کند.

 

منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه