ارسال به دیگران پرینت

دعا | دعا نویسی | دعا نویسی در ملا عام

دعا نویسی در ملا عام | دعا نویسی در یک رستوران در وسط شهر | عجیب اما واقعی

نودل هایی در منویش دارد که روی آنها کلمات و جملات مذهبی طور نوشته شده و بقدری این موضوع جالب شده که تمام مردم شهر راجع به آن صحبت می‌کنند.

دعا نویسی در ملا عام  | دعا نویسی در یک رستوران در وسط شهر | عجیب اما واقعی

یک رستوران ژاپنی در شهر اوتا انواع خاصی از نودل ها را به فروش می رساند که روی آن ها کلماتی که ظاهرا چیزی مشابه دعا و جادو است نوشته شده. چنانچه در نمناک میخوانید یک رستوران کوچک در این شهر وجود دارد و به خاطر یک محصول عجیب و غریب داخل منو به شهرت رسیده است.

همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم، نودل هایی در منویش دارد که روی آنها کلمات و جملات مذهبی طور نوشته شده و بقدری این موضوع جالب شده که تمام مردم شهر راجع به آن صحبت می‌کنند.

بازار داغ رمالی و دعانویسی آنلاین +فیلم

این نودل ها شکل منحصر به فردی دارند؛ تکه های آن مستطیل شکل هستند و تعدادی حروف مختلف روی آنها نوشته شده و زمانی هم که پخته می شود، باز هم این حروف از بین نمی رود؛ یعنی وقتی که شما در حال خوردن غذا هستید، می توانید نوشته های که روی آن نوشته شده است را بخوانید؛ درست مثل آنکه در حال خوردن یک تکه از کاغذی هستید که روی آن چیزهایی نوشته اند.

زندگی زیر سایه جادو و خرافه‌پرستی

داخل هر پک بسته بندی 260 عدد از این تکه های نودل وجود دارد. کلماتی که روی آن هک شده است، ترکیب زغالِ چوبِ بامبو و رنگ کارامل خوراکیِ حاصل از گندم می باشد؛ البته اگر از پختن این نودل ها زیاد بگذرد، نوشته ها کمرنگ می شوند اما باز هم قابل خواندن هستند. این نودل ها را معمولاً همراه با سبزیجاتی مثل کلم، هویج و پیاز سرو می کنند.

 

منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه