ارسال به دیگران پرینت

ارز | بازار ارز و سکه

رئیس کل بانک مرکزی: قیمت ارز و سکه بزودی کاهش می‌یابد!

برای اطلاع از علت و زمان کاهش قیمت بازار ارز و سکه با ما در ادامه همراه باشید.

رئیس کل بانک مرکزی: قیمت ارز و سکه بزودی کاهش می‌یابد!

بازار ارز و سکه

برای اطلاع از علت و زمان کاهش قیمت بازار ارز و سکه با ما در ادامه همراه باشید.

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که با اقدامات انجام شده و پیش رو در آینده، قیمت ارز و ربع سکه کاهش پیدا می‌کند اما برخی با نرخ‌سازی قیمت‌های بالایی به مردم ارائه می‌دهند که موفق نخواهند شد.

محمدرضا فرزین، امشب در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت بازار ارز و سکه اظهار کرد: آخرین گزارشی که اخیرا به مردم دادم درباره این بود که سعی می‌کنیم در بازار نیازهای مردم را تامین کنیم. بر همین اساس در حال حاضر در ۶۰۰ صرافی و ۱۵۰ شعب بانک‌های ملی، ملت، صادرات، سپه و تجارت در حال عرضه ارز به مردم هستیم و همه می‌توانند به این صرافی‌ها و شعب بانکی مراجعه و اسکناس و ارز مورد نیاز خودشان را تامین کنند.

تغییر قیمت دلار | قیمت دلار در سراشیبی

وی افزود: به عنوان مثال، همین امروز نرخ اسکناس دلار ۴۳ هزار و ۳۸۹ تومان و نرخ دلار در بازار ۴۶ هزار و ۴۶۰ تومان بود. نکته دیگر اینکه همه شعب بانکی و صرافی‌های منتخب در هفت روز هفته حتی در ایام تعطیل باز و فعال هستند و مردم می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ برای خرید ارز مراجعه کنند.

فرزین با بیان اینکه مردم می‌توانند در سایت ice.ir نرخ روزانه ارز را ببینند گفت: یک جریان قیمت‌ساز تلاش می‌کند قیمت‌های بالایی برای دلار ایجاد کند، مردم توجه نکنند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه