ارسال به دیگران پرینت

هوش | هوش مصنوعی

ریاضیات را به راحتی یادبگیرید! | ماکروسافت با هوش مصنوعی ریاضی را به شیرین‌ترین درس تبدیل می‌کند

ماکروسافت با استفاده از ابزار جدید بر پایه‌ی هوش مصنوعی در موتورهای جست‌وجوی خود در تلاش است مهارت‌های گفتاری و ریاضی دانش‌آموزان را تقویت کند.

ریاضیات را به راحتی یادبگیرید! | ماکروسافت با هوش مصنوعی ریاضی را به شیرین‌ترین درس تبدیل می‌کند

ماکروسافت با هوش مصنوعی ریاضی را به شیرین‌ترین درس تبدیل می‌کند

ماکروسافت با استفاده از ابزار جدید بر پایه‌ی هوش مصنوعی در موتورهای جست‌وجوی خود در تلاش است مهارت‌های گفتاری و ریاضی دانش‌آموزان را تقویت کند.

مایکروسافت ابزارهای جدیدی برپایه‌ی هوش مصنوعی معرفی کرده است که روی بهبود مهارت‌های گفتاری و حل مسائل ریاضی متمرکز هستند.

هوش مصنوعی در چه مشاغلی نمی‌تواند جایگزین انسان شود و در چه مواردی می‌تواند؟

مایکروسافت با تمام توان در تلاش است تا از مزایای ابزارهای هوش مصنوعی نهایت استفاده را ببرد. این شرکت که به‌تازگی چت‌بات به موتور جست‌وجوی بینگ و مرورگر اج اضافه کرده، ابزارهای آموزشی هیجان‌انگیزی بر پایه‌ی هوش مصنوعی به‌نمایش گذاشته است. مایکروسافت از ابزارهای موردبحث به‌عنوان «شتاب‌دهنده‌ی یادگیری» یاد می‌کند.

به گفته‌ی مایکروسافت، ابزارهای آموزشی این شرکت مهارت‌های گفتاری و ریاضی دانش‌آموزان را تقویت می‌کنند و همزمان باعث ساده‌تر شدن کار معلم‌ها می‌شوند. مایکروسافت با این ابزارها، کودکان را برای دنیایی که از لحاظ تکنولوژیک پیشرفته‌تر از همیشه می‌شود، آماده می‌کند.

1

به گزارش انگجت، Speaker Progress ابزار آموزشی جدیدی برای معلم‌ها است. مایکروسافت می‌گوید این ابزار «با ساده‌کردن فرآیند تهیه، بررسی و تجزیه‌و‌تحلیل تکالیف مربوط‌به مهارت‌های گفتاری و ارائه برای دانش‌آموزان، گروه‌ها و کلاس‌های درس» به معلم‌ها برای صرفه‌جویی در زمان کمک می‌کند. این ابزار مهارت‌های ارائه‌ی دانش‌آموزان را خلاصه‌ و بخش‌هایی را که نیاز به بهبود دارد مشخص می‌کند. به‌علاوه، Speaker Progress به معلم‌ها امکان می‌دهد که ویدیوهای ضبط‌شده‌ی دانش‌آموزان را مورد بررسی قرار دهند و نیازهای آن‌ها را شناسایی کنند.

2

Speaker Progress قرار است در نقش مکمل Speaker Coach عمل کند. Speaker Coach که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد به بهبود مکالمه‌های دو نفره کمک می‌کند. برای نمونه، این ابزار با استفاده از هوش مصنوعی به افراد کمک می‌کند که سرعت حرف زدن و گام صدا را تغییر دهند.

در دوران همه‌گیری ویروس کرونا مدارس و دانشگاه‌ها به حالت مجازی درآمدند و تحقیقات مختلف از افت نمرات درس ریاضی خبر دادند. مایکروسافت با ابزارهای جدیدی در تلاش است مهارت‌های ریاضی دانش‌آموزان را تقویت کند.

قابلیت Math Coach مسائل ریاضی را به‌صورت جزءبه‌جزء بررسی و مراحل مختلف حل سؤالات تشریحی را به دانش‌آموزان یاد می‌دهد. این ابزار همزمان از دانش‌آموزان می‌خواهد که تفکر انتقادی داشته باشند.

مدیرعامل مایکروسافت از ترجمه اشعار مولانا با موتور جست‌و‌جوی بینگ می‌گوید! + ویدئو

ابزار Math Progress روی معلم‌ها تمرکز می‌کند و به آن‌ها برای ساخت سؤالات تمرینی یاری می‌رساند. مایکروسافت می‌گوید دو قابلیت Math Coach و Math Progress مکمل یک‌دیگر هستند. در واقع Math Coach با استفاده از اطلاعاتی که معلم در Math Progress وارد کرده است، روش‌های آموزشی جدیدی ایجاد می‌کند.

Math Coach ،Speaker Progress و Math Progress در سال تحصیلی ۲۰۲۴-۲۰۲۳ از طریق سرویس Microsoft Teams for Education در دسترس قرار می‌گیرند. Speaker Coach همین حالا در مایکروسافت تیمز و پاورپوینت قابل دسترس است.

منبع : زومیت
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه