ارسال به دیگران پرینت

رادان | تهران | جنگ

رادان: تهران نقطه اصلی هدف دشمن است | امروز آماده‌تر از دیروزیم

رییس پلیس کشور با تاکید بر اینکه امروز آماده ‌تر از دیروز هستیم گفت: شیوه‌هایی که دشمن در جنگ ترکیبی و هیبریدی به کار می‌گیرد اهمیت کار انتظامی را دو چندان کرده است.

رادان: تهران نقطه اصلی هدف دشمن است | امروز آماده‌تر از دیروزیم

رییس پلیس کشور با تاکید بر اینکه امروز آماده ‌تر از دیروز هستیم گفت: شیوه‌هایی که دشمن در جنگ ترکیبی و هیبریدی به کار می‌گیرد اهمیت کار انتظامی را دو چندان کرده است.

 سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید پلیس پایتخت که صبح امروز در ستاد فاتب برگزار شد، گفت: حساسیت انجام ماموریت و انجام وظیفه در مجموعه انتظامی کشور خاص و منحصربفرد است که دلایل مختلفی دارد.
وی ادامه داد: همین حساسیت نیز سبب ویژگی‌های خاص در اتحاد رویکردها شده است.

وی ادامه داد: شیوه‌هایی که دشمن در جنگ ترکیبی و هیبریدی به کار می‌گیرد اهمیت کار انتظامی را دو چندان کرده است.

سردار رادان با بیان اینکه امروز آماده ‌تر از دیروز هستیم، گفت: این را همواره به دشمنانمان اعلام کردیم. در هر فتنه‌ای در نهایت شرف و آبرو نثار بچه‌های مخلص بسیج و مدافعان امنیت شده و یاس و سرخوردگی هم نصیب دشمنان و فتنه‌گران شد.

فرمانده فراجا با پوشیدن لباس انتظامی را منت خداوند بر سر برخی از بندگانش برای پرکردن توشه آخرت توصیف کرد و گفت: شک نکنید که این خدمت مسیر سخت آخرت را به مسیری سهل بدل می‌کند.

سردار رادان تهران را نقطه اصلی هدف دشمن دانست و گفت: هر اقدامی که تهران انجام شود می‌تواند الگوساز و برتری ساز نسبت به دیگر نقاط کشور  داشته باشد پس فرماندهانی باید در تهران قرار بگیرند که ویژگی صددرصدی برای مقابله با این مشکلات و چالش‌ها را داشته باشد.

وی سردار رحیمی را به سردار رشید در تامین امنیت توصیف کرد و گفت: در طول این شش سال سردار رحیمی ماموریت خود را با ظرافت و البته با اقتدار پیش‌ برد. شاهد این مدعا نیز اتفاقاتی است که در تهران رخ داد؛ مانند اتفاقات ٩۶، ٩٨ و ١۴٠١ که هربار شیوه و شگرد دشمن متفاوت از بارهای قبل بود. و  اگر دشمن بخواهد این‌بار هم اقداماتی را انجام دهد ، بازهم شرمندگی و فصاحت برایشان خواهد ماند.

سردار رادان خدمت در تهران را سخت و حساس دانست و گفت: شیرینی آن هم معامله‌ای است که با خدا می‌کنیم و توشه‌ای است که کسب می‌کنیم. انصافا کار در تهران بزرگ پولاد می‌خواهد که سردار رحیمی با افتخار از این آزمون بیرون آمد.

 

 

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مهران ارسالی در

      از مردم کشور خودت برای خودتان دشمن درست کردین مثل اینکه تو هم هوس کردی دوتا باتوم در مقعد مبارک بره سردار رادان

    • ناشناس ارسالی در

      آخی، همش برای رضای خدا
      ماشاالله

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه