ارسال به دیگران پرینت

تهران | وضعیت تهران | وضعیت بحرانی تهرانی

تهران در وضعیت بحرانی قرار گرفت + جزییات

بیماران قلبی و تنفسی و مبتلایان به آسم نیز توصیه کرد که در شرایط آلودگی هوا، افراد دارای بیماری زمینه‌ای، کودکان و سالمندان در فضاهای باز فعالیت نکنند.

تهران در وضعیت بحرانی قرار گرفت + جزییات

حامد یزدی مهر امروز جمعه با بیان اینکه پایداری هوا طبق اعلام سازمان هواشناسی از فردا شنبه هشتم بهمن ماه تا روز یکشنبه نهم بهمن ادامه خواهد داشت، گفت: منطقه اثر این پدیده در اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پیشوا، قدس، ری، شهریار، رباط کریم، قرچک، ملارد، ورامین و جنوب شهرستان شمیرانات پیش بینی شده است که توصیه مدیریت بحران به مردم این مناطق این است که از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کرده و از ورزش در فضای باز بپرهیزند

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر اینکه مایعات به ویژه مصرف شیر کمک می‌کند آلاینده‌ها آسیب کمتری به بدن بزنند عنوان کرد: استفاده از ماسک برای کسانی که باید در محیط بیرون تردد داشته باشند، ضروری است.

خبر خوش برای بازنشستگان | بازنشستگان سه برابر عیدی می‌گیرند

وی در ادامه به بیماران قلبی و تنفسی و مبتلایان به آسم نیز توصیه کرد که در شرایط آلودگی هوا، افراد دارای بیماری زمینه‌ای، کودکان و سالمندان در فضاهای باز فعالیت نکنند.

یزدی مهر در ادامه با تاکید بر مدیریت منابع آلاینده ثابت و متحرک بیان کرد: همواره استفاده از وسایل نقلیه عمومی، تنظیم و بررسی دقیق کاتالیزورها و سنسورهای اکسیژن هوا در خودروها، بهره گیری بیشتر از فضای سبز و درختکاری و کاهش سوخت‌های آلاینده برای کاهش آلودگی هوا مورد توصیه است.

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ۸۸ ارسالی در

      .من دوتا بچه دارم برای هر کدوم هم یه بطری شیر بگیرم بخورن.میشه ۵۰هزار تومن آخه مگه ما چه قدر در آمد داریم تازه بچه ی من ناراحتی قلبی داره.این چند روز رفته مدرسه بدتر شده
      باید هرچی داریم خرج دکتر کنیم.
      معلمشون هم توی کلاس مجازی چیزی نمیزاره

      • کارمند هلال احمر ارسالی در

        تصمیمات کشکی

    • ناشناس ارسالی در

      چرا تعطیل نمیکنید؟!

    • شهروند ارسالی در

      سلام ...وزیری که پیشنهاد دخالت در امور پزشکی را با ایجاد هنرستان ! طب سنتی می‌دهد چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آقا حتما نباید همه جا حرف زدا....
      ضمن اینکه اگر منابع انرژی کم است پس چرا ساعت کار و اضافه کار کارمندان دولت و بخش خصوصی این همه زیاد است جانم ؟!
      در برخی ادارات هم که متاسفانه ساعات کار شناور شده و بجای ۸ تا ۱۶ از ۷ تا ۱۷ به طریقی سیستم های گرمایی روشن است . میشه کمی فکر کنید و جناج بازی تموم بشه بی‌زحمت!!

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه