ارسال به دیگران پرینت

توپک | توپک مرغ | توپک سوخاری مرغ

یک ناهار خیلی خوشمزه برای امروز یادبگیرید و راحت درست کن | دستور پخت توپک سوخاری مرغ

توپک سوخاری مرغ یک غذای لذیذ و ساده است برای یادگیری دستور پخت توپک مرغ با ما همراه باشید

یک ناهار خیلی خوشمزه برای امروز یادبگیرید و راحت درست کن | دستور پخت توپک سوخاری مرغ

توپک مرغ پنیری یکی از انواع غذاهای خوشمزه و پرطرفدار بین المللی است که با رسپی های بسیار متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه توپک مرغ پنیری در ادامه باما همراه باشید 

 
مواد لازم برای ۴ نفر
سینه مرغ ۵۰۰ گرم
پنیر پارمزان ۳ قاشق غذاخوری
تخم مرغ ۱ عدد
پودر پانکو ۱ لیوان
پنیر پیتزا ۲۰۰ گرم
نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی
پودر سیر و روغن به مقدار کافی

طرز تهیه توپک مرغ پنیری

مرحله اول

برای تهیه توپک مرغ پنیری ابتدا پوست و استخوان های سینه مرغ را خارج می کنیم، سپس داخل میکسر می ریزیم. در ادامه پنیر پارمزان را به همراه مقداری نمک، فلفل سیاه و پودر سیر به میکسر اضافه کرده و مواد را میکس می کنیم.

مرحله دوم

پس از اینکه بافت مواد کاملا یکدست شد، آنرا از میکسر خارج می کنیم و درون یک کاسه مناسب می ریزیم. در ادامه کاسه را به مدت ۱۵ دقیقه درون فریزر قرار می دهیم تا بافت مواد منسجم تر شده و چسبندگی اش کمتر شود.

برای شام یک غذای سبک و سالم درست کنید| طرز تهیه سالاد سیب زمینی و شوید

مرحله سوم

پس از گذشت این زمان کاسه را از فریزر خارج می کنیم، سپس به اندازه یک گردو از مواد بر می داریم و در کف دست باز می کنیم. در ادامه مقداری پنیر پیتزا در وسط مواد قرار داده و آنرا گرد می کنیم تا پنیر پیتزا در وسط مواد قرار بگیرد

مرحله چهارم

همه مواد را به همین صورت آماده می کنیم، سپس تخم مرغ ها را به همراه مقداری نمک، فلفل سیاه و پودر سیر داخل یک کاسه مناسب می ریزیم و با چنگال یا همزن دستی به خوبی ترکیب می کنیم تا بافتشان از لختگی خارج شود.

مرحله پنجم

در این مرحله پودر پانکو را درون یک کاسه مناسب می ریزیم و جلوی دستمان قرار می دهیم، سپس یک تابه گود روی حرارت قرار می دهیم. در ادامه به اندازه ای روغن به تابه اضافه می کنیم که توپک ها درون روغن شناور باشند.

مرحله ششم

پس از اینکه روغن به خوبی داغ شد، توپک ها را به تابه اضافه کرده و به صورت یکدست سرخ می کنیم. در نهایت توپک های پنیری را روی دستمال حوله ای قرار میدهیم تا روغن اضافی شان گرفته شود، سپس به همراه سس دلخواه سرو می کنیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه