ارسال به دیگران پرینت

عشق | دختر عاشق | ویژگی دختر عاشق

پسرها عشق شما اگر این ویژگی ها را دارد عاشق شماست | ویژگی دختران عاشق ک‌نمیدانستید

دختران عاشق چه ویژگی دارند ؟ با شش ویژگی دختران عاشق آشنا شوید

پسرها عشق شما اگر این ویژگی ها را دارد عاشق شماست | ویژگی دختران عاشق ک‌نمیدانستید

برای اینکه بفهمید یک دختر از خوشش می آید یا نه پیش رفتن از راه های معمولی و صبر برای اینکه او عشقش را اعتراف کند کاری بیهوده است زیرا دختر ها به راحتی به عاشق شدن اعتراف نمی کنند و ممکن است تا مدت های طولانی در این مسئله سردرگم باقی بمانید که آیا می توانید به او نزدیک شوید یا نه 

در مواردی حتی اگر صادقانه نیز عمل کنید و مستقیما از او بپرسید که از شما خوشش می آید یا نه ممکن است جوابی به شما بدهد که بیشتر گیج شوید اما همواره نشانه هایی در رفتار یک دختر عاشق وجود دارد که می توانید از آنچه که در قلبش می گذرد باخبر شوید.

1. دوستان:  دختر ها هنگامی که به یک شخص علاقه مند می شوند حرف های خود و علاقه شان را با دوستانشان به اشترک می گذارند و دوست آن ها شما را به خوبی می شناسند و حتی ممکن از تمام حرف هایی که با هم زده اید خبر داشته باشند.

2. زبان بدن:  اگر دختری به شما علاقه داشته باشد تلاش می کند خودش را به شما نزدیکتر کند و هم راستا و کنار شما بنشیند. اگر در هنگام صحبت کردن با موهای خود  بازی  می کند و یا سر خود را کج می کند می توانید بفهمید که به شما علاقه مند است.

3. صحبت:  دختر ها در این موقعیت از هر موضوعی برای صحبت با شما استفاده می کنند و درباره هر موضوعی از شما مشورت می گیرند و درخواست کمک می کنند

لباس:  اگر تفاوت چشمگیری را در طرز لباس پوشیدن یک دختر در هنگام قرار گذاشتن با یک فرد مشاهده کردید و اینکه او به لباس و ظاهر خود رسیدگی می کند یعنی توجه فردمورد علاقه اش را خواستار است.

5. تماس:  اگر دختری برای گرفتن دست شما و یا لمس موهایتان پیش قدم شد می توانید به عنوان نشانه ای از علاقه او برداشت کنید.

6. چشم ها:  دختری که به شما علاقه داشته باشد دائما به چشم های شما زل نمی زند بلکه تماس های چشمی مقطعی برقرار می کند.

منبع : فرتاک نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه