ارسال به دیگران پرینت

خیابان‌های تهران | اغتشاشات خیابان‌های تهران

روایتی از اغتشاشات خیابان‌های تهران و دستگیری لیدرهای آشوب

روایتی از اغتشاشات خیابان‌های تهران و دستگیری لیدرهای آشوب.

روایتی از اغتشاشات خیابان‌های تهران و دستگیری لیدرهای آشوب

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: شب گذشته ۹ لیدر اصلی اغتشاشات که در ارتباط با نفوذی‌ها بودند در بهارستان دستگیر شدند.

سرهنگ محمدرضا علیزاده با اشاره به آرامش در بازارها و معابر اصلی بهارستان اظهار داشت: 9 نفر از لیدرهای اصلی اغتشاشگران که با برخی افراد نفوذی برای برهم زدن نظم عمومی جامعه اجیر شده بودند دستگیر شدند.

وی با اشاره به دریافت مبالغی توسط این لیدرهای اصلی اغتشاشات از برخی عوامل نفوذی و خائن افزود: 32 نفر از مخلان نظم عمومی که لیدرهای اصلی را در اغتشاشات همراهی می‌کردند در بهارستان توسط پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بهارستان در ادامه گفت: نیروهای امنیتی و پلیس هر لحظه در کنار مردم است و امنیت جامعه را تأمین می‌کند و به برهم زنندگان نظم عمومی جامعه اجازه عرض اندام نمی‌دهد.

علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: مردم و خانواده‌ها اجازه ندهد فرزندانشان تحت تأثیر دروغ پراکنی و رسانه‌های معاند که هدفشان ناامن کردن جامعه است قرار بگیرند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      تعداد قدمها و زمان و مسیر بهم نمیخوره هااااا !!!

    • مهندس ارسالی در

      چه عجب یک تحلیل واقعی دیدیم. انقدر خبرهای دروغین پخش میکنند ادم واقعا دلش نمیخاد خبر فارسی بخونه

    • ناشناس ارسالی در

      پس یک سر هم به هنرستان پروین اعتصامی منطقه17شهرتهران بزنید. چهارشنبه به بهانه واهی می خواستند یکی از معلمین را تکه تکه کنند(چون موبایل دستش بود).هر چقدر هم این بنده خدا می گفت:"فیلم نگرفتم" به گوششان نمی رفت.
      جالب تر این که مدیر و معاون و نماینده معلمین و معاون اجرایی، داشتند گردهمایی یک دست شدن راه می انداختند.

    • علی ارسالی در

      جواب منم به این خبرنگار' شما راهپیمایی اخیر دیدید؟ شما هم اگه فکر میکنید مردمی که حضور داشتن فقط افراد خاص هستن. شما هم شناخت کاملی از مردم ایران ندارید ! زنده باد ایران و ایرانی

    • محفوظ ارسالی در

      من خبر نگار نیستم امروز برای خرید پیاده از خیابان انقلاب عبور و به میدان امام حسین ع رفتم تمام مغازه ها باز و کارهای روزانه کاملا عادی انجام می‌شد بدون حضور هرگونه نیروهای نظامی مثلا 26 آبان را اعتصاب اعلام کرده بودند به نظرم همراهی با آشوب طلبها بسیار محدود در بعض نقاط تهران است که به چشم نمی آید مردم خواهان آرامش هستند

      • ناشناس ارسالی در

        تاریخ گوشی رو درست کن این هم یک نمونه دروغگویی و ماله کشی

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه