ارسال به دیگران پرینت

اصولی که جرقه ثروتمند شدن را در ذهنم روشن کرد

می‌ توانید به هر آنچه می‌ خواهید در زندگی دست یابید فقط به این شرط که به افراد زیادی کمک کنید تا به آنچه می‌ خواهند دست یابند.

اصولی که جرقه ثروتمند شدن را در ذهنم روشن کرد

می‌ توانید به هر آنچه می‌ خواهید در زندگی دست یابید فقط به این شرط که به افراد زیادی کمک کنید تا به آنچه می‌ خواهند دست یابند. همه‌ ی ثروتمندان، میلیونرها و میلیاردرهای جهان از این بینش های مشترک در مورد پول و ثروت بهره‌ مندند اما متأسفانه مردم عادی از این باورها بی‌ بهره‌ اند. اگر چه بهره‌ مندی از این بینش ها به تنهایی نمی‌ تواند شما را در زندگی ثروتمند کنند اما قطعاً می‌ توانند جرقه‌ ای در ذهن شما و آغازی برای شروع کسب ثروت باشند. در نهایت، این شما هستید که باید شرایط مالیتان را تغییر دهید. تا پایان مقاله همراه من باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

چمن مصنوعی پالاز موکت

دلیل استقبال فراوان چمن مصنوعی پالاز موکت به این خاطر می باشد که از عمر و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد و در ضمن، هنگام بارندگی به هیچ عنوان لغزنده و یا کثیف نمی شود.

چمن مصنوعی علاوه بر زمین های فوتبال، برای دیگر زمین  های ورزشی مانند تنیس و گلف نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

این در حالی می باشد که برای هر کدام، از سایزها و ارتفاع مختلفی استفاده می کنند.

مثلا برای زمین های فوتبال که برای بزرگسالان می باشد از ارتفاع 50 و یا 60 استفاده می کنند ولی برای نوجوانان و خردسال ها از ارتفاع پایین تری بهره می گیرند.

1-1

چمن مصنوعی تزئینی

طولانی بودن عمر چمن مصنوعی تزئینی بستگی به محیطی که از این چمن در آن استفاده می گردد، دارد.

زیرا هر چه میزان استفاده و همچنین پاخوری در آن کمتر باشد، طول عمر بیشتری خواهد داشت و در عوض هر چه این پاخوری و استفاده بیشتر باشد، طول عمر چمن و همچنین زیبایی آن کمتر می شود.

برخی از ویژگی های چمن مصنوعی را به اختصار بیان می کنیم؛ چمن مصنوعی در برابر سرما و گرما مقاوم می باشد و در مقابل اشعه یو وی تغییر رنگ نمی دهد.

این نوع چمن آب ناشی از باران را به وسیله سوراخ هایی که در روی آن وجود دارد به بیرون هدایت می کند تا باعث پوسیدگی چمن نشوند. در نتیجه این چمن مناسب فضای باز خواهد بود.

1-2

چمن مصنوعی برای کف مغازه

همانطور که می دانید برای خرید چمن مصنوعی برای کف مغازه بر اساس نوع کاربرد آن باید اقدام نمایید.

در واقع برای هر مکان، مناسب با آن را انتخاب کنید.

در این راستا چمن مصنوعی 90 متری جزئی از چمن های مصنوعی می باشد که امروزه کاربرد های بسیار زیادی دارد.

این محصول انواع مختلف ارتفاع را دارد که شروع ارتفاع آن از زیر 10 می باشد و تا به ارتفاع 60 میلی متری نیز می رسد.

تراکم آن نیز متفاوت می باشد. معمولا در بعضی از چمن ها تعداد گره ها بیشتر و پرتر است، ولی در بعضی ها کمتر و خلوت تر می باشد.

1-3

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه