ارسال به دیگران پرینت

قیمت چمن مصنوعی پالاز موکت چیذر

چمن های قدیمی که در پارک ها استفاده می شد و به صورت طبیعی کاشته می شد، دارای پستی و بلندی و ارتفاع نامیزان چمن بودند و یا بعد از مدتی قسمت هایی از آن کنده شده و از بین می رفت که این عوامل برای ایمنی بچه ها نامناسب بود و باعث بسیاری از آسیب ها می شد؛ یکی از عوامل محبوبیت چمن مصنوعی، ویژگی ایمنی بالای این محصولات می باشد که به دلیل یک دست بودن و خراب نشدن آن ایجاد می شود.

قیمت چمن مصنوعی پالاز موکت چیذر

چمن های قدیمی که در پارک ها استفاده می شد و به صورت طبیعی کاشته می شد، دارای پستی و بلندی و ارتفاع نامیزان چمن بودند و یا بعد از مدتی قسمت هایی از آن کنده شده  و از بین می رفت که این عوامل برای ایمنی بچه ها نامناسب بود و باعث بسیاری از آسیب ها می شد؛ یکی از عوامل محبوبیت چمن مصنوعی، ویژگی ایمنی بالای این محصولات می باشد که به دلیل یک دست بودن و خراب نشدن آن ایجاد می شود. عده زیادی تصور می کنند که استفاده از این چمن ها فقط در محوطه ها و مکان های بازی کودکان می باشد، در صورتی که از این محصول امروزه در اکثر میادین ورزشی سالنی و زمین های بزرگ و حتی زمین های گلف نیز استفاده می شود.

A-1

با رواج یافتن زندگی آپارتمان نشینی، یکی از محصولاتی که بیشترین نقش را در دیزاین ساختمان دارد، چمن مصنوعی فرودگاه می باشد که امروزه قیمت چمن مصنوعی باصرفه نسبت به کاشت چمن طبیعی دارد.

بسیار جالب است که بدانید در ابتدا هدف از ساخت چمن مصنوعی، استفاده در زمین های ورزشی بوده است؛ اما بعد از مدت کوتاهی ابعاد  و اندازه های مختلف این محصول تولید و بهترین گزینه برای تزئینات محیط های مختلف قرار گرفت.

سیستم اجرایی این چمن ها بسیار راحت بوده و فقط نیاز به زیر سازی مناسب دارد. این محصول دارای کف و لایه زهکشی شده می باشد و نحوه جمع کردن ٖآن نیز به صورت رولی بوده و حمل و نقل راحتی هم دارد؛ این محصول بر دو نوع ورزشی و تزئینی تولید می شود و نیاز به مراقبت نداشته و در تمام طول سال سبز بوده و همیشه زیبائی خاصی به محیط می دهد.

چمن مصنوعی پالاز موکت

امروزه شاهد این هستیم که اکثر پشت بامهای خانه یا مراکز تفریحی محل وسایل اضافی و ناکارآمد شده است یا به نوعی انباری می شود در صورتی که با کمی ایده پردازی و خلاقیت کف آن را می توانید از همین چمنهای مصنویی یا سنگفرشها ترکیبی استفاده کنید و بجای اینکه ساعاتی را در ترافیک باشید برای رسیدن به مقصدی دلخواه از محیط موجور که دارید میتوانید استفاده کنید و محیط دلخواه خود را بسازید. موضوع دیگر در رابطه با مزایای چمن مصنوعی این می باشد که با توجه به تغییرات آب و هوایی و تغییرات فصلها این چمنها ماندگاری خود را دارند و از بین نمی روند

A-2

انواع مدلهای کفپوش را داریم اما چمن مصنوعی پالاز موکت همانطور که از اسم آن مشخص است ظاهر طبیعی تری را به ارمغان می آورد.

ممکن است تا به حال دیده باشید که از این چمنها در مابین شیارهای سنگ گرانیت حیاطها و محیطهای روباز استفاده می شود که جلوه بسیار زیبا و اصیلی را به فضا می دهد و همچنین رنگ سبز با داشتن انرژی طبیعی و احساس خوبی که دارد مفید می باشد و حتی در علم رنگ شناسی توصیه های بسیاری در باب استفاده از رنگ سبز در محیط خانه و دکوراسیون محل کار شده است چرا که در روحیه شما بسیار موثر می باشد، اما خیلیها تصور می کنند که باید شیارهای بین این کفپوشها عمیق باشد تا به چمنها آسیبی نرسد اما عمق این شیارها می بایست متوسط باشد نه خیلی زیاد که چمنها جلوه نداشته باشد نه خیلی کم که حالت شلخته ای به محیط دست بدهد.

چمن مصنوعی چیذر

استفاده از چمن مصنوعی به جای چمن طبیعی باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود و همچنین دیگر نیازی به نگهداری و رسیدگی به چمن نمی باشد و علاوه بر زیبایی ظاهری برای محافظت از حیوانات خونگی نیز مناسب می باشد. نظافت چمنهای مصنوعی مثل چمن مصنوعی کف آسانسور بسیار راحت می باشد و با استفاده از جارو برقی یا جارو دستی می توان تمام زباله های روی چمن را جمع کرد و همچنین اگر گرد و غبار چمن مصنوعی را سیاه کرده باشد به راتی می توان با محلول آب با مواد شوینده چمن را شست و شو داد و آن را تمیز کرد.

A-3

سالن و مجموعه ورزشی شهدای چیذر در تهران قرار دارد که دارای چمن مصنوعی تهران می باشد که این باشگاه ورزشی در محله چیذر تهران می باشد. چمن مصنوعی چیذر از جنس پلی اتیلن و پلی پروپیلن و پلی آمید می باشند و با به کار بردن آنها محیطی سر سبز و با آرامش را برای خود خواهید ساخت.

چمنهای مصنوعی را با دستگاه چمن بافی تولید می کنند که این چمنها با رولهای با عرض 200 تا 400 سانتی متر در بازار به فروش می رسند.

برخی از چمنهای مصنوعی دو بافت موجود می باشند که دارای دو نخ بوده و در دو رنگ سبز و زرد می باشند که سبب طبیعی تر و پر تراکم تر شدن چمن می شود و این مدل چمنها را به نام مدل پاییزی می شناسند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه