ارسال به دیگران پرینت

قیمت خودرو | افزایش قیمت خورو

قیمت جدید خودرو در بازار | قیمت ها پرواز کرد

جدید ترین قیمت های خودرو در بازار اعلام شد

قیمت جدید خودرو در بازار |  قیمت ها پرواز کرد

جدید ترین قیمت های خودرو در بازار اعلام شد

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت‌ها در این بازار است به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۱۱ آن از ۲۷۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۷۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۰ آن نیز از ۲۲۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۲۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۲۳۵ میلیون تومانی روز گذشته امروز به ۲۴۰ میلیون تومان رسیده‌است.

خودرو ارزان شد | کاهش قیمت سه خودروی پرطرفدار در بازار+جدول آخرین قیمت خودرو

خودروهای پژو نیز در ۲۴ ساعت گذشته گران شدند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۴۳۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۴۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ میلیون تومان گران شده‌است و ۴۶۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای پژو ۲۰۰۸ نیز در ۲۴ ساعت گذشته گران شدند به طوری که مدل ۱۳۹۹ این خودرو از یک میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲ میلیارد تومان رسیده‌است ومدل ۱۳۹۸ این خودرو نیز از یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای رانا نیز در این مدت افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کردند به طوری که رانا پلاس پانوراما مدل ۱۴۰۰ از ۴۹۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای دنا نیز در این مدت از نوسانات قیمتی در امان نبودند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۵۵۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۵۵ میلیون تومان رسیده‌است.

قیمت روز خودرو درجدول زیر آمده‌است:

خودرو

۲۲۳۲۲۷

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه