ارسال به دیگران پرینت

کالا برگ | مبلغ کالا برگ | زمان عرضه کالابرگ | قطع یارانه نقدی

خبر جدید وزیر از کالا برگ | طرح کالا برگ اجرا میشود ؟ | چه کالاهایی مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی می‌شوند؟

طرح کالا برگ اجرا میشود ؟ برای خواندن جزییات بیشتر با ما همراه باشید

خبر جدید وزیر از کالا برگ | طرح کالا برگ اجرا میشود ؟ | چه کالاهایی مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی می‌شوند؟

طرح کالا برگ اجرا میشود ؟ برای خواندن جزییات بیشتر با ما همراه باشید.

مرتضوی افزود: برای توزیع کالابرگ، نیاز به تامین زیرساخت‌ها داشتیم که آماده شده و ابتدا در چهار شهرستان به صورت آزمایشی اجرا خواهد  شد

چه کالاهایی مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی می‌شوند؟

وی با بیان اینکه با هماهنگی مسئولان استان هرمزگان، بناداریم طرح را این استان تحت سامانه ملی اعتبار یا همان کالابرگ الکترونیکی آغاز کنیم گفت: استفاده از این امکان، ۱۰۰ درصد اختیاری است و  یارانه  بگیران می‌توانند زودتر از موعدِ واریز یارانه‌ها با استفاده از مبلغی که در کارت  پول  آنها تعبیه می‌شود، از ۱۱ قلم کالای تعیین شده انتخاب و خریداری کنند.

خرید کالا تا پیش از واریز یارانه

خبر داغ یارانه‌ای برای مردم | واریز یارانه‌ی زمستانی برای این افراد

وزیر تعاون،  کار و رفاه اجتماعی  افزود: درواقع افراد می‌توانند تا قبل از زمان واریز یارانه نقدی، خرید کالا داشته باشند و اگر تمایل نداشتند در موعد مقرر یارانه همزمان با سایر نقاط کشور به حسابشان واریز می‌شود. همانطور که گفته شد این امکان کاملا اختیاری است و الزامی برای خرید کالا وجود ندارد. فرصتی است که فراهم شده و می‌توانند این ۱۱ قلم را از فروشگاه‌ها در سطح استان خریداری کنند و امیدواریم هرچه سریعتر از هرمزگان شروع کنیم و به دیگر استان‌ها برسیم.

مرتضوی با بیان اینکه طرح فعلا آزمایشی است و محدودیتی وجود ندارد که بگوییم مقدر اجناس چه قدر باشد گفت: افراد به فراخور نیاز می‌توانند از هرکدام از ۱۱ قلم به هر مقدار که اعتبار داشته باشند کالا بخرند.

وی اضافه کرد: بعد از ارزشیابی‌ها، اگر طرح مورد اقبال مردم قرار بگیرد در گستره ملی هم اجرایی خواهد شد. بسترها آماده است و پیگیر تامین منابع هستیم و به محض تامین منابع، عملیات اجرایی را نظر به اینکه تست‌های مختلف انجام شده آغاز خواهیم کرد.

حمایت از سه دهک اول  جامعه با یارانه و کالابرگ

جدید ترین اخبار از واریز یارانه و اجرای کالا برگ | وزیر کار در باره یارانه ها چه گفت؟

مرتضوی با بیان اینکه تقریبا ۹ دهک از جامعه  ایران  یارانه‌بگیر هستند که جمعیتی نزدیک به ۷۹ میلیون تا ۸۰ میلیون نفر (با احتساب نیروهای مسلح) را دربرمی‌گیرد گفت: بخشی از مردم یعنی عمده افراد در دهک‌های اول تا سوم تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و مستمری بگیر  بهزیستی  و کمیته امدادند. دو میلیون و ۷۰۰ هزار خانوار ایرانی، تحت  پوشش  بهزیستی قرار دارند که با احتساب افراد تحت تکفل به هفت میلیون و ۱۰۰ هزار نفر می‌رسند.

وی ادامه داد: توسعه سامانه مربوط به طرح کالابرگ الکترونیکی (سامانه اعتبار) نیز در دستورکار قرار گرفت. در دوره قبل روی این سامانه کار شده بود و ما روند را تسریع کردیم و کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است.

منبع : فرتاک نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه