ارسال به دیگران پرینت

فال تاروت کبیر | فال تاروت کبیر، جمعه ۹ دی

فال تاروت کبیر جمعه ۹ دی | فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱

فال روزانه تاروت جمعه ۹ دی خود را در وبسایت ۵۵آنلاین بخوانید.

فال تاروت کبیر جمعه ۹ دی | فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. فال روزانه تاروت خود را هروز در سایت ما دنبال کنید‌.

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت مرگ : مرگ پایان امری قدیمی و آغاز امری جدید است. شما بعضی مواقع سرانجام مرگ را حدس می زنید که به نوعی حدس انسانی است، نه واقعیت. مرگ فقط برای کسانی که وجود انسان را به عنوان مرحله آگاهی نهایی می دانند، نهایی است. برای حقیقت داشتن چنین موضوعی، انسان ها باید مرکز جهان باشند، که نیستند. اگر مرگ را به عنوان بخشی از زندگی بپذیرید، از آن چیزهای بیشتری یاد خواهید گرفت. مرگ پایان چیزی نیست، بلکه همه چیز را تغییر می دهد.

 فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت خورشید نشان دهنده تمام مواردی است که برای موفقیت به آن نیاز دارید، اما باید مراقب باشید که با آشکار کردن بیش از حد خود دچار سوختگی نشوید. خورشید به شما می آموزد که بیش از حد و برای احساس لذت، در معرض دید دیگران قرار نگیرید. قرار گرفتن بیش از حد در معرض هر چیزی، هر چقدر هم که خوب باشد، در نهایت به شما آسیب می رساند. مانند تمام عناصر طبیعت، خورشید هنگامی که برای او احترام قائل می شوید، بسیار مفید خواهد بود. خورشید می تواند به شما کمک کند، اما برای حل همه مشکلات خود به او تکیه نکنید.

فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت پاپ با توجه به سنت هایی که در آن ها رشد کرده و بزرگ شده اید، ریشه های شما را نشان می دهد. به این ترتیب، این کارت همیشه از شما می خواهد برای کسب راهنمایی، به بزرگترهای خانواده رجوع کنید. پاپ می گوید برای بازگشت به اصل خود، باید تاریکی را از بین برده و آن را با نور فهم جایگزین کنید. بدین منظور، شما باید بفهمید که چه کسی هستید و از کجا آمده اید. پاپ آینه ای است که بازتاب واقعی خودمان را به ما نشان می دهد.

فال عشق روزانه | فال عشق جمعه ۹ دی | فال عشق هر روزت رو اینجا بخون

 فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت شعبده باز: وقتی این ورق از دسته کارت ها جدا می شود، دردسر یا فتنه ای درحال وقوع است. شعبده باز می خواهد همه بدون آن که خودشان متوجه شوند، از دستوراتش اطاعت کنند. او باهوش و حیله گر است و اجازه می دهد از اراده و اشتیاق تان، در زمینه تجارت و عشق استفاده کنید. کسانی که چنین ویژگی دارند، می توانند دیگران را تحت کنترل خود بگیرند و رویاهایشان را محقق کنند. یک شعبده باز می تواند آنچه را که دیگران آرزو دارند، برای خود خلق کند.

فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت مرد به دار آویخته : مرد به دار آویخته، شما را از یک مبارزه درونی آگاه می کند که می تواند مربوط به مصرف بیش از حد الکل، مواد مخدر یا سایر داروهای روان گردان باشد. ممکن است دوست داشته باشید بیشتر از حد ضرورت به خودتان آسیب زده یا برای رسیدن به آگاهی خود را تحت فشار قرار دهید. مصرف بیش از حد الکل و مواد مخدر به طور معمول به این مشکلات مربوط می شود، اما راه نجات این است که به صدای درون تان، که می خواهد مرد به دار آویخته را آگاه و آماده کند، گوش فرا دهید.

فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت ملکه : این کارت می گوید نیروی زندگی در همه جا وجود دارد. کارت ملکه نه تنها نشان دهنده توانایی پرورش و شکوفایی زندگی است، بلکه می تواند منبع آن نیز باشد. این روز ها، دغدغه رشد و پیش رفت، باید اولویت زندگی شما باشد. حتی اگر شرایط مناسبی ندارید، تا زمانی که زندگی تان در مسیر درست پیش می رود، این اتفاق اهمیتی ندارد. شما باید مانند یک ملکه، با محیط اطراف تان ارتباط بگیرید. عصای قدرتمند ملکه باعث می شود او دائما چیز های جدیدی خلق کند. شما نیز همین توانایی را دارید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت مرگ، نیاز به رها کردن را نشان می دهد. ما از مرگ می ترسیم، زیرا احساس می کنیم که بعد از آن، فراموش شده و دیگر وجود نخواهیم داشت. تجربه مداوم تولد و مرگ های کوچک، باعث می شود تا به این تغییر عادت کنید. مرگ دائمی فقط از رکود و سستی ناشی شده و در صورتی که ذهن خود را به حرکت در آورید، روح شما هرگز نخواهد مرد. ترس از مرگ را کنار بگذارید و سعی کنید از زندگی، درسی یاد بگیرید.

فال قهوه روزانه | فال قهوه روزانه جمعه ۹ دی 1401 | فال قهوه‌ی روزانه‌ت رو اینجا بخون!

 فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

بیرون آمدن کارت راهبه بیانگر ذات( ماهیت) زنانه یا حس زنانگی است. راهبه بر حوزه معنوی روح و روان زنان حکومت می کند. این کارت باعث می شود به جای جدا شدن از طبیعت و اطرافیان، با آن ها احساس یکی شدن داشته باشید. اگرچه خود راهبه منزوی است، اما از یک دنیای معنوی مخفی با تمام جنبه های زندگی شما در ارتباط است. راهبه شما را به جای یک عشق غیراخلاقی، به سوی یک عشق عمیق راهنمایی و هدایت می کند.

فال تاروت فردا برای متولدین دی:

برج کارت نابودی دفاع سرسختانه و درهم شکستن آنچه مقدس قلمداد کرده اید، است. اگر با دقت به تصویر نگاه کنید، متوجه می شوید آنچه که در هنگام فروپاشی برج واقعا از بین می رود، غل و زنجیرهایی است که فرد را به نادانی متصل می کند (فرد را در جهل نگه می دارد). برج همیشه به عنوان نمادی از سلطه خشونت آمیز بر دیگران، برای حفظ بقای خود است. فوران ناگهانی احساسات مطمئنا سرانجام این برج را خراب می کند.

فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

این کارت نشان دهنده دیدگاه های زنانه در جهان پیرامون شماست. شاید افراد زیادی به زندگی شما بیایند و بروند، اما آن ها همیشه به سمت شما برمی گردند، زیرا شما نیرو و انرژی ای را از خود ساطع می کنید که همه چیز را در اطراف شما نگه می دارد. راهبه در حل مسائل خانوادگی و امور احساسی به شما کمک بسیاری خواهد کرد. او به شما بینشی عمیق می دهد تا متوجه شوید چه چیزی برای اطرافیان تان مفید بوده یا به آن ها آسیب می رساند.

فال انبیاء الهی روزانه | فال انبیاء امروز جمعه ۹ دی 1401

فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت عاشقان ممکن است نشان دهنده روابط عاشقانه و همچنین شرکای تجاری عالی و دوستان خوب برای شما باشد. این کارت بیانگر اتحاد و یا گردهمایی برای انجام کار یا لذت های شخصی است که می تواند فرد را به آگاهی، سود مالی یا شوق بیشتر برساند. با این حال، کارت عاشقان کمی به دنبال منافع شخصی نیز هست، زیرا شما می توانید با تحقق نیازها و خواسته های شریک عاطفی خود، نیازها و خواسته های خود را نیز برآورده کنید. عشق به معنی شکوفایی خود از طریق شکوفایی و برآورده کردن نیازهای دیگران است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه