ارسال به دیگران پرینت

فال روزانه تاروت | فال روزانه تاروت یکشنبه ۴ دی

فال روزانه تاروت یکشنبه ۴ دی | فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱

فال روزانه تاروت شنبه ۳دی خود را در وبسایت ۵۵آنلاین بخوانید.

فال روزانه تاروت یکشنبه ۴ دی | فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱

فال روزانه تاروت شنبه ۳دی خود را در وبسایت ۵۵آنلاین بخوانید.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

امروز

این کارت به سلامت، ظاهر و محیط پیرامون شما احترام می گذارد. ملکه کارت نگهبان( مراقب) بوده و به شما می گوید که باید برای حفاظت از خود یا محیط زندگی تان وقت بگذارید. او از اسراف یا بی احترامی به هر شکلی متنفر است. این کارت به شما نشان می دهد که از دیگران جدا نیستید و بنابراین، برای حفظ سلامتی خود، باید به محیط اطراف خود نیز رسیدگی کنید.

فردا

کارت اعتدال می تواند آینده ای را که فکر می کردید از بین رفته است، برایتان بازیابی کند. به نظر می رسد این کارت به بازگشت نظم به زندگی تان اشاره دارد. کارت اعتدال می تواند بیانگر آشوب در زندگی فعلی تان باشد. ممکن است نیاز باشد چیزی را در زندگی تان بازیابی کنید، اما هنوز موقعیت مناسب آن فرا نرسیده است.


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

امروز
کارت جهان می تواند نشان دهنده ارتباط شما با یک دنیای بزرگ تر باشد. این کارت ممکن است نشان دهنده مسائلی مانند بحران های زیست محیطی و سیاست های جهانی، به جای مشکلات شخصی شما، باشد. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا واقعا می توانید کاری برای این مشکلات انجام دهید یا اینکه این مسائل خیلی بزرگ هستند؟ انکار این مشکلات جهانی آسان است، اما نمی تواند آن ها را از بین ببرد. این کارت، حتی بدون درگیری مستقیم، می تواند به شما آگاهی ببخشد.
فردا
کارت مرد به دار آویخته، به معنای بازگشت به شرایط گذشته است، اما لزوما نشان دهنده عذاب مداوم نیست. این کارت می تواند نماد ترک مبارزه و پذیرفتن شرایط موجود نیز باشد. در چنین مواردی، رنج و مشکلات شما به پایان رسیده و می توانید ترس هایتان را کنار بگذارید و سرنوشت آینده خود را بپذیرید.

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

امروز

کارت ارابه می تواند نشانه یک سفر باشد و به شما می گوید که به جای توجه به مقصد نهایی، از مسیرتان نیز لذت ببرید. چیزهایی که در طول راه یاد می گیرید، می تواند از مقصد نهایی آموزنده تر باشد و سرنوشت شما را رقم بزند. این روزها زمان مناسبی برای مشاهده و تفکر درباره وقایعی است که در مسیر زندگی، شاهد آن هستید.

فردا

با افزایش آگاهی می توانید دیدگاه خود را نسبت به مسائل عوض کنید. پاپ به شما بینش جدیدی می دهد که در آینده برایتان کمک کننده خواهد بود. نا آگاهی باعث می شود تصمیم اشتباهی بگیرید که آینده تان را نیز خراب کند. مانند طلوع خورشید در هنگام سپیده دم، پاپ نیز همه چیز را در اطراف شما روشن می کند تا بتوانید واقعیت ها را ببینید.


♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

امروز

کارت خورشید با پرتوهای نور و گرمای خود باعث درخشش شما نیز خواهد شد. این روزها باید زندگی تان پر از شادی باشد. خورشید ممکن است شما را از لاک تان بیرون بیاورد و به سمت موقعیت‌های کاملا جدید و تازه سوق دهد. دیگران نیز می توانند تحت تاثیر نور خورشید قرار بگیرند. در هر حالت، کارت خوشید نماد درخشندگی است.

فردا
درگیری های آینده همان چیزی است که کارت برج به آن اشاره می کند. ممکن است یک ایده فکرتان را درگیر کرده و باعث فوران احساسات تان شود. این درگیری همیشه جنبه منفی ندارد و می تواند به یک بحث عاطفی اشاره کند که از طریق گفت و گویی صمیمانه حل شود. آنچه اهمیت دارد این واقعیت است که در نهایت، از این مشکلات رها خواهید شد.

♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

امروز

کارت برج می‌تواند شما را از احساسات سرکوب‌شده‌ تان آگاه کرده و افکار درونی تان در زمینه عاطفی، جنسی و اقتصادی را آشکار کند. ممکن است اتفاقی رخ دهد که باعث واکنش شدید شما شود. بعد از این که این احساسات سرکوب شده را رها کنید، احتمالا احساس بهتری خواهید داشت.

فردا

کارت چرخ سرنوشت می تواند کارمای رفتار امروزتان را در آینده به شما نشان دهد. خوب یا بد، این احتمال وجود دارد که امروز، نتیجه رفتار گذشته تان را ببینید. این کارت به شما می گوید که شانس در زندگی تان وجود دارد. اما، بهترین راه برای استفاده از این موهبت این است که زیاد به آن دل نبندید، بلکه فقط در زندگی، به عملکردتان توجه کنید تا ببینید کارما چه شانسی را برای شما رقم خواهد زد.


کارت ماه به شما می گوید احتمالا موقعیتی که امروز در آن هستید، در آینده باعث بروز مشکلاتی برای شما خواهد شد. اقدامات انجام شده در زمان حال اغلب می تواند آینده را هم از نظر مادی و هم از نظر احساسی تحت تاثیر قرار دهد. عاقلانه به نظر می رسد که در مورد نتیجه اقدامات فعلی تان در آینده، خوب فکر کنید. کارت ماه به شما می گوید که به احتمال زیاد، مجبور به چنین انتخابی خواهید بود.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

امروز

کارت درویش یک کهن الگو است که به کمالات و عیوب انسان ها توجه دارد. این کارت می تواند به این معنی باشد که شما در حال حاضر الگوی شخص دیگری هستید یا به دنبال الگویی برای خود می گردید. این کار به معنای تبدیل شدن به یک پیشوا مذهبی نیست، بلکه به معنای شکوفایی و درک ماهیت هر چیزی می باشد. امروز همان روزی است که باید در عین حفظ احساسات درونی خود، بهترین باشید.

فردا

درگیری های آینده همان چیزی است که کارت برج به آن اشاره می کند. ممکن است یک ایده فکرتان را درگیر کرده و باعث فوران احساسات تان شود. این درگیری همیشه جنبه منفی ندارد و می تواند به یک بحث عاطفی اشاره کند که از طریق گفت و گویی صمیمانه حل شود. آنچه اهمیت دارد این واقعیت است که در نهایت، از این مشکلات رها خواهید شد.


♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

امروز

کارت مرگ لزوما نشان دهنده مرگ جسمانی نیست. به احتمال زیاد، مشکلات قدیمی به پایان رسیده و راه های جدید برایتان باز خواهد شد. این کارت به شما می فهماند برخی از کارهایی که انجام داده اید، فقط نشاط شما را از بین برده و باید آن را رها کنید. کارت مرگ نشانه دگرگونی بوده و احتمالا، نقطه پایان چیزی است که باید از بین برود و تمام شود. بدون مرگ آغازی وجود ندارد، پس باید گذشته را رها کنیم تا بتوانیم شروعی تازه داشته باشیم.

فردا

کارت درویش به شما نشان می دهد که این خودشناسی در آینده شما را به چه جایگاهی خواهد رساند. چه خودتان الگو دیگران باشید و چه به دنبال الگویی برای خود بگردید، این کارت نشان می دهد که نحوه عمل کردتان در روابط، آینده شما را تعیین خواهد کرد. اگر کارهایی که انجام داده اید درست باشند، دلیلی برای توضیح آن ها وجود نخواهد داشت، زیرا اقدامات مناسب باید شما را به آنچه که می خواهید رسانده و بتوانید با مشکلات خود روبرو شوید.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

امروز

این روزها، کارت اعتدال ممکن است به یک حامی مالی اشاره کند که نه تنها بودجه، بلکه ثبات عقلانی را به پروژه فعلی شما باز می گرداند. به این ترتیب، این کارت می‌تواند مانند یک راهبر، اجازه ندهد که خیلی از مسیرتان دور شوید. در روابط عاشقانه، کارت اعتدال می تواند منطق و احساس شما را متعادل نگه دارد و از بروز مشکلات جلوگیری کند.

فردا

از آنجا که این کارت نشان دهنده عدم آگاهی از هر گونه خطری است، احتمال دارد بتوانید با زندگی در زمان حال و عدم نگرانی در مورد اتفاقات آینده، از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کنید. اهداف شما به راحتی محقق خواهند شد و مهم نیست که چه کسی بخواهد از موفقیت تان جلوگیری کند. این کارت نشان دهنده هنر انجام ندادن هر کاری است. با درگیر نشدن بیش از حد در مشکلات دیگران، از هر گونه گرفتاری جلوگیری کرده و اجازه می دهید همه چیز، آن طور که باید، اتفاق بیفتد.

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

امروز

کارت عاشقان به احتمال زیاد نشان دهنده آرزوهای شما در زمینه عشق و روابط احساسی است. دوست دارید در زندگی تان، کارهای زیادی انجام دهید. این کارت آرزوهایتان را دقیقا نشان نمی دهد، اما به شما می گوید که باید نسبت به شخصی متعهد باشید. آگاهی از چیزهایی که برای تحقق آرزوهایتان، به آن نیاز دارید، اولین قدم برای تحقق اهداف تان است. در مرحله بعدی باید همراه خود در این مسیر را مشخص کنید.

فردا

درگیری های آینده همان چیزی است که کارت برج به آن اشاره می کند. ممکن است یک ایده فکرتان را درگیر کرده و باعث فوران احساسات تان شود. این درگیری همیشه جنبه منفی ندارد و می تواند به یک بحث عاطفی اشاره کند که از طریق گفت و گویی صمیمانه حل شود. آنچه اهمیت دارد این واقعیت است که در نهایت، از این مشکلات رها خواهید شد.

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

امروز

در این روز کارت قضاوت به احتمال زیاد نشان دهنده مواجهه شما با یک دوراهی در زندگی است. این لحظه می تواند زندگی شما را تغییر دهد. به همین دلیل، قضاوتی که انجام می دهید، از اهمیت زیادی برخوردار است. زندگی تان تغییراتی خواهد داشت که خودتان برایش تصمیم خواهید گرفت. این کارت به این معنی است که باید برای انتخاب مسیر مناسب، خوب وقت بگذارید.

فردا

ممکن است در آینده با موقعیتی روبرو شوید که آگاهی شما را نسبت به زندگی تان بالاتر ببرد. اگر منصف باشید، با کمک کارت عدالت می توانید از بحران ها جان سالم به در ببرید. اگر تردید یا ترس دارید، هوشیار باشید تا بتوانید راه حل و پاسخ مناسبی برای کارهایتان پیدا کنید.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

 

امروز

کارت عدالت نشان می دهد که شما باید در قبال اقدامات خود پاسخگو باشید. این روزها ممکن است درباره تصمیمات مهمی که در زمینه کسب و کار، رابطه یا خانواده تان گرفته اید، از شما سوال شود. اکر در کارتان ایراداتی وجود داشته باشد، فارغ از کارهای مثبتی که انجام داده اید و نتیجه نهایی، مورد بازخواست قرار خواهید گرفت. اما کارت عدالت به شما می گوید که اگر این اتهامات نادرست باشد، به احتمال زیاد تبرئه خواهید شد.

فردا

اطلاعاتی که در طول مسیر به دست می آورید ممکن است همان چیزی باشد که در آینده به آن نیاز دارید. کارت ارابه به شما می گوید که دستیابی به اهداف و انجام تعهدات تان در آینده شما را به پیروزی و موفقیت می رساند. این کارت به شما می گوید به جای آن که در مسیر زندگی منتظر رسیدن به موفقیت باشید، با پشتکار و تلاش می توانید به خواسته هایتان برسید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه