ارسال به دیگران پرینت

غذا | غذای بدون گوشت | درست کردن غذای بدون گوشت

بیا بدون گوشت یک غذای خوشمزه و فوری بپز | برای نهار درستش کن و لذت ببر

اگر نمیخوای گوشت بخوری بیا این غذا برای نهار درست کن طعمش عالیه

بیا بدون گوشت یک غذای خوشمزه و فوری بپز | برای نهار درستش کن و لذت ببر

اگر نمیخوای گوشت بخوری بیا این غذا برای نهار درست کن  طعمش عالیه

تست بادمجان و قارچ خیلی خوشمزه و ساده می باشد و بدون گوشت و مرغ است و شما می توانید خیلی راحت این تست را داخل تابه یا ساندویچ ساز تهیه کنید.

دستور پخت کشک بادمجون | از این به بعد فقط این مدلی کشک بادمجان بپز

شما می توانید تست بادمجان و قارچ را به عنوان شام یا نهار در خانه تههی کنید و اگر دوست دارید تست بادمجان پنیری داشته باشید باید کمی پنیر ورقه ای یا رنده شده روی آن قرار دهید تا تست بادمجان پنیری داشته باشید ولی اگر دوست دارید به صورت ساده و رژیمی تهیه کنید بهتر است پنیر را حذف کنید.

 

این تست خوشمزه خیلی سریع تهیه می شود و برای زمان های که وقت زیادی برای آشپزی ندارید گزینه خوبی می باشد. امروز در پارسی دی طرز تهیه تست بادمجان و قارچ را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

اگر نمیدونی نهار چی درست کنی بیا این جا راحت یه نهار خوشمزه درست کن

مواد لازم برای تهیه تست بادمجان و قارچ

بادمجان ۳ عدد

پیاز ۲ عدد

فلفل دلمه ۱ عدد

قارچ ۲۰۰ گرم

پنیر پیتزا به مقدار لازم

ریحان چند برگ

نان تست ۱ بسته

نمک، فلفل سیاه، پولبیبر، پودر سبز، زردچوبه به مقدار لازم

طرز تهیه تست بادمجان و قارچ خوشمزه و ساده به ۲ روش

مرحله اول: آماده سازی

اگر نمیدونی نهار چی درست کنی بیا تا بهت بگم | از خوردن این ته چین سیر نمیشی

ابتدا باید بادمجان ها را پوست بگیرید و به صورت حلقه ای خرد کنید و داخل مخلوط آب و نمک قرار دهید تا تلخی بادمجان گرفته شود و بعد خوب بشورید و آبکش کنید. سپس بادمجان ها را خشک کنید و داخل تابه قرار دهید و روی آن کمی نمک بپاشید و روغن و ۲ الی ۳ ق غذا خوری آب اضافه کنید و درب تابه را قرار دهید تا بادمجان ها هم پخته و هم سرخ شوند.

مرحله دوم: افزودن پیاز و فلفل

در ادامه باید پیاز ها را پوست بگیرید و خلالی ریز خرد کنید. زمانی که بادمجان ها طلایی شدند برگردانید تا طرف دیگر نیز سرخ شود و بدین ترتیب همه بادمجان ها را سرخ کنید از تابه خارج کنید. پیاز را داخل همان تابه ریخته و کمی سرخ کنید تا طلایی و سبک شود.

مرحله سوم: مخلوط کردن مواد

در ادامه باید قارچ های اسلایس شده را به همراه ۱ ق غذا خوری آبلیموترش اضافه کنید و تفت دهید و بعد فلفل دلمه را به صورت خلالی ریز خرد کنید و به همراه ادویه ها اضافه کنید و هم بزنید تا مواد یکدست و قارچ نرم شود و در انتها ریحان را اضافه کنید و از روی حرارت بردارید.

مرحله چهارم: پخت تست بادمجان و قارچ

نان تست را روی تخته آشپزی قرار دهید و روی آن یک لایه بادمجان و بعد از مخلوط پیاز و قارچ بریزید و روی آن پنبر بریزید و یک نان تست قرار دهید و در ساندویچ ساز با صفحه گریل قرار دهید تا پنیر ذوب و نان طلایی شود و یا می توانید داخل تابه گریل قرار دهید و یک جسم سنگین روی آن قرار دهید تا فشرده و برشته شود. نوش جان.

 

 

منبع : فرتاک‌نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه