ارسال به دیگران پرینت

قیمت آپارتمان | برسی قیمت آپارتمان

برسی قیمت آپارتمان | قیمت خانه‌های 100 متری شمال تهران چقدر است؟

در چند سال اخیر قیمت مسکن و قیمت آپارتمان با تغییرات بسیاری روبه رو بوده است و این تغییرات موجب به وجود آمدن قیمت های بالا و باورنکردنی مسکن‌ها شده از این رو متقاضیان مسکن به دنبال خانه‌هایی با قیمت‌های مناسب‌تر می‌گردند.

برسی قیمت آپارتمان | قیمت خانه‌های 100 متری شمال تهران چقدر است؟

برسی قیمت آپارتمان‌های 100 متری مناطق شمال تهران

در چند سال اخیر قیمت مسکن و قیمت آپارتمان با تغییرات بسیاری روبه رو بوده است و این تغییرات موجب به وجود آمدن قیمت های بالا و باورنکردنی مسکن‌ها شده از این رو متقاضیان مسکن به دنبال خانه‌هایی با قیمت‌های مناسب‌تر می‌گردند. 

ما در ادامه این مطلب به بررسی قیمت آپارتمان‌های 100 متری مناطق شمال تهران پرداخته‌ایم.

 شمال تهران به علت لوکس بودن خانه‌ها، جزو مناطقی است که مورد نظر سرمایه‌گذاران و خریدارانی به شمار می‌رود که بودجه‌های محدودی ندارند. قیمت مسکن در این مناطق نسبت به بقیه منطقه‌های پایتخت، بالاتر است. مناطق شمالی تهران مثل تجریش، ولنجک، محمودیه و... از مراکز خرید، آموزشی و درمانی گسترده برخوردار است. در این گزارش خانه های ۱۰۰ متری شمال تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا در خرید خانه یا سرمایه‌گذاری بهتر به شما کمک کنیم.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله‌های شمالی تهران‌ را دارید، میتوانید آپارتمانی ۸ ساله در محله زعفرانیه با‌ متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان خریداری کنید.

اگر واحدی به نسبت نوساز تر در همین محله میخواهید، میتوانید آپارتمانی ۹۰ متری با سنی حدود ۳ سال و ۱ اتاق خواب را با قیمت ۱۲ میلیارد تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمانی دیگر در محله محمودیه با متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب با توجه به سنی معادل ۱۶ سال، ارزشی بالغ‌بر ۱۲ میلیارد تومان دارد.

آپارتمان
 

اگر واحدی نوساز در مناطق شمالی تهران میخواهید، میتوانید آپارتمانی ۹۰ متری در محله تجریش را با ۲ اتاق خواب به قیمت ۸ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد نوساز دیگری در همین محله را با متراژ ۱۰۰ متر و ۱ اتاق خواب، میتوانید با بودجه‌ای بالغ‌بر ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمان نوساز دیگری در محله الهیه با متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب را میتوانید با سرمایه‌ای معادل ۱۰ میلیارد تومان خریداری کنید.

آپارتمانی در محدوده ولنجک با متراژ ۹۸ متر و سنی حدود ۳۰ سال درحالی که این واحد ۲ خوابه است، در روزهای گذشته معادل ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحد دیگری در همین محله با متراژ ۹۶ متر با سنی معادل ۳ سال و ۲ اتاق خواب، در روز های گذشته با قیمتی معادل ۱۱ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود

منبع : اقتصاد آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه