ارسال به دیگران پرینت

خودرو‌های وارداتی | فروش خودرو‌های وارداتی

زمان فروش خودرو‌های وارداتی اعلام شد!

سخنگوی وزارت صنعت معدن و تجارت درمورد خودرو‌های وارداتی صحبت کرده و زمان آغاز فروش خودروهای وارداتی در بورس را اعلام کرد. برای اطلاع از جزئیات خبر اعلام زمان فروش خودرو‌های وارداتی باما همراه باشید.

زمان فروش خودرو‌های وارداتی اعلام شد!

فروش خودرو‌های وارداتی

سخنگوی وزارت صنعت معدن و تجارت درمورد خودرو‌های وارداتی صحبت کرده و زمان آغاز فروش خودروهای وارداتی در بورس را اعلام کرد. برای اطلاع از جزئیات خبر اعلام زمان فروش خودرو‌های وارداتی باما همراه باشید.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر فروش سریع خودروهای وارداتی در روزهای آینده، از ثبت سفارش واردات ۲۷ هزار دستگاه خودرو خبر داد.

امید قالیباف افزود: ثبت سفارش خودرو تا آخر هفته آینده به ۴۰ هزار دستگاه می رسد و همزمان عرضه و فروش خودروها به صورت تحویل فوری و سه ماهه از هفته سوم دی‌ماه در بورس کالا برنامه ریزی شده است.

وی تاکید کرد: روند ورود خودرو نیز سرعت بیشتری خواهد گرفت و هدف گذاری واردات ۱۰۰ هزار دستگاه تا آخر سال محقق خواهد شد.

بر اساس این گزارش شنبه چهارم دی‌ماه قفل واردات خودرو بعد از ۴ سال شکسته شد و نخستین محموله خودروهای وارداتی وارد بندر لنگه و تخلیه شد.  به گفته مسوولان، خودروهای دیگری از مبدا کره جنوبی، ژاپن و چین به مقصد ایران بارگیری شده‌اند.

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      ای بابا کی پول میلیاردی دارد بغیر خودتون که سوار این خودرو شوید داخل بورس که نباشد شماها فقط توان خرید را دارید

    • ناشناس ارسالی در

      فعلا" مردم رو بچاپید با دروغهای مسخره تون‌
      دولت شریک دزد و رفیق قافله

    • ناشناس ارسالی در

      من کارگر الان بانصد میلیون از کجا بیاورم با این حقوق وگرانی باز هم به نفع دلال‌ها می‌شود افرادی از قبیل ما نمیتوانند بگیرن وهیچ فایدای برای قشر صعیف جامعه و ندارد بنا شد ماشین دویست وسیصد میلیون وارد شود چه شد

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه