ارسال به دیگران پرینت

فال | فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ | فال تاروت پیشگویی آینده

می توانید هر روز با مراجعه به این صفحه از فال و طالع بینی خود باخبر شوید

فال تاروت چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ | فال تاروت پیشگویی آینده

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت جادوگر( شعبده باز): همه چیز در دسترس شماست. این شما هستید که باید تصمیم بگیرید برای رسیدن به خواسته هایتان از آن ها استفاده کنید. آرزوی شما نشان دهنده چیزی است که قلب و روح تان بیشتر درگیر آن است. فقط باید برای رسیدن به پیروزی اراده کنید. زندگی تان همان چیزی می شود که به دنبالش هستید. شما در جایی رشد کرده و پیش رفت می کنید که رویداد های اخیر به آن سمت هدایت تان کرده اند. اگر در زمینه مسائل احساسی نیت کرده اید، اتفاقات بزرگی برایتان رخ خواهد داد.

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت جهان: کارت جهان از شما می خواهد اقدامی انجام دهید. همه تصمیمات لازم نیست دائمی باشند. مواردی وجود دارد که به فرد کمک می کند بهتر بتواند شرایط را کنترل کند. زمانی که از ماموریت خود اطمینان پیدا کردید، صادقانه متعهد شوید و به آن پایبند بمانید. با استفاده از جادوی این کارت، آرزوی شما برآورده می شود.

فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت ماه: آرزوهای شما با جادو تحقق نمی یابد. خبر خوب این است که زمانبندی درست، فرصتی را برای آگاهی از موارد زیادی فراهم کرده که به شما کمک می کند تا برنامه های جدیدی بسازید که به نظر می رسد بزرگتر از برنامه های قبلی باشد. این زمان به شما یادآوری می کند که خواسته های شما هنوز به همان اندازه قبل مهم و قدرتمند هستند.

فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت درویش بلیط شما برای شروع جدید است. ایده های الهام گرفته شما چراغ راهنمایتان هستند و باعث موفقیت تان می شوند، زیرا نمایانگر چشم اندازهای جدید و اشتیاق درون تان می باشند. مسئولیت پذیر باشید، زیرا کارهای زیادی برای انجام دادن و همچنین توانایی بیشتری برای انجام وظایف و تحقق اهداف تان خواهید داشت. این بار مسئولیت آنچه به آن اعتقاد دارید را بر عهده بگیرید.

♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت ابله: زندگی یک سفر جادویی است و با رشد و پرورش شما ساخته می شود. آرزوهای شما نیازمند یک تایید درونی است تا به واقعیت بپیوندد. اکنون احساس می کنید که وارد مراحل جدیدی از زندگی تان شده اید. اگر نیتی در زمینه احساسی دارید، شاید لازم است دیگر از بررسی کردن او دست بردارید، به خدا توکل کرده و قدمی بردارید. نتایج ممکن است شما را متعجب کند. در چنین زمانی باید از فرصت ها خوب استفاده کنید.

 

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت پاپ امید را از بین می برد. او می گوید که شما نمی توانید آرزوهای خود را به شخص دیگری واگذار کنید. شاید فکر کنید که آن ها از احساس شما باخبر هستند، اما طرز تفکر آن ها با شما یکسان نیست. پاپ بر این باور است که آن ها فرصت های شما را از دست خواهند داد، زیرا اهداف مشترکی با شما نداشته و انگیزه ای برای ایجاد تغییر ندارند. بنابراین بهتر است در مورد خواسته های خود تصمیم درستی بگیرید.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

درویش و فانوس او نماد این است که شما راهتان را روشن می کنید. واقعیت این نیست که منفعلانه منتظر بمانید و بگذارید شخص دیگری سرنوشت شما را تعیین کند. شما می دانید که چه چیزی برای شما مناسب است. نگرانی ها را کنار بگذارید و شک به دلتان راه ندهید. اگر نیت احساسی دارید، کارت درویش چراغی است که برای یافتن عشق، به شما کمک می کند.

 

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت خورشید در پاسخ به نیت شما می گوید”بله”. به معنای واقعی، امروز برای شما طلوع یک روز جدید است. کارت خورشید، قدرت تفکر مثبت را نشان می دهد. چشمان خود را ببندید و آینده را تصور کنید. سپس، با اطمینان به برنامه جدید به شروعی درخشان قدم بگذارید. خورشید زندگی شما را با موفقیت هایش روشن می کند. اهداف خود را تعیین کنید و با تمام توان و قاطع به سمت شان حرکت کنید.

 

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت ستاره: ستاره باعث می شود قضاوت ها و برداشت های اشتباه شما سریعا برطرف شود. وقت بگذارید و اتفاقات گذشته را کاملا بررسی کنید و ببینید در زمان تصمیم گیری، چه گزینه هایی غیر قابل تصور بودند. سپس، آگاهی و اطلاعات امروزتان را در نظر بگیرید. از طریق می توانید در اتفاقات مشابه، تصمیمات بهتری بگیرید

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

فال تاروت فردا برای متولدین دی:

ملکه مادر واقعی زمین و الگویی برای ماست. در روز شنبه می توانید با زنی ملاقات کنید که این ویژگی ها را دارد. او چرخه های طبیعت را درک می کند و اگر قرار است برنامه ای به ثمر بنشیند، زمان بندی مناسب آن را می داند. اگر به نتایجی که می خواهید نرسیدید، پس باید بدانید که اکنون زمان مناسبی برای آن نیست. کارت ملکه به شما یادآوری می‌کند مواقعی وجود دارد که فرد بیش از حد توانش، مسئولیت هایی را به عهده گرفته است. ملکه اعتدال می‌گوید: امروز باید در این زمینه تجدید نظر کنید، حجم کاری خود را متعادل کرده و خودتان را محدود نکنید.

فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت امپراطور: این فکر که شما هنوز به اندازه کافی بزرگ نشده اید که بتوانید کارهایی را که می خواهید، قاطعانه انجام دهید را کنار بگذارید. شما قدرت را در اختیار خود دارید، آن را باور کنید تا بتوانید از آن بهره مند شوید. فرار از مشکلات راهی بچگانه است و شما کودک نیستید. هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید برای همیشه در زندگی خود هیچ خطایی نکنید.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

 

کارت شیطان: اگر بدبین هستید و از بالا به افراد نگاه می کنید، نگرش تان را تغییر دهید. آیا منتظر می مانید تا اوضاع خراب شود؟ دیگر به چیزهای بدی که احتمالاً اتفاق می افتند فکر نکنید. شما می توانید هر آنچه را که نمی خواهید نیز مانند آهنربا به خود جذب کنید! از گذشته به آینده سفر کنید. با نگرش بالا، آیا ممکن نیست که رابطه مد نظرتان به اندازه ای که فکر می کردید بد نباشد؟

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه