ارسال به دیگران پرینت

فال تاروت کبیر | فال تاروت کبیر، سه شنبه ۸ آذر

فال تاروت کبیر، سه شنبه ۸ آذر | از سرنوشتتان باخبر شوید!

فال تاروت کبیر، سه شنبه ۸ آذر | از سرنوشتتان باخبر شوید!

فال تاروت کبیر، سه شنبه ۸ آذر | از سرنوشتتان باخبر شوید!

فال تاروت کبیر، سه شنبه ۸ آذر | از سرنوشتتان باخبر شوید!

تاریخچه فال

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

گردونه (چرخ) سرنوشت کارت شانس است. این کارت، با توجه به کارمای سرنوشت، برایتان فرصت هایی به ارمغان می آورد که استفاده یا عدم استفاده از آن به خود شما بستگی دارد. این فرصت می تواند اغلب در زمینه مالی یا گاهی شخصی باشد. موجودات چهار بال روی این کارت که کتاب قانون در دست دارند، آماده اند تا همزمان با بهره گیری از این شانس، نیروهای الهی را نیز وارد زندگی تان کنند. بنابراین، انتخاب های عاقلانه ای داشته باشید، زیرا خوش شانسی به سراغ کسانی می رود که کارما مثبتی دارند.

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت جهان، نشان دهنده دنیا با تمام امکانات و محدودیت هایی است که ما در آن زندگی می کنیم. “جهان” مال شماست، فقط لازم است دستتان را دراز کنید و آن را بگیرید. البته، دنیا می تواند چیزهای بسیار بدی نیز داشته باشد، بنابراین بهتر است محدودیت های خود را بشناسید. محدودیت ها هنگامی خوب هستند که مانع تان نشوند و در عین حال، دیدگاهی واقع گرایانه به شما ارائه دهند. آگاهی از این مرزها، بدون هیچ نگرانی، برای شما آزادی به ارمغان خواهد آورد.

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت خورشید: بدون وجود سایر عناصر طبیعت برای حمایت از آن، خورشید به یک ویرانگر تبدیل می شود. وقتی ابر، باد و باران نباشد، خورشید به جای کمک به رشد، زندگی را از بین می برد. بیرون کشیدن این کارت در این زمان، درس هایی برای زندگی مشترک با خود به همراه دارد. مانند خورشید، شما نیز به عناصر مختلفی برای سازمان دهی و بهبود زندگی خود نیاز دارید. اگرچه خورشید با درخشش خود در مرکز قرار می گیرد، اما اجازه ندهید که سایر عناصر مهم زندگی تان را تحت الشعاع خود قرار دهد. دنیا به کسانی که در تعادل زندگی می کنند، زندگی خواهد بخشید.

♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت شیطان: شیطان دومین هنرمند بزرگ جهان است، زیرا می تواند توهمی را ایجاد کند که کاملا دقیق و واقعی به نظر برسد. ایجاد توهم کلید اصلی موفقیت مالی است، اما موفقیت مالی به تنهایی رمز خوشبختی نیست. این کارت نشان دهنده لذت و شادی است. لذت شاید هیجان انگیز باشد، اما خیلی سریع تر از شادی به وجود آمده و از بین می رود. بنابراین، این کارت از شما می پرسد که امروز کدام یک برایتان مهم تر است؟

♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت درویش : درویش گوشه نشین مانند نخی است که از بافت پارچه خارج شده و اگر با قسمتی از آن ادغام نشود، سرانجام دیگر ربطی به آن بافت نخواهد داشت. امروز ممکن است احساس انزوا کنید و در جستجوی دانش پنهان باشید. درویش مانند راهبی (تارک، دیر نشینی) در درون شماست که حتی صومعه نیز برای او بیش از حد شلوغ است. وقتی نمی خواهید زیاده روی کرده یا بر خلاف دیگران رفتار کنید، کمی با خود خلوت کنید، اما به خاطر این انزوا نیز، زیاد به خود سخت نگیرید.

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

قضاوت کارتی است که در دوراهی های مسیر زندگی به شما کمک می کند. مهم نیست که زندگی چقدر گیج کننده است، این کارت به شما کمک می کند از این مسائل و مشکلات عبور کنید. در هنگام مواجهه با فرصت ها یا پیشامد های زندگی، شما سه انتخاب دارید: با قدرت به مسیر خود ادامه دهید، خود را به دست سرنوشت بسپارید و یا از قدرت قضاوت خود استفاده کنید. داوری می گوید تا زمانی که کار درستی انجام می دهید، نوع آن کار مهم نیست.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

ستاره کارت افراد مشهور است، بنابراین شما یا چنین فردی هستید یا در آینده ای نزدیک به آن تبدیل خواهید شد. ستاره توانایی هنری و سود مالی را در هم آمیخته و به زودی موفق می شود. بیشتر مردم شاید به خوبی متوجه نمی شوند که ستاره ها از توجه بیش از حد رنج می برند. تنها راه برای حفظ تعادل این است که همیشه به الهامات و انگیزه های درونی توجه کنید. این الهامات چه از طریق تاروت، طالع بینی یا فالگیری بدست آید، ستاره همیشه حقیقت را پیدا می کند. اکنون زمان مناسبی برای پاکسازی است تا بتوانید برای آینده آماده شوید.

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت قدرت از شما می خواهد با درک طبیعت و ماهیت هر کار، به جای اجبار، آن را در مسیر و زمان درستش انجام دهید. همدردی و دلسوزی نسبت به دیگران، به شما نیرویی می دهد که بتوانید برای خود نیز همین احساس را داشته باشید. وقتی موقعیت دیگران را درک می کنید، می توانید در شرایط حساس، به آن ها راه حل مناسبی ارائه دهید. این کارت به شما می گوید زمان آن فرا رسیده است که از قدرت خود، در جهت مثبت و برای ساختن چیزی با دوام، استفاده کنید.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت عدالت: عدالت فقط به نحوه برخورد دیگران با شما مربوط نمی شود، بلکه به نحوه رفتار شما با خودتان نیز توجه دارد. عدالت نوعی آگاهی و بینش است، نه واقعیت، بنابراین می تواند به یک دیدگاه و اعتقاد تبدیل شود. این کارت فقط مسائلی را که درباره آن فکر می کنید، در نظر گرفته و مطرح می کند. بسیاری از مردم معتقدند که شما می توانید در خانواده خود فردی منصف، اما در محل کارتان بسیار شیاد باشید. شاید از خود بپرسید که آیا می توانید به راحتی نظرتان را عوض کنید و گاهی منصف باشید و زمانی که نمی خواهید، مروت را کنار بگذارید. اما باید بدانید که عدالت اینگونه عمل نمی کند.

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت ماه : ماه کج خلق و گوشه گیر بوده و نماد کسانی است که همیشه یک روند تکراری را طی می کنند و آن قدر به انجام آن عادت کرده اند که دیگر متوجه رمز و رازهای زندگی خود نمی شوند. الگوهای همیشگی خود را بشکن تا مهتاب، جنبه های پنهان وجودت را روشن کند. تنها چیزهایی ارزش ماندن دارند که واقعا می توانند زندگی را تغییر دهند. فقط ماه است که این موارد را آشکار کرده و روتین زندگی شما را عوض می کند.

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

راهبه نشان دهنده نیروی زنانه رهبر در زندگی، موجودی درخشان و واسطه ای برای طبیعت می باشد. این کارت هم مربوط به دنیای معنوی و هم مربوط به زندگی دنیوی و انسانی بوده و اختیارات او معمولا به جای مسائل مالی، در حوزه مسائل عاشقانه و شخصی است. عشق راهبه، عشقی واقعی و بالاتر از روح و جسم بوده و در روابط عاشقانه عمیق، بیانگر معنای متعالی می باشد.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت ستاره: ستاره ها، از سختی ها و مردم دیگر عبور کرده و همواره می درخشند. این همان چیزی است که شما همیشه آرزویش را داشتید. کارت ستاره، نماد پیروزی و موفقیت هنرمند درون شماست که می تواند رویاهای شما را محقق کند. بعد از رسیدن به خواسته ها، سختی های این مسیر را فراموش خواهید کرد. بنابراین، به رویا پردازی های خود ادامه دهید، زیرا آن ها روزی به واقعیت خواهند پیوست.

منبع : تصویر زندگی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه