ارسال به دیگران پرینت

سهام عدالت | جاماندگان سهام عدالت | اخبار سهام عدالت

خبر جدید از سهام عدالت | جاماندگان سهام عدالت بخوانید + جزئیات

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از محرومیت بیش از یک میلیون نفر از مددجویان از سهام عدالت خبر داد.

خبر جدید از سهام عدالت  | جاماندگان سهام عدالت بخوانید + جزئیات

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خبر داد که بیش از یک میلیون نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از بهره‌مندی از سهام عدالت محروم مانده‌اند.

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از محرومیت بیش از یک میلیون نفر از مددجویان از سهام عدالت خبر داد.

حسین خدرویسی بیان کرد: براساس لیست کمیته امداد، یک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۵۵۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از جاماندگان سهام عدالت هستند، اظهار کرد: پروسه اختصاص سهام عدالت به جاماندگان از یک سال گذشته شروع شده است.

حسین خدرویسی بیان کرد: براساس لیست کمیته امداد، یک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۵۵۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از جاماندگان سهام عدالت هستند، اظهار کرد: پروسه اختصاص سهام عدالت به جاماندگان از یک سال گذشته شروع شده است.مبلغ سهام مورد واگذاری به هر یک از مشمولان معادل حداکثر یکصد میلیون ریال با اعمال ۵۰ درصد تخفیف به صورت اقساط سالانه و به مدت ۱۰ سال است.

پرداخت سود سهام عدالت به زمستان رسید

قرار بود تا پایان آذر ماه سود سهام عدالت پرداخت شود، اما رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که این سود تا اواسط دی ماه پرداخت می‌شود.

یک ماه اخیر وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی چندین بار زمان پرداخت سود سهام عدالت را اعلام کردند و قرار بود که شب یلدا سود سهام عدالت به حساب مشمولان واریز شود. اما روز گذشته رئیس سازمان خصوصی خبر از تاخیر پرداخت سود سهام عدالت خبر داد.

 

حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی روز گذشته گفت که مرحله نخست سود سهام عدالت تا اواسط دی ماه و نوبت دیگر تا پایان سال به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

قربان‌زاده به جزئیات پرداخت سود سهام عدالت اشاره کرد و ادامه داد: امسال مجموع سود سهام عدالت به بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان رسیده است؛ در حالی که این رقم سال گذشته حدود ۲۹ هزار میلیارد تومان بود. این ارقام نشان دهنده افزایش ۲ برابری سود سهام عدالت نسبت به سال گذشته است.

 

منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه