ارسال به دیگران پرینت

علی دایی | دختر علی دایی

دختر علی دایی گروگان است؟ | ادعای عجیب روزنامه‌ی ایران

ادعای باورنکردنی: دختر علی دایی گروگان است.

دختر علی دایی گروگان است؟ | ادعای عجیب روزنامه‌ی ایران

روزنامه ایران وابسته به دولت در مطلبی نوشت: جواهر فروشی‌ای در ۳ روز اعلام تعطیلی کرده. متعلق به یک فوتبالیست سابق است.

اشرافیت چه می‌فهمد همراهی با نقشه تعطیلی کسب و کارها، کارگر یا کاسب و مغازه دار را گرفتار چه خساراتی می‌کند، یا مثلا سرنوشت چک و تعهد مالی آن‌ها چه می‌شود.

کاخ نشینان چه غم دارند که معیشت مردم به دست انداز بیفتد، یا اموال عمومی و خصوصی خسارت ببیند. مهم این است که اغلب مرفهین بی درد، آن طرف مرز تابعیت دارند و اگر هم دل شان آنجا نباشد -که اغلب هست- زن و فرزندشان، آن طرف گروگانند.

ادعای باورنکردنی: دختر علی دایی گروگان است!

نمی‌توانند از امریه‌های آن طرف مرز سرپیچی کنند یا دل بکنند. گیر و گرفتاری اساسی دارند. مثل همان فوتبالیستی بازیچه‌ای که در دوبی،‌تر و خشکش کردند و سپس به کانادا (پناهگاه دزد‌ها و وطن فروشان) منتقلش کردند.

یا آن دیگری، که دخترش در لندن گروگان است. توقع دارید این‌ها غصه دار شوند که کاسب و کارگر از نان خوردن می‌افتند؟ یا به جان و مال و کسب و کار و زندگی مردم آسیب وارد می‌شود؟! وقتی وجدان را کشته و حیثیت خود را برای یک برگ تابعیت و اقامت، و مُشتی دلار و یورو حراج کرده باشند، دیگر نباید سراغی از وجدان یا وطندوستی و دلسوزی برای زندگی مردم گرفت.

علی دایی بازیکن و مربی مطرح ایرانی است که در تاریخ 1 فروردین ماه 1348 در اردبیل متولد شده است. علی دایی بازیکن فوتبال بازنشستهٔ تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس است. علی دایی که علاوه بر بازی در لیگ برتر ایران، سابقه حضور در لیگ های ستارگان قطر، امارات و بوندسلیگا آلمان را هم در کارنامه دارد. علی دایی اکنون مربی فوتبال، تجارت پیشه، کارآفرین و بنیانگذار و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است. علی دایی که بهترین گلزن تاریخ تیم ملی ایران به شمار می رود در نظرسنجی های سایت ای اف سی و برنامه نود با کسب اکثریت آرا به ترتیب به عنوان بهترین مهاجم تاریخ جام ملت های آسیا و نیز بهترین مهاجم بعد از انقلاب در ایران انتخاب شد.

منبع : ستاره پارسی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      دخترش گرو گان نیست دین وعقل علی دایی رو گرو برداشتن گفتن تا مملکتت رو به گند نکشی دین وعقلتو نمیدیم

    • ناشناس ارسالی در

      بعید میدونم شما که منفور جامعه هستیی بتونید بزرگ مردی مثل علی دایی رو از چشم مردم بندازید، الکی دست وپا نزنید
      شما که دم از مردم می زنید وحکومت رو می گردونید این فقر وفلاکت رو جمع کنید تا کسی رو مقصر ندونید ولی خودمونیم خیلی پررویید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه