ارسال به دیگران پرینت

دختر علی دایی | دختر علی دایی در ویلای لاکچری پدرش

دختر علی دایی در ویلای لاکچری پدرش | چه سگ غول پیکری هم داره!+ویدئو

ویدئویی از دنیز دایی در یک ویلای لاکچری در فضای مجازی خبرساز شده است.

دختر علی دایی در ویلای لاکچری پدرش | چه سگ غول پیکری هم داره!+ویدئو

ویدئویی از دنیز دایی در یک ویلای لاکچری در فضای مجازی خبرساز شده است.

دنیز دایی دختر علی دایی ویدئویی از خود را که در ویلایی گران قیمت و لاکچری مشغول بازی با سگ غول پیکر است برای مخاطبینش منتشر کرده است.

علی دایی متولد 1 فروردین ماه 1348 در اردبیل متولد شده است. علی دایی بازیکن فوتبال بازنشسته تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس است. علی دایی که علاوه بر بازی در لیگ برتر ایران، سابقه حضور در لیگ‌های ستارگان قطر، امارات و بوندسلیگا آلمان را هم در کارنامه دارد. علی دایی اکنون مربی فوتبال، تجارت‌پیشه، کارآفرین و بنیانگذار و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است. علی دایی که بهترین گلزن تاریخ تیم ملی ایران به‌شمار می‌رود در نظرسنجی‌های سایت ای‌اف‌سی و برنامه نود با کسب اکثریت آرا به ترتیب به عنوان بهترین مهاجم تاریخ جام ملت‌های آسیا و نیز بهترین مهاجم بعد از انقلاب در ایران انتخاب شد.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • دنیادیده ارسالی در

      ای کاش علی دایی وامثالهم ازاین ثروتی که خداوندازجیب ملت به آنها ارزانی داشته بصورت امانت استفاده میکردند وبه تقلیدازدیگران ازثروتشان درراههای سخیف ومسخره استفاده نمیکردند .دلیل این رفتارهااین است که گذشته خود وخانواده خودرافراموش می کنندکه کی بودن ودرچه شرایط اجتماعی بوده انداین است که وازده میشوند وخودراگم می کنند. البته اینگونه افرادهمیشه دررویازندگی کرده وآرزوهای سرکوب شده فراوان داشته این است که هرزمیروند وجذب رفاه زدگی وخوش نشینی شده وخودنوعی خویش رافراموش کرده وآنطوریکه باید درخصوص جامعه بی تفاوت بوده ودرست از امانت خداومردم استفاده ای نخواهندداشت وذهن تاریخ اینگونه افرادرافراموش خواهدکرد.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه