ارسال به دیگران پرینت

سهام عدالت | سود سهام عدالت | زمان واریز سود سهام عدالت

زمان واریز سود سهام عدالت آذر 1401 مشخص شد | مقدار واریزی چقدر است؟

چند وقتی می‌شود که مسئولان بورسی و اقتصادی کشور خبر دو برابر شدن سود سهام عدالت را می‌دهند و به گفته این افراد قرار است سود سهام عدالت در دو قسط پرداخت شود.

زمان واریز سود سهام عدالت آذر 1401 مشخص شد | مقدار واریزی چقدر است؟

زمان واریز سود سهام عدالت

برای چندمین بار از سوی مسئولان اعلام شد که قرار سود سهام عدالت تا پایان این ماه واریز و دو برابر سال گذشته خود باشد. در آخرین اظهارات درباره زمان واریز و مبلغ سود سهام عدالت عسگر توکلی، رئیس هیأت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت اعلام نموده در پایان آذرماه این سود واریز خواهد شد.

سود سهام عدالت در پایان آذر واریز می‌شود

رئیس هیأت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت گفت: سود ۵۰۰ هزار تومانی سهام عدالت تا پایان آذر برای هر نفر واریز می‌شود.

عسگر توکلی در مورد واریز قسط اول سود سهام عدالت اظهار کرد: برای رعایت حال سهامداران عدالت، امسال با تصمیم وزیر اقتصاد و تصویب شورای عالی بورس مقرر شده است تا پایان آذر نیمی از سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال ۱۴۰۰ به حساب ذینفعان واریز شود.

وی گفت: امسال سود سهام عدالت نسبت به سال قبل حدود دو برابر شده است، بنابراین در مرحله اول واریز سود که تلاش می‌شود تا پایان پاییز سال جاری باشد، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر با پرتفوی میانگین اسمی ۵۳۲ هزار تومانی، سود واریز می‌شود و تلاش می‌کنیم بقیه سود را هم تا پایان اسفند به حساب دارندگان سهام عدالت واریز کنیم.

 کل سود کسب شده سهام عدالت در سال قبل ۶۰ هزار میلیارد تومان

رئیس هیأت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت در مورد کل سود کسب شده سهام عدالت در سال گذشته گفت: کل سود کسب شده ۶۰ هزار میلیارد تومان است که مربوط به عملکرد سال گذشته شرکت‌ها است و با تدبیر دولت، وزیر اقتصاد، فراکسیون سهام عدالت و شورای عالی بورس برای اولین بار در تاریخ سهام عدالت قرار است این سود‌ها در دو نوبت به حساب بیش از ۴۹ میلیون ذینفع سهام عدالت واریز شود.

واریز باقیمانده سود سهام عدالت

توکلی همچنین در مورد سود باقیمانده از سال گذشته بیان کرد: بخشی از سهامداران عدالت به دلیل مغایرت داشتن شماره حساب‌های اعلامی و یا مشکلات بانکی نتوانستند سود سهام خود را دریافت کنند، که تلاش می‌شود کسانی که شماره حساب جدید اعلام کرده باشند، باقیمانده سود آن‌ها هم در این مرحله واریز شود.

چه کسانی وعده واریز سود تا پایان آذرماه را دادند؟

احسان خاندوزی؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی:  اعلام کرده «سود سهام عدالت شرکت‌های بورسی که مهلت آن‌ها برای واریز سود به پایان رسیده و سود سهام عدالت آن‌ها قابل وصول است، تا پایان پاییز برای همه ۴۹ میلیون نفر سهامدار عدالت به میزان ۵۰۰ هزار تومان واریز شود.»

پیمان حدادی، مشاور و دستیار ویژه ریاست  سازمان بورس:  در سهام عدالت ضمن اشاره به پرداخت سود سهام عدالت در دو قسط به دارندگان این سهام پرداخت می‌شود و تا آخر پاییز به طور قطعی سود سهام عدالت پرداخت می‌شود.

حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی: سود سهام عدالت در دو مرحله واریز می‌شود که پیش‌بینی می‌شود ارقام آن دو برابر سال گذشته باشد.

ابراهیم قربانی؛ مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان شمالی: واریز ۵۰ درصد از سود مالی سهام عدالت سال ۱۴۰۰ تا پایان فصل پاییزخبرداد و به گفته قربانی مبلغ این واریزی حدود ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر برگ سهام عدالت است.

عسگر توکلی؛رئیس هیأت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت: سود ۵۰۰ هزار تومانی سهام عدالت تا پایان آذر برای هر نفر واریز می‌شود.

منبع : نبض بورس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ایرانی ارسالی در

      شما راخداجاماندگان بچهمدرسه‌ بحساب یارانه پدرسرپرست‌هست واریزکنید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه