ارسال به دیگران پرینت

مسافران تور قطر | چند مورد عجیب از مسافران تور قطر

چند مورد عجیب از مسافران تور قطر | حقایقی که نمی‌دانستید

چند مورد جالب از مسافران تور قطر | حقایقی که نمی‌دانستید

چند مورد عجیب از مسافران تور قطر | حقایقی که نمی‌دانستید

‍ چند مورد جالب از مسافران تور قطر!

این تصویر از روی ویدیویی از تصاویر تماشاگران بازی های ایران در جام جهانی اسکرین شده است، تصویری از نمایندگان اعزامی فدراسیون فوتبال!

 در دو هفته اخیر تقریبا به سختی می‌شد در ساختمان فدراسیون فوتبال ، آکادمی ملی فوتبال و سازمان لیگ برتر مسئولی را پیدا کرد که پشت میز کارش باشد و پاسخ درباره اینکه کجا هستند هم روشن بود: رفته اند جام جهانی!

حالا اما با حذف تیم ملی از این رخداد، تصاویری منتشر می شود که این سفر دورهمی با هزینه فوتبال را جذاب تر می کند. 

مثلا در همین برش غیر از نیمه ای از صورت هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته تدوین مقررات و یا احسان اصولی عضو هیات رییسه و رییس هیات فوتبال خراسان رضوی می توان شاهد حضور غفاری رییس هیات مرکزی و سرپرست سازمان لیگ فوتسال بود که در زمان برگزاری مسابقات تحت نظرش ، دو هفته کارش را رها کرده و به این سفر سیاحتی رفته است، بی آنکه مشخص شود دستاورد این حضور برای فوتبال مان چه خواهد بود و او از دو جام جهانی قبلی چه تجربه ای به کشور منتقل کرده است؟

غیر از او اما دو چهره دیگر هستند که حضورشان در دوحه حتی از غفاری هم بی ربط تر است!

یکی در گوشه سمت چپ تصویر یعنی آرمین بابویی  از نزدیکان به مهدی محمد نبی که با روی کار آمدن تیم تاج تا ریاست دفتر مهدی تاج هم رسید اما یکباره در زمان سفر نبی با تیم ملی به اردوی اتریش، در نبود حامی بزرگش برکنار و از فدراسیون اخراج شد!

او بی هیچ سمتی با بلیت های فدراسیونی و در زون فرستادگان فوتبال ایران به قطر قرار گرفته است و مشخص نیست مزد چه زحماتی را گرفته؟ اینکه رفتنش چه فایده ای برای فوتبال ما دارد و چه تجربه ایران انتقال خواهد داد؟ چیزی که امید داریم بیش از چند استوری مشترک بازیکنان باشد!

در همین ردیف و درست بالای سر احسان اصولی یکی دیگر از بی ربط ترین مسافران دوحه دیده می شود.

مهدی کردانی عضو کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال که عضویتش در این کمیته به دلیل قرارداد استخدامی با سازمان لیگ برتر خلاف قانون و مقررات بود اما در این کمیته ماند و در نهایت مهدی تاج با رای او توانست صلاحیت حضور در مجمع فدراسیون را پیدا کند.

بی تردید به مرور ده ها تصویر جدید از تعداد زیاد مسافران چند صدنفری فدراسیون فوتبال هم منتشر می شود و مشخص خواهد شد چقدر برای این افراد بی ارتباط هزینه شده بی آنکه حضورشان کوچکترین دستاوری برای فوتبال داشته باشد.

منبع : چند ثانیه
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه