ارسال به دیگران پرینت

فال | فال تارون

فال تاروت: یکی از کارت ها را انتخاب کنید و فال خودتان را بخوانید

یک کارت تاروت انتخاب کنید و منتظر آینده نگری مخصوص این هفته تان باشید!

فال تاروت: یکی از کارت ها را انتخاب کنید و فال خودتان را بخوانید

فال تاروت: یکی از کارت های بالا را انتخاب کنید

شماره یک

این کارت حریفانی را که مایل به مبارزه با آنها هستند به همراه خطر شکست با بدنامی و بدنامی را نشان می دهد. توصیه می شود افکارتان را کنترل کنید زیرا که آنها می توانند متناقض شوند و در شرایط دشوار به شما ضربه بزنند. در حالت وارونه، ویرانی، بدشانسی و درد احتمالی را به تصویر می کشد. جنبه های مثبت زندگی را باید در روابطی که دارید پیدا کنید. دیر یا زود درگیر حواشی می شوید که موج هایی ناامن را به سوی ساحل امن زندگی تان به همراه می آورد.

شماره دو

اطلاعاتی که این برگه به می دهد شامل این است که به زودی اخبار جدید و غیرمنتظره ای دریافت خواهید کرد. کارت تاروت، در زمینه حرفه ای، نتیجه گیری خوشحال کننده یک پروژه، حل یک مشکل در محل کار، حتی یک مشکل بسیار پیچیده را پیش بینی می کند. در افق، کاغذ به نتیجه گیری موفقیت آمیز یک شرکت، یک پروژه کمک می کند.

شماره سه

این کارت مربوط به خانه است، با یک دوره اختلاف، بی ثباتی و یک محیط خصمانه که نیاز به حداکثر بازتاب برای بازگرداندن تعادل و هماهنگی از دست رفته دارد روبرو هستید. این نشان دهنده یادگیری، توانایی کسب دانش یا کشف توانایی هایی است که تا کنون پنهان مانده است. توزیع عادلانه پول، ارث، اموال یا تجارت را انجام دهید. نشان دهنده دستاوردهای عمده در نتیجه رباخواری، حرص و آز، حسادت و ناامیدی قریب الوقوع است.

 

 

منبع : سایت طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • پری 💐 ارسالی در

      جالب بود ممنون 🌹

    • الیکا ارسالی در

      راست بود من این هم در یک جا موندم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه