ارسال به دیگران پرینت

حجاب یا بی‌حجابی | طرفدار حجاب یا بی‌حجابی

مردم طرفدار حجاب هستند یا بی‌حجابی؟ باید روشن شود

مردم طرفدار حجاب هستند یا بی‌حجابی؟ باید روشن شود

مردم طرفدار حجاب هستند یا بی‌حجابی؟ باید روشن شود

مردم طرفدار حجاب هستند یا بی‌حجابی؟ باید روشن شود

مشاور عالی فرمانده سپاه گفت: دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی با حجاب و بی‌حجاب و گشت ارشاد و مخالفان آن است، باید روشن شود تا مردم به خوبی نشان دهند که طرفدار حجاب هستند و یا بی‌حجابی.

حجت‌الاسلام حسین طائب عصر چهارشنبه در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه‌های اردبیل اظهار کرد: ما نیازی به برگزاری رفراندوم نداریم چرا که هر ۲ سال یک بار در این کشور انتخابات برگزار می‌شود و الگوی جمهوری اسلامی ایران، الگویی شایسته برای همه ملت‌های آزادیخواه است.

وی تصریح کرد: آنهایی که تنها تعداد محدود آشوبگران و اغتشاشگران را می‌بینند هرگز چشم بصیرت برای دیدن سیل جمعیت حاضر در راهپیمایی ۱۳ آبان و تشییع پیکر شهدا را نمی‌بینند و در این مسائل شبهه‌افکنی می‌کنند.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران گفت: ملت ایران با آگاهی و بصیرت تمام و تقدیم هزاران شهید نظام جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کرده و به هیچ وجه حاضر به عقب‌نشینی از این آرمان بلند خود نیست.

حجت‌الاسلام طائب افزود: سخن از رفراندوم پاس گل به آمریکا و اسرائیل است، نباید تزلزلی در مسیر پیمودن ارزش‌های انقلاب اسلامی نشان دهیم و یا بخواهیم پایه مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران را مخدوش و یا بی‌معنا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شایسته است برای پاسخ به شبهات و حل مسائل مختلف به جای دعوا، مباحثه و ارائه نظرات سازنده را در پیش بگیریم تا در یک محیط سالم و سازنده مشکلات و دغدغه‌ها برطرف شود.

حجت‌الاسلام طائب اضافه کرد: به صراحت اعلام می‌کنم که آمریکایی‌ها بارها در سند امنیت ملی خود متذکر شدند که ایران سومین تهدید برای آمریکا است و در این زمینه به صراحت با انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن مخالفت می‌کنند.

حجت‌الاسلام طائب تصریح کرد: دولت سیزدهم به جای سپردن دلارهای این ملت به بخش خصوصی و تعدادی محدود، ۲۵ هزار میلیارد تومان منابع را مستقیم به خود مردم پرداخت می‌کند تا بخشی از گرفتاری‌های مردم در حوزه تأمین مایحتاج رفع شود.

وی گفت: قطعاً با اجرایی شدن فاز دوم اصلاح اقتصادی در این کشور، بسیاری از زیرساخت‌ها فراهم شده و ما به راحتی می‌توانیم از وضعیت موجود و برخی مشکلات معیشتی مردم خلاصی پیدا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ به بهانه بنزین و در سال ۱۴۰۱ نیز به بهانه حجاب با تحریک دشمن تعدادی به خیابان‌ها آمده و شعارهای ساختارشکنانه دادند در حالی که جهت‌گیری دولت سیزدهم متفاوت از دولت قبلی است چرا که سعی بر بهبود و اصلاح نظام اقتصادی است.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران اضافه کرد: هر چند مشکل اساسی کشور اقتصادی و معیشتی است اما ۶۵ درصد جمعیت آماری دستگیرشدگان علت حضور در صحنه درگیری با نیروهای نظامی و انتظامی را مسائل هیجانی اعلام کرده و تنها ۲۰ درصد مسائل اقتصادی، ۱۰ درصد دغدغه‌های اجتماعی و پنج درصد نیز مسائل سیاسی را مطرح کردند.

دولت ۴۰ درصد درآمد نفت را به صندوق توسعه ملی می‌ریزد.

وی تصریح کرد: دولت به دنبال توزیع عادلانه ثروت بوده و با فروش نفت سعی کرده تا ۴۰ درصد منابع به حساب صندوق توسعه ملی ریخته شود.

حجت‌الاسلام طائب توسعه زیرساخت‌ها، حمل و نقل هوایی، ریلی و زمینی و توجه به عمران و آبادانی کشور را از دیگر اقدامات دولت سیزدهم برشمرد و گفت: باید با صبر و حوصله بیشتر منتظر تحولات خوشایند در دولت سیزدهم باشیم.

حجت‌الاسلام طائب ضعف روابط عمومی‌ها و تبلیغات را در دولت سیزدهم ضعف آشکار توصیف کرد و ادامه داد: باید به مردم گزارش‌های خوب و امیدبخشی ارائه شود که بهتر است ضعف ساختاری در این زمینه با همراهی روابط عمومی‌ها و رسانه‌های تلاشگر برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی بهتر است غفلت‌های گذشته جبران شده و یک شرایط مطلوب در مدارس، دانشگاه‌ها و فضای رسانه‌ای و فرهنگی جامعه شکل بگیرد.

حجت‌الاسلام طائب اضافه کرد: دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی با حجاب و بی‌حجاب و گشت ارشاد و مخالفان آن است در حالی که باید در گام نخست دوقطبی اینکه حجاب خوب است یا بد، روشن شود تا مردم به خوبی نشان دهند که طرفدار حجاب هستند و یا بی‌حجابی.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران بیان کرد: دشمن احساس می‌کند با بی‌حجابی عده‌ای، اکثریت جامعه ما به مسیر انحرافی خواهد رفت در حالی که اکثر زنان و بانوان ما از حجاب و ارزش‌های الهی دفاع می‌کنند.

 

در این جلسه رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه به سوالات دیگر دانشجویان نیز پاسخ داد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه