ارسال به دیگران پرینت

حجاب | حجاب دختران حاضر در راهپیمایی

حجاب دختران حاضر در راهپیمایی چه تفاوتی با مهسا امینی داشت؟

حجاب این دختران حاضر در راهپیمایی چه تفاوتی با مهسا امینی داشت؟

حجاب دختران حاضر در راهپیمایی چه تفاوتی با مهسا امینی داشت؟

یاسر عرب در یادداشتی در اعتماد آنلاین نوشت، طبق معمول رسانه های رسمی و صدا و سیما در برگزاری گردهمایی دیروز و در پی محکوم کردن اعتراضات با خانم هایی به قول خودشان شل یا کم حجاب مصاحبه کرده بودند تا بگویند  «همه اقشار و سلایق آمده بودند!»

در مورد این روش و منش بعدها اگر حوصله ای بود خواهم نوشت سوال فعلی اما این است که سر و وضع حجاب و پوشش مرحومه مهسا امینی در تناسب با این خانمها چطور ارزیابی شده است که ایشان بازداشت شده و... این خانمها که در گردهمایی دولتی جمع شده اند چرا پس بر صدر نشسته و قدر دیده و قابل مصاحبه شده اند؟

غیر از پل صراط (وعده فرمانده نیروی انتظامی برای بازخواست) برای ما که اهل مطالبه با قلم و نوشتن و پرسشگر هستیم دقیقا چه جای دیگری در این دنیا وجود دارد که جواب سوالاتمان را مطالبه کنیم؟

با این شرایط ما چطور باور کنیم مسئله واقعا حجاب اسلامی و شرع است؟ 

photo_2022-09-26_22-48-17

 

 

 

 

 
منبع : اعتماد آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      تو روزایی که به نفعشون هست
      مشکلی نداره
      اما باقی روزها حراااام است

    • دادا ارسالی در

      یک اشتباه بزرگ اقای رئیسی و غیره کشوررا به اشوب کشید و خسارات مالی و جانی به بار اورد اگه از رئیسی بپرسید یک جواب منفی خواهد داد الان هم مسئله بنزین را داره مطرح میکنه یک اشتباه بزرگ اول معیشت ملت را درست بکنه بعد هرکاری دلش خواست بکنه وگرنه ملت ایران در روی فنری نشسته اند هر ان امکان پریدن خطرناک را دارد تا گلوی ملت رسیده و باعث و بانی فقط اقای رئیسی است او درباطن حامی سرمایه داران است

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه