ارسال به دیگران پرینت

ثروت جدا نشدنی ام را مدیون چسب هستم

در حال حاظر بعضی از کسب و کارها کفاف خرج روزمره گی را ندارند و من هم همین مشکل را داشتم و به دنبال راه حل و تعقیر کسب و کار بودم که با شروع کسب و کار در حوزه چسب زندگیم دگرگون شد و موجی از ثروت به سمتم سرازیر شد در این مقاله به معرفی انواع چسب اشاره شده است

ثروت جدا نشدنی ام را مدیون چسب هستم

در حال حاظر بعضی از کسب و کارها کفاف خرج روزمره گی را ندارند و من  هم همین مشکل را داشتم و به دنبال راه حل و تعقیر کسب و کار بودم که با شروع کسب و کار در حوزه چسب زندگیم دگرگون شد و موجی از ثروت به سمتم سرازیر شد در این مقاله به معرفی انواع چسب اشاره شده است

چسب چمن مصنوعی

یک نمونه از کفپوش سنگ و یا اجسام طبیعی که در ابعاد مختلف به فروش می رسد و استفاده از آن راحت می باشد چمن مصنوعی است. همچنین قیمت چسب چمن مصنوعی برای چسباندن روی سیمان نصبت به نوع و مقدار آن متفاوت است. همانطور که می دانید چمن مصنوعی نوعی کفپوش مانند چمن طبیعی است و در جاهایی که امکان رشد چمن طبیعی وجود ندارد، مانند، بالکن منازل، حیاط مجموعه های ورزشی و مهد کودک ها، زمین های ورزشی، حیاط خانه های ویلایی و غیره از این محصول استفاده می شود. برای اینکه چمن ها ثابت مانده و تحرکی در زیر پا نداشته باشند از چسب چمن مصنوعی برای نگهداری آن ها استفاده می شود. این نوع چسبها با ساختاری که دارند برای ثابت ماندن چمن های مصنوعی استفاده شده و کمترین تحرک این محصولات را از بین می برند. البنه این چسبها به صورت یک جزئی و دو جزئی در بازار به فروش می رسند. و بسته به حجمی که قرار است زیر کار برای ثابت ماندن چمن مصنوعی قرار بگیرد متفاوت است.

7-1

چسب موکت

مشکلی که امروزه اکثر با آن روبرو هستیم جمع شدن و تا خوردن موکت در منازل است که راه حل آن چسب موکت و یا چسب کاشی پایه حلال قوی بزرگ و کوچک است که در این مطلب به قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف آن می پردازیم و نکات قابل توجهی را برایتان بازگو می کنیم. چسب موکت و یا به اصطلاحی چسب فوری در بازار به راحتی یافت می شود چرا که خیلیها از این چسب استفاده می کنند البته خیلیها هم هنوز که هنوزه اطلاع کاملی از این چسبها ندارند، چسبهای موکت برخلاف نامشان تنها برای چسباندن موکتها استفاه نمی شود و در خیلی از صنایع دیگه مانند کفش که برای چسباندن کف کفشها استفاده می شود به کار می رود، یا در تولیدی محصولات چرمی قابل استفاده است، در ساخت انواع کیفهای دست ساز، در ساخت اسباب بازیها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

7-2

چسب نانو

با استفاده از تلاش افراد در صنایع شیمیایی هم اکنون میتوانیم با افتخار اعلام کنیم که چسب نانو توسط متخصصین این حوزه ساخته شده و آماده ارائه می باشد، محصولات باکیفیت همیشه طرفداران خاص خود را دارند و در این بین شرکت های دانش بنیان به کمک آمده اند و اقلامی تولید کرده اند که باعث افزایش کیفیت و کارایی یک محصول می شود، چسب ها می توانند یکی از مواردی باشند که توسط این افراد دستخوش تغییرات مثبت شده است.

شرکت های تولیدی بسیاری انواع مختلفی از این محصول را به بازار عرضه کرده اند که یکی از پرفروش ترین نمونه های آن کاشی چینی و نانو چسب سرامیک کف است که قابلیت های بیشماری دارد، این محصول دارای چسبندگی عالی و قوی جهت استفاده به جای ملات سیمانی می باشد که حتی برای سطوح سیمانی نیز قابل استفاده است و عملکرد بسیار خوبی دارد، یکی از مزایای این چسب وزن سبک آن نسبت به سایر ملات ها می باشد، برای استفاده از این چسب باید سطوح را از قبل بررسی کنیم که آیا خیس هستند یا خیس یا بتنی و سیمانی، برای بالا بردن کیفیت این چسب باید تمامی نکات را رعایت کنید تا یک سرامیک کاری بادوام بسازید.

7-3

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه