ارسال به دیگران پرینت

چسب چمن مصنوعی دیواری از چه موادی تهیه شده است؟

چمنهای مصنوعی به دو دسته ورزشی و تزیینی تقسیم می شوند که امروزه از چمنهای تزیینی در مکانهایی مثل باغ و تالار و بالکن و دور استخر و بسیاری از جاهای دیگر بیشتر استفاده می شود.

چسب چمن مصنوعی دیواری از چه موادی تهیه شده است؟

چمنهای مصنوعی به دو دسته ورزشی و تزیینی تقسیم می شوند که امروزه از چمنهای تزیینی در مکانهایی مثل باغ و تالار و بالکن و دور استخر و بسیاری از جاهای دیگر بیشتر استفاده می شود.

چمن مصنوعی اهواز بسیار مقاوم هستند و در برابر گرما و سرما و همچنین در مقابل اشعه uv تغییر رنگ نمی دهند این چمنها ثابل شست و شو می باشند و آب را از خود عبور می دهند و در هنگام باران آب روی آن جمع نمی شود و چمن گل آلود نخواهد شد.

به دلیل آب و هوای بسیار مطبوع لواسان در استان تهران افراد بسیاری در آنجا به ساخت و ساز ویلا می پردازند و برای اینکه در ویلاهای خود فضای سر سبزی ایجاد کنند از چمن مصنوعی اهواز استفاده می کنند.

برای مشاهده نمونه های بیشتر به سایت  آراد برندینگ مراجعه کنید.

1-4

یکی از برندهای پر طرفدار چمن مصنوعی تکه ای برند نیوساد می باشد که این چمن دارای نخ تمام هلندی می باشد که در ایران بهترین چمن مصنوعی از نظر زیبایی و کیفیت محسوب می شود.

این چمن بسیار بافت نرمی دارد و استفاده از آن در انواع مکانهای مختلف مانند آلاچیقها، باغها، بین بتنها، فضاهای شهری، روف گاردنها، زمینهای بازی و بسیاری از محیطهای دیگر انجام پذیر است.

از محبوب ترین کاربرد چمن مصنوعی در هشتگرد کرج به کار بردن آن در باغهای شخصی و حیاط منازل می باشد که زیبایی شگفت انگیزی برای محیط به ارمغان می آورد.

 

 

چمن مصنوعی چیذر

سالن و مجموعه ورزشی شهدای چیذر در تهران قرار دارد که دارای چمن مصنوعی تهران می باشد که این باشگاه ورزشی در محله چیذر تهران می باشد.

چمنهای مصنوعی از جنس پلی اتیلن و پلی پروپیلن و پلی آمید می باشند و با به کار بردن آنها محیطی سر سبز و با آرامش را برای خود خواهید ساخت.

چمنهای مصنوعی را با دستگاه چمن بافی تولید می کنند که این چمنها با رولهای با عرض 200 تا 400 سانتی متر در بازار به فروش می رسند.

1-5

در زمینهای ورزشی، چمن مصنوعی چیذر باید در عرض 400 سانتی متری باشند زیرا مساحت زمینهای ورزشی زیاد می باشد.

برخی از چمنهای مصنوعی دو بافت موجود می باشند که دارای دو نخ بوده و در دو رنگ سبز و زرد می باشند که سبب طبیعی تر و پر تراکم تر شدن چمن می شود و این مدل چمنها را به نام مدل پاییزی می شناسند.

چمنهای مصنوعی دیگری نیز موجود می باشند که تم بهاری دارند و تک بافت هستند یعنی از یک نوع نخ تولید شده است.

 

 

 

چمن مصنوعی دیواری

یکی از مدلهای معروف و پرکاربرد امروزی این محصولات مدل دیواری آن بوده که ارتفاع چمن مصنوعی که با این مدل خواهید داشت حدود 1.48 اینچ است، در حالی که وزن کلی آن 11 پوند استو نکته جالب در مورد این محصول این بوده که اندازه 4 فوت در 6 فوت این چمن مصنوعی آن را برای مناطق کوچک مناسب می کند.

علاوه بر این مواردی که گفته شد، این چمن مصنوعی با چگالی بالا، رنگی با 4 مدل مختلف ارائه می دهد که حس نرمی را به شما هدیه می دهد و این از یک ماده پلی پروپیلن با کیفیت بالا ساخته شده است که دارای پشتی لاستیکی است و همچنین این ماده به مقاومت چمن مصنوعی در برابر دماهای بالا کمک می کند و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد.

پشتی لاستیکی که در قسمت زیر این کالاها تعبیه شده است به شما کمک می کند تا به راحتی چمن مصنوعی را در هر کجا که می خواهید ثابت کرده و یا به کمک چسب مخصوص بچسبانید که این پشتی نیز دارای سوراخهای زهکشی برای خشک کردن و تمیز کردن سریع بوده و  الیاف غیر ساینده و غیر جاذب استحکام این چمن مصنوعی را تا حد زیاد و قابل توجهی افزایش می دهد.

1-6

یکی دیگر از دلایل سرمایه گذاری افراد و تاجران روی این چمن مصنوعی دیواری سازگاری بالا با محیط زیست بوده زیرا این ماده مواد سمی و شیمیایی ندارد و برای کودکان و حیوانات خانگی کاملا بی خطر بوده و علاوه بر آن بهترین ویژگی این کالا این بوده که برای نگهداری این چمن مصنوعی نیازی به چمن زنی، کود یا آبیاری و سایر موارد دیگر نیست و به همین دلیل کار با چمنزار Goasis یک کار بدون دردسر برای شما خواهد بود.

همچنین شما علاقه مندان گرامی می توانید از این چمن موکتی هم برای استفاده در فضای داخلی ساختمان یا محیط اداری و هم در فضای باز استفاده کنید و علاوه بر آن می توانید آن را در منظره، پاسیو، حیاط خلوت و بسیاری از مکانهای بیرونی نگهداری کرده و زیبایی آن محیط را چند برابر کنید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه