ارسال به دیگران پرینت

دانشگاه شریف | اتفاقات روز اول آبان

دانشگاه شریف بیانیه داد | دانشگاه شریف درباره تجمع غیرقانونی دانشجویان اطلاعیه داد

دانشگاه شریف در اطلاعیه ای اعلام کرد مراودات حمایتی قضایی برای دانشجویان متخلف متوقف می شود.

دانشگاه شریف بیانیه داد |  دانشگاه شریف درباره تجمع غیرقانونی دانشجویان اطلاعیه داد

به‌ نقل از دانشگاه صنعتی شریف، هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شریف اطلاعیه ای در خصوص تجمع غیرقانونی روز گذشته این دانشگاه منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

باسمه تعالی

پیرو حوادث و اتفاقات چند هفته اخیر دانشگاه، در هفته گذشته شاهد برگزاری چندین برنامه مجوزدار تشکل‌های دانشجویی در چارچوب متناسب با شأن محیط فرهنگی دانشگاه بودیم که نشان‌دهنده آمادگی دانشگاه برای برگزاری جلسات منطقی در مسیر تضارب آراء بود.

متاسفانه عصر روز سه شنبه مورخ 24 آبان 1401 و پیرو فراخوان منتشرشده توسط رسانه‌های معاند، تجمعی غیرقانونی در دانشگاه شکل گرفت که متعاقب آن شعارهای هنجارشکن، توهین‌آمیز و دون شأن محیط فرهنگی دانشگاه داده شد.

 هیئت رئیسه دانشگاه، ضمن محکومیت این هنجارشکنی و اعلام انزجار از آن، اعلام می دارد که خط مشی دانشگاه در دوران کنونی، بازگشت به محیطی آرام برای انجام امور آموزشی و پژوهشی بوده و از همه ابزارهای قانونی درون دانشگاه برای آرامش و حفظ حقوق همه ذینفعان دانشگاه استفاده خواهد نمود.

تحقق این امر مستلزم اعمال قاطعانه قانون، تسریع در بررسی همه تخلفات، جدیت در اجرایی‌نمودن احکام شورای انضباطی، توقف مراودات حمایتی قضایی برای خاطیان و استفاده از دیگر ظرفیت‌های قانونی خواهد بود.

 

 

 

 

 

منبع : فرتاک نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      مدیر و اساتید محترم دانشگاه شریف کجایند آبروی این مملکت بردند.

    • ناشناس ارسالی در

      وقتی با دانشجویان که درحقیقت آشوبگر، اغتشاشگر ، فتنه گر و اراذل و اوباش هستند با مماشات و راءفت برخورد بشه اینگونه پُرو میشن. اگه از همون اول اسید تو حلقوم و ماتحتشون می ریختند و ۴ تا از آنها را جلوی دانشگاه تیر باران می کردند ، اکنون دیگه کسی جراءت نمیکرد جیک بزنه.

      • A ارسالی در

        وطن پرست حقیقی شمائید که حاضرید برای اینکه به خاطر پول و منفعت خودتون خون مردم رو مکید

      • بنده خدا ارسالی در

        وقتی شما یادتون رفته انسان بودن چ شکلیه و این گونه صحبت و وحشی گری میکنید جاتون تو جنگله. هر نسبتی ک ب دانشجو ها دادی رو فقط به امثال خودت میتونی نسبت بدی.

    • ناشناس ارسالی در

      اعتراض کردن.وگوش دادن
      به اعتراض .هم آموزش می خواهد.هم تمرین..سکوت نه علامت رضایت است.ونه سالم بودن اجتماع.مسءولان بیدارشید.

    • علی ارسالی در

      کار درست همینه، دانشجو شریف اگه فهم نداشته باشه با اون ارازل واوباش بی سواد هیچ فرقی نمیکنه

    • حمید ارسالی در

      زمانی که هر کس خلاف دید شما بیانی داشته باشد وشاید هم حق با آنان باشد وچون خلاف نظر شما گفته وشما آنان را ارزل واوباش بخوانید چگونه میشود در باره صحیح بودن یا نبودن باشما صحبت کرد ومورد تعرض قرار نگرفت نمیشه هرکس نظرش با شما متفاوت باشه هنجار شکن باشه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه