ارسال به دیگران پرینت

با حوزه اسباب بازی زندگی ام را از نو ساختم

من با حوزه اسباب بازی ثروت میلیاردی را کسب کردم و توانستم در زندگی ام پیشرفت را ایجاد کنم. حال میخواهم شمارا با چند نمونه از محصولات پرفروش زیر معرفی کنم.

با حوزه اسباب بازی زندگی ام را از نو ساختم

من با حوزه اسباب بازی ثروت میلیاردی را کسب کردم و توانستم در زندگی ام پیشرفت را ایجاد کنم. حال میخواهم شمارا با چند نمونه از محصولات پرفروش زیر معرفی کنم.

اسباب بازی دخترانه

در انتخاب و خرید اسباب بازی دخترانه باید بسیار دقت نمود زیرا هر گروه از این دو دسته نیاز به انواع مختلف اسباب بازی دارند و اما برای خرید می توان هم روش حضوری را انتخاب نمود. آن چه در مورد خرید اسباب بازی از اهمیت برخوردار است این است که در وهله اول بدانید که آیا اسباب بازی را برای کودکان دختر نیاز دارید یا برای پسران؟ زیرا این دو نمونه در طیفی وسیع و با فاصله بسیار زیاد و به فراوانی تولید و در بازار موجود می باشد. بازی های فکری، انواع و اقسام لگو، عروسک های کوچک و بزرگ و انواع لوازم و ابزار آشپزخانه در جنس های ارزان و گران تولید و بسته بندی شده در بازار توزیع شده است و فقط کافی است تا نسبت به سن کودک و نوع علاقه او شما بدانید که باید چه نوع اسباب بازی را تهیه کنید که برای کودک جذاب باشد در این صورت می توان با درایت از انواع اسباب بازی های تهیه نمود که علاوه بر سر گرم کردن کودک سبب ایجاد خلاقیت در کودک شود. تولید کنندگان بسیار زیادی در سراسر کشور مشغول به تولید نمونه های مختلف اسباب بازی دخترانه هستند که غالبا می توان با قیمت خرید بسیار مناسب انواع این محصولات را تهیه نمود.

6-1

اسباب بازی کنترلی

اسباب بازی کنترلی، وسایل نقلیه با قدرت باتری هستند که می توانند با استفاده از فرستنده یا ریموت تخصصی از دور کنترل و رانده شوند. R/C به معنی "کنترل از راه دور" و "رادیو کنترل" استفاده می شد ، اما به عنوان واژه کنترل از راه دور به وسایل نقلیه اسباب بازی اطلاق می شد که با سیم به کنترل کننده متصل می شوند ، RC امروزه فقط به طور معمول به وسایل نقلیه که از طریق پیوند فرکانس رادیویی کنترل می شوند گفته می شود. در این گروه ، انواع اتومبیل ها و کامیون های کنترلی متناسب با مدل های خودرو (فراری ، پورشه ، فورد موستانگ و غیره) و همچنین طیف وسیعی از کامیون های مدل جیپ ها ، موتورسیکلت ها ، تانک ها و روبات های مختلف را مشاهده خواهید کرد. مدل های آفرود و جاده ای و همچنین برخی از اسباب بازی های کنترلی وسایل نقلیه زمینی وجود دارد که قادر عبور از مانع ها و پرش هستند. بد نیست به این نکته اشاره کنیم که منبع انرژی مورد استفاده در اسباب بازی های کنترلی می تواند بنزین، گاز و یا باتری هایی با قابلیت شارژ مجدد باشد. صرف نظر از نوع اسباب بازی کنترلی و کاربرد آن، تمامی چهار قطعه اصلی معرفی شده باید در کنار یکدیگر به کار گرفته شوند تا ماشین یا هواپیمای کنترلی شما به حرکت در آید.

دستگاه کنترل از راه دوری که به همراه این گونه وسایل ارائه می شود، در واقع همان قطعه فرستنده است که دارای چندین دکمه و فرمان می باشد.

شما می توانید این دکمه ها استفاده کنید و به عنوان مثال حرکت به طرفین و افزایش یا کاهش سرعت دستگاه را کنترل کنید. دستگاه های کنترل کننده دارای منبع برقی مجزا هستند که معمولا یک باتری 9 ولتی است. بدون این باتری، دستگاه کنترل از راه دور روشن نمی شود و در نتیجه فرستنده قادر نیست امواج رادیویی را به سمت گیرنده ارسال کند.

6-2

اسباب بازی فکری

امروزه اسباب بازی فکری دخترانه و پسرانه بسیاری با در نظر گرفتن ویژگی های هر دوره ی سنی در بازار موجود است و والدین می توانند به مراجعه به اسباب بازی فروشی ها نسبت به خرید آن اقدام نمایند. هر کودک مراحل رشدی را با توجه به ویژگی های شخصی خود طی می نماید و این موجب کسب مهارت هایی خواهد شد که در آینده به آن احتیاج دارد و با رفتن به مراحل بالاتر بازی ها از حالت جسمی خارج می شود و به سوی بازی ذهنی و خلاقیتی متمایل می شود. کودک زمان کمی پس از تولد شروع به بازی می کند و درواقع بازی راه ارتباط کودک با دنیاست. در مراحل اولیه بازی جنبه حرکتی دارد و  تهیه لوازم بازی با توجه به این ویژگی صورت می گیرد. از بازی های دیگر مناسب این سن می توان به ارگامی اشاره نمود که هنر ایجاد شکل های مختلف به وسیله ی تکه های کاغذ است و در واقع این بازی های نمونه های جدید همان ساخت موشک با کاغذ هستند که در گذشته توسط کودکان انجام می گرفت.

6-3

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه