ارسال به دیگران پرینت

برای ثروتمند شدن در کلاس های موفقیت شرکت کردم

برای اینکه باورهای غلط و مأیوس ‌کننده‌ی خود را با باورهای درست در زمینه کسب درآمد و روش ثروتمند شدن جایگزین کنید، بهتر است در کلاس‌ها، سمینارها و وبینارهای موفقیت شرکت کنید. بنده توانستم با شرکت در این کلاسها تجارت خود را در حوزه سویق شروع کنم.

برای ثروتمند شدن در کلاس های موفقیت شرکت کردم

برای اینکه باورهای غلط و مأیوس ‌کننده‌ی خود را با باورهای درست در زمینه کسب درآمد و روش ثروتمند شدن جایگزین کنید، بهتر است در کلاس‌ها، سمینارها و وبینارهای موفقیت شرکت کنید. بنده توانستم با شرکت در این کلاسها تجارت خود را در حوزه سویق شروع کنم.

سویق جو

یکی از معروفترین و پر فایده ترین سویقها بعد از سویق کودک سویق جو می باشد که به دلیل خواص بی نظیر آن شناخته شده و مصرف آن برای تمامی گروه های سنی پر فایده است، در ادامه به شرح برخی از خواص سویق جو خواهیم پرداخت.

خواص سویق جو:

   کاهش قند خون: همانطور که می دانیم مصرف مواد غذایی با پایه ی جو برای کنترل قند خون در افرادی که مبتلا به دیابت نوع دو هستند بسیار مفید است، سویق جو نیز چنانچه بدون شکر درست شده باشد برای کنترل قند خون بسیار موثر عمل می کند.

   کاهش مشکلات گوارشی: در ترکیب سویق جو علاوه بر اینکه از جو با فیبر بالا استفاده می شود از انواع سبوس مانند سبوس گندم، سبوس جو یا سبوس برنج نیز استفاده شده و این سبوسها به دلیل داشتن مقادیر زیادی فیبر به کاهش مشکلات گوارشی از قبیل یبوست و بواسیر کمک می کند.

   سویق جو با ترکیباتی که در خود دارد به تقویت جسمانی و استخوان بندی کودکان در حال رشد کمک می کند.

   مصرف سویق جو در مادران باردار از ابتلا به دیابت و مسمومیت بارداری جلوگیری کرده و در نهایت از به دنیا آمدن فرزندان معلول با تقویت جسمانی بدن مادر پیشگیری خواهد کرد.

8-1

   سویق جوانه گندم

از ابتلای افراد به کم خونی شدید یا آنمی جلوگیری نموده و مصرف روزانه سویق جوانه گندم خصوصا به همراه یک لیوان شیر عسل توصیه می شود برای این منظور شما میتوانید در وعده های غذایی سه وعده در روز از این ترکیب استفاده نمایید. البته سعی کنید مقدار سویق جو را کمتر استفاده کنید چون مصرف زیاد آن باعث لاغری نیز می شود. سویق جو در این ترکیب باید حد اعتدال را رعایت کند به این نحو که مصرف مناسب آن موجب کاهش قند خون و افزایش متابولیسم بوده و به درمان دیسک های گردن و درد های ناشی از فشار و ضربه به ناحیه گردن می پردازد. درمان پوکی استخوان و مشکل کاهش تراکم استخوان در افراد مسن با مصرف سویق جو امکان پذیر خواهد بود.  به منظور درمان خستگی حین راه رفتن توصیه می شود معجون شیر عسل و سویق جو به طور روزانه مصرف شود.

8-2

سویق سنجد طب سنتی

سویق ها را هم می توانید به صورت کیلویی خریداری کنید و هم سویق سنجد طب سنتی 700 گرمی 800 گرمی نیز موجود نیز هست که می توانید تهیه کنید. سویق سنجد برای عملکرد بهتر دستگاه گوارش و روده ها بسیار مفید است. به طوری که باکتری های موجود در روده را به بیرون هدایت می کند و همچنین اگر فردی اسهال داشته باشد می تواند با مصرف چند قاشق از سویق سنجد اقدام به درمان خود کند. درمان بیماری ها با کمک طب سنتی ممکن است مقداری زمان بر باشد ولی این اطمینان را دارید که داروی ارگانیک مصرف کرده اید و هیچگونه عوارضی برای شما ندارد در صورتی که با مصرف یک بار داروی شیمیایی ممکن است شما تسکین یابید ولی بعدا و به مرور زمان عارضه ی آن را خواهید دید که گاهی اوقات غیر قابل جبران خواهد بود.

8-3

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه