ارسال به دیگران پرینت

با کارآفرینی به یک میلیاردر تبدیل شدم

کارآفرینی یک روش ثروتمند شدن است که بسیار کارآمد بوده و اگر به‌ درستی و با شیوه اصولی کارآفرینی کنید، کسب موفقیت در آن می‌تواند تضمینی باشد. من نیز با عمل به این شیوه ثروتمند شدم و در حال حاضر در حوزه ی سویق مشغول به فعالیت می باشم.

با کارآفرینی به یک میلیاردر تبدیل شدم

کارآفرینی یک روش ثروتمند شدن است که بسیار کارآمد بوده و اگر به‌ درستی و با شیوه اصولی کارآفرینی کنید، کسب موفقیت در آن می‌تواند تضمینی باشد. من نیز با عمل به این شیوه ثروتمند شدم و در حال حاضر در حوزه ی سویق مشغول به فعالیت می باشم.

سویق جو

یک سرچ ساده در اینترنت در رابطه با فرمولهای لاغری و سویق جو لیستی بلند بالا از انواع مواد غذایی مفید و مضر برای لاغری ایجاد می کند که باعث سردر گمی خواننده می شود اما باید بدانید بهترین فرمول لاغری طبیعی ترین آن است.

مصرف مواد غذایی مانند سویق جو که خواص بسیار یادی دارد و تقویت کننده بسیار عالی بدن است و علاوه بر اینکه طبیعی و خوش طعم است به طور شگفت انگیزی در لاغری موثر عمل می کند، شاید کنجکاو باشد بدانید سویق چیست و اصلا چگونه در فرایند لاغری موثر است، در این مطلب سعی داریم شما را با خواص شگفت انگیز سویق جو و طرز تهیه ی سویق خانگی آشنا کنیم پس ادامه مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

اساسی ترین سوال و اولین سولی که در ذهن شما خواننده ی گرامی نقش می بندد قطعا این است که سویق چیست؟ سویق ترکیبی از پودر انواع غلات و حبوبات مانند جو، جودوسر، گندم، عدس، برنج و غیره است که با توجه به هدف ما از استفاده از سویق مواد اولیه ی تولید سویق متفاوت می باشد.

6-1

سویق جوانه گندم

قبل از آشنایی مزایای ترکیب سویق سنجد و سویق جوانه گندم بهتر از بدانیم سویق چیست؟ در واقع سویق به غلات، میوه و حبوبات آسیاب شده و تفت داده شده ای گفته می شود. به طور طبیعی از سویق ها برای تهیه مکمل های غذایی کودکان و بزرگسالان استفاده می شود که در تهیه آن تمامی مواد مغذی موجود در غلات و حبوبات حفظ شده و سویق را به یک ماده مقوی تبدیل می کند مهم ترین ویژگی سویق در این است که بدون هیچ گونه ماده افزودنی تهیه می شود و برای کودکان در حال رشد، زنان باردار و افرادی که دچار ضعف عمومی بدنی هستند بسیار مناسب وی باشد حال به ترکیب سویق سنجد و جوانه گندم می پردازیم. سنجد دارای طبعی سرد و خشک بوده و مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان و ویتامین C موجود در سویق سنجد برای تقویت سیستم ایمنی و درمان سرماخوردگی موثر بوده و وجود مقادیر گسترده ای از کلسیم در آن سویق سنجد را به یک داروی طبیعی برای درمان نرمی، پوکی و استحکام استخوان بندی کودکان و بزرگسالان تبدیل می کند که برای  درمان پوکی استخوان مصرف سویق هسته سنجد همراه با هسته بهترین راه حل می باشد.

6-2

 

سویق سنجد طب سنتی

سویق سنجد طب سنتی از پودر شده ی حبوبات تهیه می شوند. سویق سنجد 100 200 300 گرمی در بسته بندی های مناسب قرار داده شده است تا هر شخصی بسته به نیاز خود اقدام به خرید نماید. سویق ها در طعم های متفاوتی عرضه می شوند که هر کدام از آن ها دارای خواص منحصر به فرد خود می باشند. امروزه مصرف سویق ها در سطح جامعه بسیار پایین آمده است در صورتی که در زمان های قدیم این چنین نبود و سویق ها به عنوان یک منبع تغذیه ای غنی در سبد غذایی هر فردی موجود بود. بهترین نوع سویق می توان به سویق سنجد اشاره کرد که خواص فوق العاده زیادی دارد. در ادامه ی مطلب به توضیح بیشتر این نوع سویق خواهیم پرداخت. هر شخصی باید روزانه به مقدار قابل توجه ای سویق مصرف کند. سویق سنجد 100 گرمی برای مصرف یک هفته ی یک شخص بالغ کافی است. سنجد خود به مقدار زیادی ویتامین دارد و مواد ریز مغذی مفید موجود در آن باعث شده تا بسیاری از طب سنتی ها توصیه به مصرف آن کنند. مهمترین موضوع در مورد سویق سنجد این است که فقط گوشت آن آسیاب نمی شود بلکه علاوه بر گوشت آن، پوست و هسته ی آن نیز آسیاب می شود که خواص سویق سنجد را چند برابر می کند.

6-3

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه