ارسال به دیگران پرینت

با عمل به این تکنیک کسب و کارم رونق گرفت

همه افراد در سنین جوانی آرزو دارند که هر چه زودتر ثروتمند شوند و همواره به دنبال یافتن پاسخ این سؤال هستند که چگونه پولدار شویم؟ من پاسخ این سوال را یافتم و متوجه شدم که با راه اندازی کسب و کار در زمینه سویق و تلاش فراوان می توانم به ثروت برسم.

با عمل به این تکنیک کسب و کارم رونق گرفت

همه افراد در سنین جوانی آرزو دارند که هر چه زودتر ثروتمند شوند و همواره به دنبال یافتن پاسخ این سؤال هستند که چگونه پولدار شویم؟ من پاسخ این سوال را یافتم و متوجه شدم که با راه اندازی کسب و کار در زمینه سویق و تلاش فراوان می توانم به ثروت برسم.

سویق ماش

خرید سویق ماش در شهر مشهد را می توانید از طریق وبسایت مجموعه ما انجام دهید و با کیفیت بالای این محصولات توانسته این با بسته بندی مناسبی که دارند به کلیه فروشگاه های عرضه مواد غذایی ارگانیک و عطاری در سطح استانهای مختلف صادر کنیم که این می تواند کمک به بهبود وضعیت تغذیه کشور می باشد. از قدیم طب سنتی سفارش به استفاده از سویق بجای مصرف مستقیم حبوبات کرده است زیرا انرژی که سویق عدس دارد دو برابر خود ماش می باشد یعنی هنگام مصرف 100 گرم ماش حدود 370 کالری وارد بدن شما می شود وبا استفاده از فرآیند تولید سویق این انرژی دو برابر می شود و براحتی می توان این پودر را در طول روز با شیر یا عسل مخلوط کرده تا کمک به تقویت سیستم دفاعی بدن شود. ماش یکی از حبوبات مقوی می باشد که در برنامه کمی از ما ایرانیان قرار دارد و با استفاده از ان بدلیل دارا بودن منگنز، پتاسیم، منیزیم، روی و مس که سرشار از ویتامین گروه ب می باشد می تواند از بروز سرطان پیشگیری کند و با داشتن آنتی اکسیدان می تواند عدم فعال نمودن آنتی اکسیدان را در جریان خون داشته باشد.

5-1

سویق عدس

مراکز تولیدی معتبر در تهیه انواع سویق عدس ارگانیک هیچ گونه مواد غیر مجازی را برای طعم دار کردن به کار نمی برد و بهترین نوع عدس را مورد استفاده قرار می دهند و هنگام تفت دادن از حرارت استاندارد استفاده می گردد. این نوع سویق دارای طعمی طبیعی و ارزش غذایی بسیار بالایی است و تمام املاحی که در  عدس قرمز خام وجود دارد در این نوع مواد غذایی نیز موجود می باشد، انواع این محصول را تولید کننده به بهترین شکل تولید می نماید و در بسته بندیهای استاندارد و کاملا مرغوب به مشتری عرضه می نماید.

این نوع سویق از نظر رنگ و طعم در سطح بالایی قرار دارد و به خوبی می توان عطر و بوی طبیعی سویق عدس را از آن استشمام نمود، مصرف انواع سویق مرغوب و با کیفیت عدس در سلامت بدن نقش موثری دارد. همچنین سرشار از املاح گوناگون است و آن را می توان به روشنی یکی از مواد غذایی تقویتی و بسیار مقوی به شمار آورد که دارای آهن و ویتامین و املاح مختلف است که بدن را در برابر بیماریها به خوبی تقویت می کند و سیستم ایمنی را به بهترین شکل بالا می برد.

5-2

سویق ماش محلی

لازم است بدانید که حتی هنگام تهیه سویق ماش محلی مانند سویق عدس باید به این نکته توجه داشته باشید که آن را بیش ‌از حد حرارت ندهید زیرا سبب سوختگی می ‌شود و یا حتی سبب می ‌شود مواد مهم و سلولزی آن جذب بدن نشود پس بهتر است آن را به ‌اندازه‌ی کافی تفت‌ داده و سپس پودر کنید استفاده از سویق معمولاً به ‌صورت ناشتا به‌ عنوان صبحانه توصیه می ‌شود که لازم است دو یا سه قاشق غذاخوری از آن را مصرف نمایید.

در اکثر اوقات دیده شده‌ است. برای بالا بردن خواص سویقها آنها را با یکدیگر ترکیب می‌ کنند به‌ عنوان نمونه توسط ائمه بیشتر بسیار پیشنهاد شده ‌است که بهتر است سویق را به همراه روغن زیتون مصرف کنید که سبب می ‌شود استخوانها محکم شده و همچنین سبب افزایش وزن افراد می‌ شود به ‌همین ‌علت است که مصرف آن توسط کودکان بسیار توصیه ‌شده است.

5-3

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه