ارسال به دیگران پرینت

با این روش درآمدم سه برابر شد

برای قرار گرفتن در مسیر پولدار شدن باید حتماً مطالعه کنید و فرصت‌ های هر کسب ‌و کاری را نیازسنجی نمایید و بعد با استفاده از تجربیات دیگران در این مسیر قدم بردارید. من در زمینه سویق که از بازار خوبی برخوردار است فعالیت کردم و به درآمد میلیاردی رسیدم.

با این روش درآمدم سه برابر شد

برای قرار گرفتن در مسیر پولدار شدن باید حتماً مطالعه کنید و فرصت‌ های هر کسب ‌و کاری را نیازسنجی نمایید و بعد با استفاده از تجربیات دیگران در این مسیر قدم بردارید. من در زمینه سویق که از بازار خوبی برخوردار است فعالیت کردم و به درآمد میلیاردی رسیدم.

سویق ماش

سویق ماش زیر شاخه ی یکی از حبوبات مقوی می باشد که در برنامه کمی از ما ایرانیان قرار دارد و با استفاده از ان بدلیل دارا بودن منگنز، پتاسیم، منیزیم، روی و مس که سرشار از ویتامین گروه ب می باشد می تواند از بروز سرطان پیشگیری کند و با داشتن آنتی اکسیدان می تواند عدم فعال نمودن آنتی اکسیدان را در جریان خون داشته باشد. بدلیل فیبر بالایی که دارد می تواند کمک به افرادی که از بیماری یبوست رنج می برد را درمان کند و افرادی که دچار چربی خون و مشکلات کبدی و فشار خون هستند نیز منظم و مرتب شوند. ورزشکاران با استفاده مرتب و روزانه می توانند انرژی لازم خود را برای فعالیتهای ورزشی تامین کنند و کودکان خردسال نیز با مصرف این نوع سویق بخوبی رشد خواهند داشت و بانوان نیز با مصرف هفتگی از این پودر می توانند عادت ماهیانه منظمی را بدون درد پشت سر بگذارند. ممکن است افرادی که معده نفاخ دارند از خوردن ماش تفره روند و دوست نداشته باشند ولی براحتی می توانند این محصول را با بدون مشکل مصرف کنند که با حجم کمی که دارند به معده فشار وارد نمی کند.

2-1

سویق عدس

کیفیت سویق عدس نقش موثری در سلامت آن دارد و هر چه از نظر میزان مرغوبیت در سطح بالاتری قرار داشته باشد انرژی بیشتر و املاح بالاتری در خود خواهد داشت، که مشتری در انتخاب انواع سویق عدس باید دقت کند که بهترین و مطمئن ترین نوع آن را خریداری نماید تا در سلامت بدن تاثیر گذار باشد و املاح مورد نیاز بدن را به خوبی تامین نماید. برای مشتری هنگام خرید انواع سویق عدس خوب و مطمئن مهم و با اهمیت است که چگونه می تواند با اطمینان خاطر دست به انتخاب بزند و چگونه می توان بهترین کیفیت آن را با نرخ ارزان و کاملا به صرفه خریداری نماید، آنچه می توان به مشتری اطمینان بدهد که انتخابی خوب و عالی داشته است، این می باشد که مراکز فروش معتبر را برای خرید خود انتخاب کند، چرا که این مراکز به فروش جنس برتر و کیفیت اعلا به خوبی توانسته اند توجه مشتری را جلب نمایند و مشتریان زیادی در سراسر کشور را جذب کنند.

2-2

سویق ماش محلی

باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از سویق ماش محلی و جوانه غلات و یا حبوبات جزء دسته خوراکهای ارزشمندی به حساب می ‌آیند این جوانه ‌ها زمانی‌ که تشکیل می‌ شوند پس‌ از گذشته مراحلی از زندگی خود تبدیل به یک گیاه می‌ شوند جوانه ‌ها درست می‌ توانند مدت‌ زمان بین یک گیاه جوان و تبدیل شدن به یک دانه‌ سخت باشند به همین علت است که به دلیل وجود مواد مغذی فراوان درون خود برای تبدیل جوانه به یک‌ دانه سخت می ‌تواند بسیار مفید فایده بوده و ارزش غذایی بالایی داشته باشد.

مرحله جوانه درست زمانی است که لایه بیرونی تولید گل پوست باز شده و ساقه جوانه کوچکی از آن بیرون می‌ آید در هنگام این فرایند پروتئین فراوانی درون گیاه وجود دارد و همچنین نشاسته‌ های درون دانه توسط ساقه مصرف می ‌شود تا طی انجام سوخت‌ و ساز سبب رشد گیاه شود به‌ همین‌ علت است که جوانه از مواد مغذی و مفید فراوانی برخوردار می ‌باشد.

2-3

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه