ارسال به دیگران پرینت

نگار جواهریان | رامبد جوان

نگار جواهریان افشاگری کرد! | حرف های عجیب نگار جواهریان در مورد رامبد جوان

نگار جواهریان، بازیگر نقش اصلی سریال خاتون در یکی از پست های منتشر شده در صفحه رسمی خود، از همسرش رامبد جوان گفت.

 نگار جواهریان افشاگری کرد! | حرف های عجیب نگار جواهریان در مورد رامبد جوان

نگار جواهریان بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که کارنامه درخشانی داشته و بازی متفاوتش در حوض نقاشی، طلا و مس، خاتون، یه حبه قند و...مورد توجه علاقمندان به هنر هفتم قرار گرفته است، به قول بهرام توکلی بر خلاف ظاهر ساده‌اش، ذهنی بسیار پیچیده دارد، به همین خاطر بسیاری از کاربران عقیده دارند که شخصیت متفاوتی از رامبد جوان مجری خندوانه داشته و به اصطلاح عامیانه به یکدیگر نمی آیند!

اما نگار جواهریان با انتشار پستی به تعریف و تمجید از رامبد جوان پرداخت و او را جزو معدود کسانی خواند که شخصیتش با ظاهرش متغیر است.

نگار جواهریان که با ایفای نقش در سریال زیر تیغ بین مخاطبان تلویزیون شناخته شده است، در یکی از پست های اینستاگرامی خود با انتشار قابی زیبا از خود و همسرش به تعریف و تمجید از او پرداخت و واقعیتی را در مورد شخصیت رامبد جوان افشا نمود. بازیگر نقش خاتون اینگونه نوشت:

نگار جواهریان هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران متولد 22 دی 1361 در تهران است. او همسر رامبد جوان بازیگر و کارگردان است و دختری به نام نوردخت دارد. این بازیگر در فیلم هایی چون خاتون، مجبوریم، زیر تیغ، طلا و مس، یه حبه قند، کتاب قانون، طلا، نگار، قندون جهیزیه، حوض نقاشی و... ایفای نقش نموده است.

رامبد جوان تبریزی بازیگر، کارگردان و مجری تلویزیون متولد 1 دی 1350است. مجری خندوانه در فیلم و سریال هایی چون خانه سبز، قانون مورفی، چپ راست، طلا، پریدن از ارتفاع کم، آزادی مشروط، مسافران و... ایفای نقش نموده و برای نقش‌آفرینی در گناهکاران برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.

 

منبع : فرتاک نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه